Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Stottert opeens en valt uit

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1112 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #60074 - Stottert opeens en valt uit
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1126 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSR50 Rider 5-1-2010 9:31 Print topicpost

Posts: 155
Hoi,

Ik heb een probleem met de NSR. Deze ochtend reed ik weg en alles was prima, liep goed, trok goed etc. etc.

Ik heb gisteren nog het probleem van valse lucht opgelost, het slangetje met schroefje op het nippeltje van het spruitstuk was kapot gevroren, dus dat heb ik opgelost.

Maar nu reed ik ongeveer 2 km van huis, toen begon hij te stotteren en raar te doen, net als of hij geen benzine meer kreeg of af en toe een scheut kreeg. Toen ik de koppeling in trok om langs de weg te gaan staan, viel hij uit. Hij wilde toen ook niet meer aan.

Van alles geprobeert, choke, gas geven, etc. etc.

Heeft iemand een idee wat het kan zijn?


Setup:

Charmo 70 cc gehoont
Imi zuiger
8gr bougie
Malossie E5 Dicht filter
Standaard ontsteking
Metrakit uitlaat

Gr Rinse
 
[img]http://img231.imageshack.us/img231/4115/hondabannergr3.jpg[/img]

Saknet 5-1-2010 9:34 Print reply

Posts: 10355
klinkt stom maar heb je een doorzichtig benzine slangetje zoja kan je die zien zitten zoja kijk eerst maar eens of er peut uit je tank komt dan

probeer ook n nieuwe bougie
en lees je huidige bougie eens af

http://www.2cv.nl/alledag/storing_bougie.html

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 5-1-2010 om 9:36 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
NSR50 Rider 5-1-2010 9:49 Print reply

Posts: 155
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
klinkt stom maar heb je een doorzichtig benzine slangetje zoja kan je die zien zitten zoja kijk eerst maar eens of er peut uit je tank komt dan

probeer ook n nieuwe bougie
en lees je huidige bougie eens af

http://www.2cv.nl/alledag/storing_bougie.html

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 5-1-2010 om 9:36 uur.


Ik ben nu op mijn werk, ik zal er vanavond naar zien. Ik heb geen doorzichtig slangetje, maar een zwart. Ik zal hem er wel even afhalen en even door laten stromen.
 
[img]http://img231.imageshack.us/img231/4115/hondabannergr3.jpg[/img]
gluurder 5-1-2010 10:28 Print reply

Posts: 73
Probeer inderdaad eerst even een andere bougie ( ik wissel zelf als het kouder is de bougie ipv een 8 door een 7 in de zomer is het warmer als nu dus vandaar ) tevens kun je door het weer vochtproblemen krijgen zowel op de de delen die warm worden als afzetting van ijs en vocht/condens (in je carburateur )
probeer hem eens te starten voor je wat doet (best kans dat hij gewoon weer start namelijk )

Dit bericht is gewijzigd door gluurder op 5-1-2010 om 11:16 uur.
 
Dylan_B 5-1-2010 11:29 Print reply

Posts: 248
watvoor bougie dop heb je er op?

mis handig om er een andere op te zette?
heb die van mij gister ook vervangen,
leek dan net alsof je het contact onder het rijdne telkens uitzet.
Bleek allemaal vonkjes op de bougie dop te komen
 
Een expert is iemand die op één specifiek gebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt...
NSR50 Rider 5-1-2010 13:56 Print reply

Posts: 155
Hij doet het weer.

Ben onder mijn werk even bougies gaan halen en een waterdichtebougiedop. Ik heb er nu een 7 graads in gedaan.

Dank voor de snelle reacties, ik kan weer naar huis.
 
[img]http://img231.imageshack.us/img231/4115/hondabannergr3.jpg[/img]
koetjeboe91 5-1-2010 13:59 Print reply

Posts: 2096
het kan ook zijn dat je cab is bevroren. komt vak voor bij dit soort weer. hoe je dat kan voorkomen weet ik zo niet.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Aprilia RX 50 2003 12-1-2010 17:28 Print reply

Posts: 6717
Ik heb ong het zelfde probleem met m'n aprilia rx 50 (minarelli am6) met een warmtegraad 9
wat kan ik er het beste in doen een 7 of een 8 (warmtegraad)
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.

Dit topic is 1126 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved