Zo ik heb weer tijd.
Ik heb de stukjes van Chiel inderdaad ook op de site gevonden, zeker over heen gekeken.
Ronald ook bedankt voor de toffe foto's, kan ik ook wat vanaf kijken.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
als ik me niet vergis heeft een kennis van ons daar nog wel wat info van. ik had zelf enkel de artikelen die hierboven ook al gepost zijn ( enkel dan in het origineel )
maar mag ik vragen wat je hiermee van plan bent kenny?
Dat is te tof Joel.
Mag je zeker vragen wat ik er mee moet.
We hebben ooit 3 cr80 elsinore's gehad 2x 81 er en 1 keer een 80 er.
Een van de cr80 1981 was helemaal gaar en daarvan heeft me vader toen der tijd mijn zus haar suzuki omgebouwd en een 81 er is die van mij geworden en die was niet helemaal compleet dus hadden we mijn neef's zijn 1980 model overgenomen.
Zodoende ligt er in onze smeer put nog een redelijk complete cr80 van 1980.
Me vader zei toen al eens waarom maak je die niet weer dan heb je 2 op een volgende modelen, maar aangezien we de korte 1980 voorvork niet meer hebben (met mijn puch verkocht) en wel nog een lange 1981 voorvork hebben lijkt het me leuker om dan een replica van een DG 1981 te maken.
Zodoende heb ik dan informatie nodig.
Het ergste is nog wel dat we een gouden aluminium achtervelg hebben gehad (ook 14 inch) en een korte kleine alu achterbrug.
(hadden we gekregen bij een hoop onderdelen)
Maar mijn vader had zoiets wat moet ik er mee, want we kregen het niet verkocht, dus is de velg doormidden gegaan en samen met de achterbrug naar het oud ijzer gebracht :(
Maargoed daar is ook nog wel aan te komen.
De cilinderkop is een groter probleem aangezien de kans dat ik zo een vind wel heel erg klein is.
Maar is misschien met wat hak en plak werk ook wel na te maken.
Het wordt dus ook geen model om op te rijden maar gewoon omdat het leuk is om een vrij originele cr80 te hebben en daarnaast een "speciale".