Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - skyteam

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 738 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #60146 - skyteam
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7963 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

dutschbird 12-1-2010 21:54 Print reply

Posts: 1760
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fluppy123
het is totaal niet de bedoeling om hem sneller te laten lopen...

en wat die kwalen betreft: dutschburd, die gene dat jij nog hebt:

da nie vooruit te branden, ja da is nu eenmaal zo
bedrading is tog op te lossen??
klipperlichtglaasjes, gwn andere pinkers?
kraken, das tog gwn smeren, fni?
en kilometerteller da vin ik persoonlijk ni erg...


en wa da 4-takt betreft, das tog zalig?
zalig geluidje, zuining,...



zo als jij het zegt is elk probleem op te lossen
 
http://speedbird12.myminicity.com/ Even kliken en je helpt me winnen:)
fluppy123 12-1-2010 22:02 Print reply
Posts: 62
bwa ja, die kleine probleempjes dat gij opnoemt vallen wel mee... maar die andere problemen dat jij hebt doorstreept, daar heb ik echt schrik voor...

na 1000km ontsteking gaar.
-na 3000km versnellignsbak gaar! gebroken tandjes, en dat met standaardsetup


daarom vooral dit bericht..
want het is om 2 jaar mee te rijden, dus wel gemakkelijk 15 000 km
ik weet dat op de 12 000 km de brommer wel al wat kosten zal krijgen, dat is normaal, maar zouden de eerste 10 000 dan vlot gaan?


 
dutschbird 12-1-2010 22:05 Print reply

Posts: 1760
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fluppy123
bwa ja, die kleine probleempjes dat gij opnoemt vallen wel mee... maar die andere problemen dat jij hebt doorstreept, daar heb ik echt schrik voor...

na 1000km ontsteking gaar.
-na 3000km versnellignsbak gaar! gebroken tandjes, en dat met standaardsetup


daarom vooral dit bericht..
want het is om 2 jaar mee te rijden, dus wel gemakkelijk 15 000 km
ik weet dat op de 12 000 km de brommer wel al wat kosten zal krijgen, dat is normaal, maar zouden de eerste 10 000 dan vlot gaan?





Geloof me als je dash in de fik vliegt door kortsluiting voel je je ook niet prettig hoor:P
 
http://speedbird12.myminicity.com/ Even kliken en je helpt me winnen:)
fluppy123 12-1-2010 22:05 Print reply
Posts: 62
is da mogelijk? nee tog?
fwel?

mr de brommer op zich is dus wel ok?

 
dutschbird 12-1-2010 22:06 Print reply

Posts: 1760
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fluppy123
is da mogelijk? nee tog?
fwel?

mr de brommer op zich is dus wel ok?




Heb het zelf gehadt:P
 
http://speedbird12.myminicity.com/ Even kliken en je helpt me winnen:)
der Chef 12-1-2010 22:07 Print reply

Posts: 3265
Beter koop je iets beters kwa kwaliteit, levert je ook weer meer op als je hem wilt verkopen natuurlijk.
Niemand zit te wachten op een gare dax met teveel kilometers.
 
fluppy123 12-1-2010 22:10 Print reply
Posts: 62
jha, wat hadden jullie dan in gedachten?

tzr fzo?
 
dutschbird 12-1-2010 22:11 Print reply

Posts: 1760
Aprilia rs om/nm/MY

Yamaha tzr/dt

Derbi Gpr/senda

Rieju schakel's
 
http://speedbird12.myminicity.com/ Even kliken en je helpt me winnen:)
Makrolon 12-1-2010 22:15 Print reply

Posts: 6733
Dit topic gaat over allemaal van die kleine chineesjes. Lees dit eens rustig door, gaat dan wel over motoren, maar techniek is het zelfde.

http://www.motor-for...-topic-Deel-1-1.html
 
KTM 525 EXC Supermoto
fluppy123 12-1-2010 22:24 Print reply
Posts: 62
ik zal de vraag concreet stellen. en ik denk dat ik al weet wat het antwoord zal zijn:

pbr of tzr?


de tzr 2dehands is eig. de zelfde prijs hé.. model 2006 ect
maar ja, volgens jullie kan hij dus mooi 50 rijden? en niet vettig slaan en tog nog degelijk optrekken?
 
ChielTZR 12-1-2010 23:00 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fluppy123
ik zal de vraag concreet stellen. en ik denk dat ik al weet wat het antwoord zal zijn:

pbr of tzr?


de tzr 2dehands is eig. de zelfde prijs hé.. model 2006 ect
maar ja, volgens jullie kan hij dus mooi 50 rijden? en niet vettig slaan en tog nog degelijk optrekken?


Ik zou voor een TZR gaan. Een jonge gebruikte met +- 5k op de teller. Kun je met alles ori wel 55 ofzo laten rijden.

Alleen al het feit dat er knipperlichten en elektronica problemen zijn / eraf vallen, plus dat het kraakt (volgens verschillende forummers) is voor een reden om zo'n PBR niet te kopen.

Edit: andere goede schakels kan natuurlijk ook, denk aan aprilia/derbi.

My oponion, Your choice.

Dit bericht is gewijzigd door ChielTZR op 12-1-2010 om 23:00 uur.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
TECstar 12-1-2010 23:07 Print reply

Posts: 4664
vind pbr's zwaar vet
maar zou toch voor tzr gaan idd
iets meer kwaliteit enzo

 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
4takker 12-1-2010 23:44 Print reply

Posts: 2395
opzich prima dingen als je er veel onderhoud aan pleegt
en niet aleem maar vol gas zit te janken

dingen die ik zo hier en daar hoor van die dingen zijn
tellers die bijna 20km/h af wijken (mijn eigen dx)
roest snel
achterveer is balle van een pbr gaan snel lek
banden hebben rijnig grip
bedrading is niet heele maal lekker maar beter dan bij een tzr50
en je hoeft geen snelhijs records te verwachten

verder zijn het prima dingen als je er normaal mee omgaat

 
Never drive faster then your guardian angel can fly
Aprilia RX 50 2003 13-1-2010 15:39 Print reply

Posts: 6717
Ik zou het zeker niet aanraden
een vriend van mij heeft een crosstype van skyteam, rijdt 2 keer per week
van en naar de dealer
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
DieTZR 13-1-2010 22:40 Print reply

Posts: 341
beter ga je gewoon voor het gene wat jij het mooist vind, ik heb zelf voor het zelfde dilemma gestaan (zie galery). Kheb eerst een pbr gekocht en daarna toch de TheeZetteR. als een beetje beunen en niet gaan rijden alsof het een 2 takt is iets voor jou is, zou ik het zeker doen. Je wordt er toch vrolijk van dat overdonderende geluid.

owja, kleppen stellen is een keer in de 2 maanden wel vereist.
Hoop dat ik je nou uit je twijfel heb gehaald.
 
echte mannen, huilen alleen bij het tankstation.

Dit topic is 7963 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved