Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Nsr vraag, is dit nu een GT4 of een Ge2?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 613 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #60048 - Nsr vraag, is dit nu een GT4 of een...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2036 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MitsuPower 2-1-2010 23:06 Print topicpost
Posts: 4
Ik ben er alweer een jaartje of 7 uit, ben hier thuis eens alles aan het uitzoeken wat weg kan en dit is er 1.

Ik had destijds een racer die ik had overgekocht van iemand die er mee had gereden op het nk, zijn cilinders werden door CVR getuned, geen idee wie het is maargoed.

Het ging in ieder geval als de brandweer

Ik had een stuk of 6 cilinders liggen als spare waarvan ik dacht dat ik ze allemaal al had verkocht, niet dus, vond er nog 2, 1 verroeste en 1 die ik gelukkig altijd in een doos op mijn zolder had liggen.

Weten jullie of het nu een Ge2 of GT4 is?
Er staat beide in vandaar.

En wat mag ik ervoor vragen, wil hem te koop zetten maar ik kan niet echt iets vinden ter vergelijking qua prijs.








Sorry voor de telefoon kwaliteit
 

XDr4g0nX 2-1-2010 23:26 Print reply

Posts: 3526
Dat is als het goed is een GE2 maar van buitenlandse afkomst.
Weet alleen niet meer waar van die dan vandaan komt
 
Signature: [==||========] 20% complete
MitsuPower 2-1-2010 23:38 Print reply
Posts: 4
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
Dat is als het goed is een GE2 maar van buitenlandse afkomst.
Weet alleen niet meer waar van die dan vandaan komt



het zal wel een bull verhaal zijn maar destijds werd mij verteld dat het bij honda zelf wegkwam.
Was trouwens wel de officiele sponsor dus die mogelijkheid bestaat.

Maar het is zover terug, ik kocht hem toen ik 17 was via een maat die die jongen kende, dus daar ga je al
 
knoffy 2-1-2010 23:44 Print reply
Posts: 610
het is ook wel een orginele honda cilinder maar niet uit nederland omdat ge2 en gt4 hier niet standaart geleverd zijn
 
MitsuPower 2-1-2010 23:49 Print reply
Posts: 4
Weet je ook wat het mag kosten?

Het is dat ik geen filmpjes meer heb wat dit spul deed, dit was natuurlijk wel een compleet andere setup dan enkel een cilinder.





 
XDr4g0nX 3-1-2010 0:02 Print reply

Posts: 3526
Losse originele cilinder is hier in nederland nog te krijgen voor 175 euro, dus ik zou zeggen rond de 225/250
 
Signature: [==||========] 20% complete
knoffy 3-1-2010 0:10 Print reply
Posts: 610
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
Losse originele cilinder is hier in nederland nog te krijgen voor 175 euro, dus ik zou zeggen rond de 225/250


hij is wel getuned he moet de prijs eigenlijk weer naar benee maar denk toch 150 euro ofsow omdat het niet neiuwe meer is (denk ik persoonlijk zal ik er niet veel meer voor geven )

Dit bericht is gewijzigd door knoffy op 3-1-2010 om 0:12 uur.
 
MitsuPower 3-1-2010 0:15 Print reply
Posts: 4
Als hij nou door harry de beuker met de dremel was getuned zou ik het naar beneden afronden maar dat is niet echt het geval


Bedankt voor de indicatie Dragon, dan zet ik daar op in.

 
Joel_koningslust 3-1-2010 13:02 Print reply

Posts: 14514
t is een europese versie gt4 cilinder. die heeft altijd aan de buitenkant ook nog ge2 staan
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
BIET 3-1-2010 13:09 Print reply

Posts: 22355
Heb je een foto van de wand? . Wel interessant om te kijken hoe ie bewerkt is.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
mtx_owned 3-1-2010 13:38 Print reply

Posts: 2183
is volgens mij een gewone GE2, heb ook zo'n cilinder gehad die bewerkt was, als ie netjes is met zuiger is die nog wel 100 tot 150 waard, heb voor de mijne destijds 100 euro betaald.
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
Tim_DR 3-1-2010 18:49 Print reply

Posts: 196
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
t is een europese versie gt4 cilinder. die heeft altijd aan de buitenkant ook nog ge2 staan


schelen die dan veel qua prestaties met de gewone GE2 (de snelle dan)?
 
Joel_koningslust 3-1-2010 18:51 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tim_DR
[...]


schelen die dan veel qua prestaties met de gewone GE2 (de snelle dan)?


ik weet niet wat jij met de snelle ge2 bedoeld
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
ChielTZR 3-1-2010 18:55 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


ik weet niet wat jij met de snelle ge2 bedoeld


't verschil tussen een GT4(ongewoon, staat GT2 op volgens Joel) en GT2(gewoon). Denk dat hij zoiets bedoelt.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Joel_koningslust 3-1-2010 18:57 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chieltl
[...]


't verschil tussen een GT4(ongewoon, staat GT2 op volgens Joel) en GT2(gewoon). Denk dat hij zoiets bedoelt.


de ge2/gt4 ( dus waar gt4 aan de binnenkant staat ) is wel degelijk sneller als een gewone ge2.. dus die dat er niet in heeft staan
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Tim_DR 3-1-2010 19:12 Print reply

Posts: 196
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


ik weet niet wat jij met de snelle ge2 bedoeld


de belgische GE2 of hoe sommigen het hier ook noemen?
 

Dit topic is 2036 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved