Quote:Oorspronkelijk gepost door: pieke.faessen
zorg dat er meer lucht bij komt, voor betere verbranding met bijvoorbeeld starten of warmdraaien (correct me if i'm wrong)
Dit bericht is gewijzigd door pieke.faessen op 10-12-2009 om 16:21 uur.
de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt?
een shoke zorgt voor een mengsel waar in verhouding meer benzine bijzit dan normaal.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: pieke.faessen
zorg dat er meer lucht bij komt, voor betere verbranding met bijvoorbeeld starten of warmdraaien (correct me if i'm wrong)
Dit bericht is gewijzigd door pieke.faessen op 10-12-2009 om 16:21 uur.
Sorry dat ik misschien moeilijk doe, maar als je de choke pen in drukt gaat er toch een plaatje naar beneden waardoor het gat waar de lucht door stroom kleiner wordt? Dan komt er toch minder lucht bij
Sorry dat ik misschien moeilijk doe, maar als je de choke pen in drukt gaat er toch een plaatje naar beneden waardoor het gat waar de lucht door stroom kleiner wordt? Dan komt er toch minder lucht bij
Oke dus als de pen is ingedrukt staat de choke aan en als hij omhoog staat is de choke uit? je moet de choke toch ook weer snel uitzetten als je gaat rijden?
Het is gebruikelijk dat je hem uit zet als je gaat rijden, want anders heb je slechte afstelling.
Bij mij zit er zo'n pinnetje aan je chokeschuifje die tegen je gasschuif aan zit, dus als je gas geeft dan gaat ie automatisch omhoog
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Paul_Met_Puch
Het is gebruikelijk dat je hem uit zet als je gaat rijden, want anders heb je slechte afstelling.
Bij mij zit er zo'n pinnetje aan je chokeschuifje die tegen je gasschuif aan zit, dus als je gas geeft dan gaat ie automatisch omhoog