Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Probleem TSX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1041 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #59957 - Probleem TSX
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1711 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

hocksie 22-12-2009 18:57 Print topicpost
Posts: 249
Als ik mijn brommer wil starten doet hij het gewoon. Na een min. of 2 kan ik gewoon volgas rijden. Als hij eenmaal warm is dan gaat hij stotteren bij volgas en dan valt hij uit. Als ik nou 5 tot 10 min. wacht dan kan ik weer een min. gewoon volgas rijden en dan krijg ik weer hetzelfde probleem.

Wat kan het probleem zijn?


 
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen???

koekie - Administrator 22-12-2009 18:58 Print reply

Posts: 12588
Klinkt alsof je choke continu uitgetrokken staat..
 
Haaks de hoek om!
hocksie 22-12-2009 19:01 Print reply
Posts: 249
ja k moet hem nu starten met choke. En als ik de choke er vanaf haal dan krijgt ie na een paar min. dat probleem.

 
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen???
Blijhoofd 22-12-2009 20:58 Print reply

Posts: 7378
Meet je ontstekingsspoel eens na ik vermoed dat deze defect is.
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
jeroentjen13 23-12-2009 10:57 Print reply
Posts: 850
kan het niet zijn dat je vlotterbak leegtrekt?
 
hocksie 23-12-2009 15:15 Print reply
Posts: 249
de ontstekingsspoel en bobine zijn nieuw, en zijn nog goed.

Ik heb nou een 90 sproeier in de 16mm. carb is dat dan te groot???
 
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen???
hocksie 23-12-2009 17:03 Print reply
Posts: 249
ik heb het probleem ontdekt.

ik heb een kleinere sproeier erin gezet (80) en 'vlotterpen' sluit de benzinetoevoer niet meer af omdat hij 'blokkeert' als de vlotter omlaag gaat.

Hoe kan ik dit nu weer verhelpen??

 
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen???
Pixl 23-12-2009 18:42 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hocksie
ik heb het probleem ontdekt.

ik heb een kleinere sproeier erin gezet (80) en 'vlotterpen' sluit de benzinetoevoer niet meer af omdat hij 'blokkeert' als de vlotter omlaag gaat.

Hoe kan ik dit nu weer verhelpen??



Vlotter ietsje bijbuigen. Naar boven. Want dan komt je vlotter pennetje niet zo schuin te staan, en dan glijd ie weer makkelijk naar boven. Je moet je vlotter echter niet teveel bijbuigen.
 
So fuckin' what!?
hocksie 24-12-2009 11:52 Print reply
Posts: 249
ok dat ga k dan maar eens proberen

 
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen???
tosser 24-12-2009 13:57 Print reply
Posts: 393
90 is veels te groot. tenminste ik neem aan dat je 50cc hebt.
ik reed met 80 en was nog veel te groot.
 
hocksie 27-12-2009 11:01 Print reply
Posts: 249
ok maar op de cillinder staat eurokit, maar maakt nix uit
 
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen???
hocksie 27-12-2009 11:11 Print reply
Posts: 249
ik heb het probleem ontdekt. de vlotter wilde niet meer naar 'boven' waardoor de carb. dus overliep, dit heb ik gerepareerd en er een kleinere sproeier ingezet en nu rijdt ie weer goed.

Als het regent gaat mijn koppeling 'plakken' in de linker carterhelft waar dat tonnetje met schroefdraad zit. Kan daar ook iets tegen worden gedaan of moet ik dat dan gewoon bijhouden met smeren???

 
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen???
Pixl 27-12-2009 13:07 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hocksie
Als het regent gaat mijn koppeling 'plakken' in de linker carterhelft waar dat tonnetje met schroefdraad zit. Kan daar ook iets tegen worden gedaan of moet ik dat dan gewoon bijhouden met smeren???



Dat moet je gewoon bijhouden met smeren denk ik, ik heb hetzelfde probleem.

 
So fuckin' what!?
hocksie 28-12-2009 23:48 Print reply
Posts: 249
Ik heb een probleem met mn carb. hij lekt benzine als de neten, de vlotter heb ik nagekeken is 100% in orde, de sproeier is ook voor 100% in orde, maar de benzine komt er via het overloopslangetje en bovenin bij de gasnaald (waar de kabel naar binnen gaat) weer uit. De benzine kwam er ook bij de venturi uit op een gegeven moment.

Na een tijdje klooien kon ik weer volgas rijde als ik mn vinger voor 1 derde voor de lucht opening hield. Zo heb ik nog ong. 20km kunnen rijden en toen maakte hij heel erg rare geluiden en kwam hij niet meer op toeren en lag de top nog op de 45km/h met hevig stotteren en bijna uitvallen.

IK HEB GEEN IDEEËN MEER hoe het verder moet met mn brommer k ben zelfs van plan m weg te doen door al deze problemen want ik sta ong. om de week stil drmee.

 
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen???
Martijn II - Forum en Sales Moderator 29-12-2009 0:20 Print reply

Posts: 9841
zal wel gewoon vuil op je vlotternaald zitten ofzo.

en ik blijf erbij dat je je vlotter niet bij moet buigen. Iedereen loopt dat hier altijd te roepen, maar die vlotters kunnen alleen naar de klote gaan als iemand er onvoorzichtig mee is of met zn poten aan gaat zitten omdat een stel idioten op internet ze vertelt dat ze de boel bij moeten gaan buigen.

Dingen staan gewoon goed vanaf de fabriek en het is niet iets wat verslijt of naar beneden zakt. Als ie lekt zit er gewoon vuil tussen of is je naald naar de klote. Bijbuigen is niet de oplossing.

Maargoed...kijk eerst maar eens of er vuil in je naald zit en jenk een filter tussen je tank en carb.

als de benzine zo je carter in loopt begrijp je zelf toch ook wel dat dat ding voor geen meter meer rijdt? het is alsof je vader de tuinslang in je strot douwt en zegt dat je maar door moet drinken....dat werkt ook niet.

 
Too cool for school!
hocksie 29-12-2009 14:38 Print reply
Posts: 249
de vlotternaald is helemaal schoon, de vlotter heb ik bijgebogen en daar heb ik nog wel redelijk goed mee kunnen rijden (beter dan met de oude situatie) de benzinetank van binnen is zonder roest of wat dan ook nog 100% gaaf.
 
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen???

Dit topic is 1711 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved