Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Honda CR80 elsinore, 1981 DG versie

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 953 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #59947 - Honda CR80 elsinore, 1981 DG versie
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 13123 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 1-4-2010 14:46 Print reply

Posts: 29286
zou best kunnen , maar die zal veels te lang zijn voor een cr80.
een cr80 achterbrug is even langs als een mt/mb achterbrug.

ik kan misschien al deze wielen en achterbrug van iemand overnemen.

uit deze yz80:



Die was hij aan het slopen.


auto van mijn vader staat op de smeer put (daar ligt het meeste in)

maar dit heb ik nog liggen :



Alleen dan met een ronde achterbrug, dat maakt niet uit gaat toch eruit.

en dit blokje nog:



zit niks in, maar dat maakt niet uit.

Edit: bedankt ook nog voor het foto materiaal op de vorige pagina.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 1-4-2010 om 14:47 uur.
 
- Han - 1-4-2010 14:53 Print reply

Posts: 9667
past daar niet een mt inhoud in? Of een mt blok?
 
<10.000 posts
kenny77 1-4-2010 14:55 Print reply

Posts: 29286
mt spullen passen er inderdaad zo in.
Was ook mijn bedoeling.
Dan is het nog niet werkend, maarja dat maakt niet uit.
(zit nu ook al stiekem een mt cilinder op, waarvan ik de koelribben wat heb bij geschuurd )
carters van een mt zijn anders.
 
- Han - 1-4-2010 15:01 Print reply

Posts: 9667
waarom zou het nie twerken?
 
<10.000 posts
kenny77 1-4-2010 15:03 Print reply

Posts: 29286
ik heb geen cr80 cilinder meer.
krukas wel, maar hij hoeft ook niet meer te werken ik pas er toch niet meer goed op.
Als ik erop wil rijden , pak ik mijn andere cr80 wel.
Is alleen voor bij mijn andere cr80 te zetten.

functioneel ga ik hem niet maken.
 

Dit topic is 13123 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved