koekie - Administrator |
22-12-2009 18:58 |
Posts: 12588 |
Klinkt alsof je choke continu uitgetrokken staat..
|
|
Haaks de hoek om! |
|
hocksie |
22-12-2009 19:01 |
Posts: 249 |
ja k moet hem nu starten met choke. En als ik de choke er vanaf haal dan krijgt ie na een paar min. dat probleem.
|
|
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen??? |
|
Blijhoofd |
22-12-2009 20:58 |
Posts: 7378 |
Meet je ontstekingsspoel eens na ik vermoed dat deze defect is.
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
jeroentjen13 |
23-12-2009 10:57 |
Posts: 850 |
kan het niet zijn dat je vlotterbak leegtrekt?
|
|
|
|
hocksie |
23-12-2009 15:15 |
Posts: 249 |
de ontstekingsspoel en bobine zijn nieuw, en zijn nog goed.
Ik heb nou een 90 sproeier in de 16mm. carb is dat dan te groot???
|
|
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen??? |
|
hocksie |
23-12-2009 17:03 |
Posts: 249 |
ik heb het probleem ontdekt.
ik heb een kleinere sproeier erin gezet (80) en 'vlotterpen' sluit de benzinetoevoer niet meer af omdat hij 'blokkeert' als de vlotter omlaag gaat.
Hoe kan ik dit nu weer verhelpen??
|
|
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen??? |
|
Pixl |
23-12-2009 18:42 |
|
hocksie |
24-12-2009 11:52 |
Posts: 249 |
ok dat ga k dan maar eens proberen
|
|
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen??? |
|
tosser |
24-12-2009 13:57 |
Posts: 393 |
90 is veels te groot. tenminste ik neem aan dat je 50cc hebt.
ik reed met 80 en was nog veel te groot.
|
|
|
|
hocksie |
27-12-2009 11:01 |
Posts: 249 |
ok maar op de cillinder staat eurokit, maar maakt nix uit
|
|
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen??? |
|
hocksie |
27-12-2009 11:11 |
Posts: 249 |
|
|
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen??? |
|
Pixl |
27-12-2009 13:07 |
Posts: 3125 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hocksie
Als het regent gaat mijn koppeling 'plakken' in de linker carterhelft waar dat tonnetje met schroefdraad zit. Kan daar ook iets tegen worden gedaan of moet ik dat dan gewoon bijhouden met smeren???
Dat moet je gewoon bijhouden met smeren denk ik, ik heb hetzelfde probleem.
|
|
So fuckin' what!? |
|
hocksie |
28-12-2009 23:48 |
Posts: 249 |
|
|
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen??? |
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
29-12-2009 0:20 |
Posts: 9841 |
zal wel gewoon vuil op je vlotternaald zitten ofzo.
en ik blijf erbij dat je je vlotter niet bij moet buigen. Iedereen loopt dat hier altijd te roepen, maar die vlotters kunnen alleen naar de klote gaan als iemand er onvoorzichtig mee is of met zn poten aan gaat zitten omdat een stel idioten op internet ze vertelt dat ze de boel bij moeten gaan buigen.
Dingen staan gewoon goed vanaf de fabriek en het is niet iets wat verslijt of naar beneden zakt. Als ie lekt zit er gewoon vuil tussen of is je naald naar de klote. Bijbuigen is niet de oplossing.
Maargoed...kijk eerst maar eens of er vuil in je naald zit en jenk een filter tussen je tank en carb.
als de benzine zo je carter in loopt begrijp je zelf toch ook wel dat dat ding voor geen meter meer rijdt? het is alsof je vader de tuinslang in je strot douwt en zegt dat je maar door moet drinken....dat werkt ook niet.
|
|
Too cool for school! |
|
hocksie |
29-12-2009 14:38 |
Posts: 249 |
de vlotternaald is helemaal schoon, de vlotter heb ik bijgebogen en daar heb ik nog wel redelijk goed mee kunnen rijden (beter dan met de oude situatie) de benzinetank van binnen is zonder roest of wat dan ook nog 100% gaaf.
|
|
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen??? |
|