De Schout |
7-12-2009 21:35 |
Posts: 5327 |
m14x1.25 zo ff van buiten?
maar ff wat anders, vond bougie @ melkbus niet echt een succes, gasbrander is een stuk bedrijfszekerder
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
Derbi-Olaf |
7-12-2009 21:35 |
Posts: 14999 |
M14* 1.5
zo even uit mijn hoofd.
verbeter maar als ik het fout heb
1.25 kan ook hmzzz
Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 7-12-2009 om 21:35 uur.
is 1.25
Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 7-12-2009 om 21:39 uur.
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Joel_koningslust |
7-12-2009 21:36 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: De Schout
m14x1.25 zo ff van buiten?
maar ff wat anders, vond bougie @ melkbus niet echt een succes, gasbrander is een stuk bedrijfszekerder
juust... schieten met een gasbrander is zekerder en daarbij spannender en leuker
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
ChielTZR |
7-12-2009 21:51 |
Posts: 6016 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
juust... schieten met een gasbrander is zekerder en daarbij spannender en leuker
Aansteker gaat ook prima,
en bougie moet je gewoon vastlassen, heb ik ook gedaan, even wat bougietjes bij de garage halen en dan even controleren op werking en dan gewoon vastlassen. schrikdraad erop en knallen met die ballen.
|
|
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing) |
|
st.nyksterdriver |
7-12-2009 21:53 |
Posts: 3376 |
die bougie overleeft misschien net 1 knal
|
|
|
|
JantjeMB5 |
7-12-2009 21:54 |
Posts: 374 |
Het is M14x1,25 heb zelf eens bougiedraad gedraaid om men kop te bewerken.
|
|
Livin in the fast Lane - klein draai, frees of TIG-las werk, PM + bier |
|
ChielTZR |
7-12-2009 22:01 |
Posts: 6016 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
die bougie overleeft misschien net 1 knal
Lul niet, ervaring ?
|
|
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing) |
|
-simon- |
7-12-2009 22:04 |
Posts: 8211 |
voor carbid schieten gebuiken ze ook wellis de gloeiplug/bougi die wellis in de inlaat van oude trekkers en mischien auto's ook wel zit. die nevelt diesel over een gloeispiraal waardoor die ontbrand.
weet alleen niet of ik dat ding zo goed genoemt heb.
weet iig wel dat ze bij wat oudere fordtjes vaker gemonteerd zijn.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
kroonenburg |
7-12-2009 22:06 |
Posts: 259 |
het werkt zegmaar allemaal al,
nu is het nog een kwestie van goed afwerken enz
|
|
|
|
erwinko |
7-12-2009 22:11 |
Posts: 1012 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -simon-
voor carbid schieten gebuiken ze ook wellis de gloeiplug/bougi die wellis in de inlaat van oude trekkers en mischien auto's ook wel zit. die nevelt diesel over een gloeispiraal waardoor die ontbrand.
weet alleen niet of ik dat ding zo goed genoemt heb.
weet iig wel dat ze bij wat oudere fordtjes vaker gemonteerd zijn.
heel toevallig net op school gehad.
vlamstarter. onder andere in oudere fiat ducato.
maar dan moet je wel weer zorgen voor brandstof druk die verneveld kan worden
|
|
|
|
Noordeling |
7-12-2009 22:11 |
Posts: 603 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kroonenburg
het werkt zegmaar allemaal al,
nu is het nog een kwestie van goed afwerken enz
mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt? lijkt mij ook wel handig
|
|
ik praat niet te snel, jij luistert te langzaam. |
|
b0nes |
7-12-2009 22:12 |
Posts: 2058 |
jottem. wij gaan gewoon achterstevoren op die melkbus zitten.
gaatje van 5mm erin en je vinger erop. en met aansteker aansteken.
dreunt best.
leuk dat het werkt zou je het misschien kunnen filmen ?
|
|
|
|
-simon- |
7-12-2009 22:41 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: erwinko
[...]
heel toevallig net op school gehad.
vlamstarter. onder andere in oudere fiat ducato.
maar dan moet je wel weer zorgen voor brandstof druk die verneveld kan worden
klopt ja dat was de naam.
en druk heb je dan wel nodig ja. maar mischien zal het met een beetje benzine ofzo wel beter gaan.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
7-12-2009 22:42 |
Posts: 9841 |
ik ben mss ouderwets... maar als je gewoon even naar de site van ngk was gegaan had je meer geweten dan je had willen weten
bij een fatsoenlijk garagebedrijf hebben ze die tappen wel, anders bij een revisiebedrijf... zou er geen tap voor gaan kopen. kost veel geld voor die ene keer dat je em gebruikt.
|
|
Too cool for school! |
|
tsxhunter |
7-12-2009 22:42 |
Posts: 9332 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]
klopt ja dat was de naam.
en druk heb je dan wel nodig ja. maar mischien zal het met een beetje benzine ofzo wel beter gaan.
dat gas van carbid is ook zeer licht ontvlambaar hea
|
|
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder. |
|