Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Nieuwe gallery: Mijn Gilera Zulu

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 528 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #6006 - Nieuwe gallery: Mijn Gilera Zulu
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1585 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Gilera Zulu 30-10-02?15:42 Print topicpost
Posts: 7
Ik heb een nieuwe gallery gepost.
Je kan hem hier opvragen: [URL[t]]gallery.asp?action=view&id=135[/t]Klik hier.[/url]

Naam van de gallery: Mijn Gilera Zulu.
Omschrijving van de gallery:
De brommer is standaard onbegrensd, gaat waarschijnlijk nog wel veranderen want hij gaat nog niet hard genoeg 80 op teller daarom ga ik een metrakit uitlaat kopen,
Uiterlijk: Ik heb achterspatbord afgezaagd en knippelichten ingebouwd en wat andere stickers.

 

crazypeter 30-10-02?17:42 Print reply

Posts: 1298
kick ding hoor

je moet hem extreem snell laten trekken
 
bla bla bal bla bla bla blah
Bullet 30-10-02?20:59 Print reply

Posts: 12150
vet mooi ding!
 
**My BungHole Will Speak Now**
-Zeroed in- 30-10-02?22:42 Print reply

Posts: 3255
moooi dingkie man
en die knipperlichten heb je leuk ingebouwd, ga ik ook nog doen.

 
momma 30-10-02?23:13 Print reply
Posts: 7
.

Dit bericht is gewijzigd door momma op 12-10-2012 om 20:49 uur.
 
�
Gilera Zulu 31-10-02?10:39 Print reply
Posts: 7
Hey Wessel jij hier?
Hij kan nog wel sneller optrekken vind ik hoor, maar moet eerst sparen voor metrakit

 
Falling Down 31-10-02?10:38 Print reply
Posts: 5
Dat spatbordje heb je nog goed afgezaagd, ga ik ook aan beginnen...
Heb jij trouwens geen moeite om door te trekken met die TWV en dan die ori uitlaat, want ik heb nog steeds die 15-70 TWV, en met die MK-uitlaat merk ik goed dat ie bij 6000 toeren toch soms al moeite heeft om door te trekken als het een beetje waait, moet je meteen weer terugschakelen..
Ik denk dat ik er een 21 mm carb in ga hangen, dan moet het wel lukken! =)
 
Gilera Zulu 31-10-02?10:45 Print reply
Posts: 7
Hij heeft niet echt moeite om door te trekken want hij gaat met wind tegen wel 5 km zachter bij mij maar dat komt omdat ik zo zoveel wind vang berg op rijdt ie ook gewoon zonder moeite op.
En heb je nou al een foto van jou zulu
 
Falling Down 31-10-02?10:49 Print reply
Posts: 5
Yep, mooie foto, alleen moet hem nog is ff scannen, wat wel een probleem kan worden...scanner is nogal bagger, maar zal het zo is proberen...
Jij had trouwens een 69 sproeier toch?
 
mt-driver 31-10-02?11:11 Print reply
Posts: 231
Als dat ding een beetje vergelijkbaar is met een SM dan kan dat zo associaal hard optrekken niet grappig meer. Hier rijd ook zo'n kereltje met een SM rond, heeft alleen een veranderde uitlaatbocht en sproeier en rijd dus nog steeds met de orginele twv. Die SM van hem loopt ongeveer 80 en trekt hem zelfs bij 40 nog op het achterwiel. Dat lukt je dus nooit met een MT zonder 70cc of groter he :a
 
Falling Down 31-10-02?11:26 Print reply
Posts: 5
Hmm...80 is denk ik wel erg veel, zelfs voor op de teller, met 12-70...
Dat hij hem op zn achterwiel trekt kan ik me ook niet voorstellen, maar goed, zou wel kunnen.
Wat alleen nog al lastig is met de ori TWV, is dat je max 5 km/h ofzo haalt in zn 1, op 10000 toeren, ziet er nogal maf uit, ding maakt een lawaai, en dan kom je nauwelijks vooruit, dan snel schakelen naar zn 2, en een halve sec. later naar zn 3..
 
mt-driver 31-10-02?14:05 Print reply
Posts: 231
sprak hem net toevallig en hij had zijn orginele cilinder ook nog iets laten bijwerken. Maar toch blijft dat ding rete snel. Kan zelfs mijn mt met 50 zeta niet lekker op het achterwiel trekken. Die vermogensafgifte ligt gewoon heel anders. Bij hem heb je onderin te toeren heel veel kracht en bij mij is dat bovenin.
 
Gilera Zulu 31-10-02?14:58 Print reply
Posts: 7
Hij is vergelijkbaar met een derbi want een vriend van mij heeft een derbi senda r en die rijdt net iets harder maar een derbi is ook 20 kilo lichter.
Heb gehoord dat metrakit minder kracht onderin heeft weet iemand hier of dat zo is?
In zijn veertig op achterwiel :n lukt mij alleen in de 1ste versnelling.
Heb trouwens sproeier 69 ja.



[This message is edited by Tobias / on 31-10-02 15:09]
 
Hier_ben_ik - Administrator 31-10-02?15:15 Print reply

Posts: 8499
wel leuk dingetje op zich....
 
Members zijn vervelend :-|
Falling Down 31-10-02?15:28 Print reply
Posts: 5
Metrakit heeft idd minder kracht onderin, maar ik zou dit nog is goed moeten testen door mn ori uitlaat nog is eronder te hangen, kijken of het nou echt zo is....
Wat ik net al zei, ik ga daarom een andere carb erin zetten, waardoor hij (hopelijk) wel goed trekt onderin).
Trouwens, 1 van ons heeft dus duidelijk een verkeerde sproeier, die van mij is nog ori (54 volgens jou ) en jij een 69, terwijl je nog met je std uitlaat rondrijd....
Die van mij trekt goed door(en snel!) naar de 12000 toeren, als ik maar in mn powerband zit..

[This message is edited by Falling Down on 31-10-02 15:34]
 
Gilera Zulu 31-10-02?16:06 Print reply
Posts: 7
Ik heb niet echt de originele uitlaat ik heb dat dunne stukje tussen de cilinder en bocht laten vervangen door een dikker stukje bocht dus daarom moest er een grotere spoeier in.
En 12000 toeren :n zoveel maak ik er nooit normaal als ik rij 9000 toeren ofzo en bergaf 10000 maar meer dan dat maak ik er nooit als ik jou was zou ik een kleiner tandwiel kopen want mijn dealer zei dat als je zoveel toeren maakt je blok aan gort rijdt.
Zoals die van mij nu is rijdt ie perfect dus die sproeier is wel goed.
zoals die van mij nu is komt ie eigenlijk uit de fabriek.


 

Dit topic is 1585 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved