dutschbird |
12-1-2010 21:54 |
Posts: 1760 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: fluppy123
het is totaal niet de bedoeling om hem sneller te laten lopen...
en wat die kwalen betreft: dutschburd, die gene dat jij nog hebt:
da nie vooruit te branden, ja da is nu eenmaal zo
bedrading is tog op te lossen??
klipperlichtglaasjes, gwn andere pinkers?
kraken, das tog gwn smeren, fni?
en kilometerteller da vin ik persoonlijk ni erg...
en wa da 4-takt betreft, das tog zalig?
zalig geluidje, zuining,...
zo als jij het zegt is elk probleem op te lossen
|
|
http://speedbird12.myminicity.com/ Even kliken en je helpt me winnen:) |
|
fluppy123 |
12-1-2010 22:02 |
Posts: 62 |
bwa ja, die kleine probleempjes dat gij opnoemt vallen wel mee... maar die andere problemen dat jij hebt doorstreept, daar heb ik echt schrik voor...
na 1000km ontsteking gaar.
-na 3000km versnellignsbak gaar! gebroken tandjes, en dat met standaardsetup
daarom vooral dit bericht..
want het is om 2 jaar mee te rijden, dus wel gemakkelijk 15 000 km
ik weet dat op de 12 000 km de brommer wel al wat kosten zal krijgen, dat is normaal, maar zouden de eerste 10 000 dan vlot gaan?
|
|
|
|
dutschbird |
12-1-2010 22:05 |
Posts: 1760 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: fluppy123
bwa ja, die kleine probleempjes dat gij opnoemt vallen wel mee... maar die andere problemen dat jij hebt doorstreept, daar heb ik echt schrik voor...
na 1000km ontsteking gaar.
-na 3000km versnellignsbak gaar! gebroken tandjes, en dat met standaardsetup
daarom vooral dit bericht..
want het is om 2 jaar mee te rijden, dus wel gemakkelijk 15 000 km
ik weet dat op de 12 000 km de brommer wel al wat kosten zal krijgen, dat is normaal, maar zouden de eerste 10 000 dan vlot gaan?
Geloof me als je dash in de fik vliegt door kortsluiting voel je je ook niet prettig hoor:P
|
|
http://speedbird12.myminicity.com/ Even kliken en je helpt me winnen:) |
|
fluppy123 |
12-1-2010 22:05 |
Posts: 62 |
is da mogelijk? nee tog?
fwel?
mr de brommer op zich is dus wel ok?
|
|
|
|
dutschbird |
12-1-2010 22:06 |
Posts: 1760 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: fluppy123
is da mogelijk? nee tog?
fwel?
mr de brommer op zich is dus wel ok?
Heb het zelf gehadt:P
|
|
http://speedbird12.myminicity.com/ Even kliken en je helpt me winnen:) |
|
der Chef |
12-1-2010 22:07 |
Posts: 3265 |
Beter koop je iets beters kwa kwaliteit, levert je ook weer meer op als je hem wilt verkopen natuurlijk.
Niemand zit te wachten op een gare dax met teveel kilometers.
|
|
|
|
fluppy123 |
12-1-2010 22:10 |
Posts: 62 |
jha, wat hadden jullie dan in gedachten?
tzr fzo?
|
|
|
|
dutschbird |
12-1-2010 22:11 |
Posts: 1760 |
Aprilia rs om/nm/MY
Yamaha tzr/dt
Derbi Gpr/senda
Rieju schakel's
|
|
http://speedbird12.myminicity.com/ Even kliken en je helpt me winnen:) |
|
Makrolon |
12-1-2010 22:15 |
Posts: 6733 |
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
fluppy123 |
12-1-2010 22:24 |
Posts: 62 |
ik zal de vraag concreet stellen. en ik denk dat ik al weet wat het antwoord zal zijn:
pbr of tzr?
de tzr 2dehands is eig. de zelfde prijs hé.. model 2006 ect
maar ja, volgens jullie kan hij dus mooi 50 rijden? en niet vettig slaan en tog nog degelijk optrekken?
|
|
|
|
ChielTZR |
12-1-2010 23:00 |
Posts: 6016 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: fluppy123
ik zal de vraag concreet stellen. en ik denk dat ik al weet wat het antwoord zal zijn:
pbr of tzr?
de tzr 2dehands is eig. de zelfde prijs hé.. model 2006 ect
maar ja, volgens jullie kan hij dus mooi 50 rijden? en niet vettig slaan en tog nog degelijk optrekken?
Ik zou voor een TZR gaan. Een jonge gebruikte met +- 5k op de teller. Kun je met alles ori wel 55 ofzo laten rijden.
Alleen al het feit dat er knipperlichten en elektronica problemen zijn / eraf vallen, plus dat het kraakt (volgens verschillende forummers) is voor een reden om zo'n PBR niet te kopen.
Edit: andere goede schakels kan natuurlijk ook, denk aan aprilia/derbi.
My oponion, Your choice.
Dit bericht is gewijzigd door ChielTZR op 12-1-2010 om 23:00 uur.
|
|
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing) |
|
TECstar |
12-1-2010 23:07 |
Posts: 4664 |
vind pbr's zwaar vet
maar zou toch voor tzr gaan idd
iets meer kwaliteit enzo
|
|
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda |
|
4takker |
12-1-2010 23:44 |
Posts: 2395 |
opzich prima dingen als je er veel onderhoud aan pleegt
en niet aleem maar vol gas zit te janken
dingen die ik zo hier en daar hoor van die dingen zijn
tellers die bijna 20km/h af wijken (mijn eigen dx)
roest snel
achterveer is balle van een pbr gaan snel lek
banden hebben rijnig grip
bedrading is niet heele maal lekker maar beter dan bij een tzr50
en je hoeft geen snelhijs records te verwachten
verder zijn het prima dingen als je er normaal mee omgaat
|
|
Never drive faster then your guardian angel can fly |
|
Aprilia RX 50 2003 |
13-1-2010 15:39 |
Posts: 6717 |
Ik zou het zeker niet aanraden
een vriend van mij heeft een crosstype van skyteam, rijdt 2 keer per week
van en naar de dealer
|
|
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB. |
|
DieTZR |
13-1-2010 22:40 |
Posts: 341 |
beter ga je gewoon voor het gene wat jij het mooist vind, ik heb zelf voor het zelfde dilemma gestaan (zie galery). Kheb eerst een pbr gekocht en daarna toch de TheeZetteR. als een beetje beunen en niet gaan rijden alsof het een 2 takt is iets voor jou is, zou ik het zeker doen. Je wordt er toch vrolijk van dat overdonderende geluid.
owja, kleppen stellen is een keer in de 2 maanden wel vereist.
Hoop dat ik je nou uit je twijfel heb gehaald.
|
|
echte mannen, huilen alleen bij het tankstation. |
|