Quote:Oorspronkelijk gepost door: MH..Jurgen..RX
ik heb afgelopen jaar ongeveer 14.000 kilometer gereden op mijn brommer
[...]
ja maar veel motorrijders zie je niet buiten op hun motor met dit weer. en wij banjeren met ons brommertjes door weer en wind en sneeuw
Dit bericht is gewijzigd door MH..Jurgen..RX op 8-1-2010 om 14:50 uur.
Jouw brommertje rijdt 75 of zo en weeg nog geen 100 kilogram, dat kun je nog goed onder controle houden. En de doorsnee brommerijder moet niet echt een verre afstand rijden dus is het ook doenbaar in deze koude.
Moet jij is proberen om met een motor tegen 150 op de autsnelweg te rijden en dat 1 uur aan een stuk, dan weet je het wel hoor
Jouw brommertje rijdt 75 of zo en weeg nog geen 100 kilogram, dat kun je nog goed onder controle houden. En de doorsnee brommerijder moet niet echt een verre afstand rijden dus is het ook doenbaar in deze koude.
Moet jij is proberen om met een motor tegen 150 op de autsnelweg te rijden en dat 1 uur aan een stuk, dan weet je het wel hoor
zolang de autosnelweg maar gestrooid is is er niks aan de hand.
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Jouw brommertje rijdt 75 of zo en weeg nog geen 100 kilogram, dat kun je nog goed onder controle houden. En de doorsnee brommerijder moet niet echt een verre afstand rijden dus is het ook doenbaar in deze koude.
Moet jij is proberen om met een motor tegen 150 op de autsnelweg te rijden en dat 1 uur aan een stuk, dan weet je het wel hoor
Het zit hem meer in het niet onder controle kunnen houden op gladde wegen dan de kou hoor . Heb in de week voor de kerstvakantie nog met -7 gereden, tja het is koud maar dan moet je je ernaar kleden. Het is puur gewoon dat als die motor gaat glijden je hem niet houd, wat bij een brommertje van 100 kilo wel kan
Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn.