Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - afstellen beetje vaag?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 825 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #59892 - afstellen beetje vaag?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1007 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tim-gpr99 12-12-2009 17:49 Print topicpost

Posts: 841
hoi, heb net mn nieuwe blok gestart voor mn derbi GPR.
Setup 50CC getuned (door Derbi-Olaf), 19MM Dellorto op mengsmering, standaard membraam, ori luchtfilter, SCR Corse HM.
Brommer start prima, loopt super stationair. Alleen zodra ik ga rijden trekt hij tot ongeveer 4-5000 toeren heel zachtjes, maar zodra ik meer als de helft gas geef valt hij dood? Alles zit goed strak gemonteerd, met nieuwe pakkingen. Ook blijft de brommer aardig hangen in toeren, en valt na ongeveer 3-5 seconden terug naar stationair. Dit lijkt mij dus een te kleine sproeier, maar er zit nu al maat 120 in. (aangeraden door Olaf)Ik heb sproeiers tot 136, maar kan dit wel kloppen of zou het toch met valse lucht ofzo te maken hebben ?

Groetjes Tim.
 
GPR50 '99 streetfightert

Paultje Pils 12-12-2009 17:52 Print reply

Posts: 2110
checken op valse lucht, anders toch groter lijkt me
 
If you can't dodge it, ram it.
coupequattro 12-12-2009 17:52 Print reply

Posts: 958
Eerst controleren op valse lucht, dat lijkt mij het probleem.
 
Tim-gpr99 12-12-2009 18:00 Print reply

Posts: 841
kan het ook komen door bv verstopte benzinefilter of vlotter die niet ver opengaat ofzo?
 
GPR50 '99 streetfightert
coupequattro 12-12-2009 18:02 Print reply

Posts: 958
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TimDapp
kan het ook komen door bv verstopte benzinefilter of vlotter die niet ver opengaat ofzo?


Kan zijn, maar lijkt me niet logisch na het tunen van een cilinder. Ik zou eerst controleren op valse lucht, dat is de moeite niet en heb je dat al uitgesloten. Is het geen valse lucht dan zou je daar eventueel naar kunnen kijken.
 
Tim-gpr99 12-12-2009 18:03 Print reply

Posts: 841
klopt, gewoon deo rond spruitstuk spuiten he? hij reageert trouwens wel gewoon op de stationairschroef, iets wat mijn puch niet deed bij valse lucht?

Dit bericht is gewijzigd door TimDapp op 12-12-2009 om 18:04 uur.
 
GPR50 '99 streetfightert
coupequattro 12-12-2009 18:04 Print reply

Posts: 958
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TimDapp
klopt, gewoon deo rond spruitstuk spuiten he?


Of haarlak, of iets anders brandbaars ja. Ook de voet van je cilinder meenemen, overal waar hij lucht kan trekken deo spuiten en kijken of hij anders gaat lopen.
 
sathana 12-12-2009 18:07 Print reply

Posts: 1838
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: coupequattro
[...]


Of haarlak, of iets anders brandbaars ja. Ook de voet van je cilinder meenemen, overal waar hij lucht kan trekken deo spuiten en kijken of hij anders gaat lopen.



of een zwangere vriendin werkt ook goed
 
Nun das Warten hat ein Ende, leiht euer Ohr einer Legende.
JB1 12-12-2009 18:40 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sathana
[...]



of een zwangere vriendin werkt ook goed


Gooi der anders direct een flinke peut benzine overheen.
Wat is dat voor opmerking?

Edit: Snap em al x') Licht-ontvlambaar karakter.

Dit bericht is gewijzigd door JB1 op 12-12-2009 om 18:40 uur.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!

Dit topic is 1007 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved