Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Tuning

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1025 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #5983 - Tuning
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1682 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sneks 29-10-02?22:07 Print reply
Posts: 2499
lijkt op een eurokit? Dus nikasil wand.

Mail ze anders?
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
NSR RULEZZ 29-10-02?23:42 Print reply

Posts: 4934
ik had ze een paar week geleden al gemailt hier iz tha antwoord
eerst mijn vraag:
hallo ik heb even een vraagje http://www.fcracing.nl/Dcp_1184.JPG die
>cylinder bij TEKOOP is die getuned? en hoe snel zou die zijn ?? op een mb
>met 20mikuni proma80uitlaat powerfilter en een 4bak? originele
>ontsteking/vervroegt?
>
>en die uitlaat zou die beter zijn dan een proma80 en werkt die ook op een
>70zeta?


ANTWOORD:::

Hallo,
Onze cylinders zijn uiteraard getuned! Deze leveren op de testbank ongeveer
12 achterwiel pk?s!
De topsnelheid met een 16mm carburateur en speciale ontsteking is ongeveer
130 kilometer.
De uitlaat die wij te koop hebben staan is een race-uitlaat speciaal voor
onze cylinder gemaakt. Deze is veel en veel beter dan de uitlaten die je in
de winkel kunt kopen.

Groeten
Fred & Chris
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
solidsjakie 30-10-02?11:12 Print reply

Posts: 2291
salomons en swierts is pas leuk bezig, hebben een echte goeie tuner(die heb me kop special voor een cil gemaakt, kon em merke, nu hek malossi, prestaties weer minder).
125cc racer, en zon gilera runner ding, die racer is echt bruut, nix meer van over, alleen race spulletjes. echt bruut.
 
SIWWN 30-10-02?21:05 Print reply
Posts: 7079
ANTWOORD:::

Hallo,
Onze cylinders zijn uiteraard getuned! Deze leveren op de testbank ongeveer
12 achterwiel pk?s!
De topsnelheid met een 16mm carburateur en speciale ontsteking is ongeveer
130 kilometer.
De uitlaat die wij te koop hebben staan is een race-uitlaat speciaal voor
onze cylinder gemaakt. Deze is veel en veel beter dan de uitlaten die je in
de winkel kunt kopen.

Groeten
Fred & Chris


hmmm 12 achterwiel pk's... Das zeker niet slecht toch voor een oud 50cc AC roestbak?

Wat scoren die vario's dan op de bank@rearwheel?

En past die DPR exhaust nou ook op m'n MT?
En wat moet ik veranderen?


IK heb er zin an!
 
Sneks 30-10-02?21:10 Print reply
Posts: 2499
luchtgekoelde 50cc scooters met standaard ontsteking (dus geen hpi zoals bij deze mb) en 16mm (of was het nou 14mm?) scoren 10-11 pk.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
marcel 30-10-02?21:15 Print reply

Posts: 1533
ze zijn daar allemaal wel leuk bezig bij fcracing maar kijk eens onder machines:

MOTOR:

AANTAL CILINDERS: 1

CILINDERINHOUD: 49,9CC

BORING/ SLAG: 39 X 41,8

SOORT MOTOR: TWEETAKT

CARBURATEUR: 16MM DELLORTO

INLAATSYSTEEM: MEMBRAAN

AANTAL VERSNELLINGEN: 4

ONTSTEKING: HPI

UITLAAT: DPR EXPANSIEUITLAAT


die gasten rijden met een vierbak!!!!! vind ik het niet gek dat ze uit de bocht de rest niet kunnen bijhouden.

 
SIWWN 30-10-02?21:24 Print reply
Posts: 7079
Jah idd..

Viel mij ook al op.
En op die site zelf hebben ze het over een 6 bak inbouwen ofsow.. of dat was een andere site.. weet niet meer
 
wipe-out 30-10-02?21:27 Print reply

Posts: 7672
ze zullen wel meedoen met sobw races, en dan moet de versnellingsbak zijn als voor de nederlandse weg gehomologeerd, of te wel, ze moeten met een 4 bak rijden willen ze meerijden.
 
marcel 30-10-02?21:36 Print reply

Posts: 1533
volgends mij mag je er als je wilt zelf een 6 bak inbouwen anders heb je wel een hele grote achterstand op nieuwere schakels
 
SIWWN 30-10-02?21:38 Print reply
Posts: 7079
Ja kan wel kloppen..Dacht het wel
 
wipe-out 30-10-02?21:40 Print reply

Posts: 7672
nee, voor zover ik weet moet je brommer kwa "basis" hetzelfde zijn als hoe dat hij gehomologeerd is in nederland als je mee wil doen in de sobw, en de versnellingsbak hoort dus bij de "basis".

bartjan had dat probleem toch ook met zijn race nsr? dat hij met een 4 bak _moest_ rijden?
 
Sneks 30-10-02?21:48 Print reply
Posts: 2499
in formule klasse en expi klasse mag je volgens mij wel met 6 bak rijden

sportklasse is luchtgekoeld 50cc en vierbak, dus daar doen bijna geen nieuwe schakels aan mee
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
NSR RULEZZ 30-10-02?22:58 Print reply

Posts: 4934
ieamdn ervaring met die cylinders??? wat raden de kenners hierzo aan? deze zooi kopen of alles nieuw/2ehands in de winkel en apart laten tunen
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Rene 30-10-02?23:15 Print reply
Posts: 2573
lijkt mij wel een goeie koop.
Die dingen zullen echt wel goeeed getuned zijn.
En voor dat geld laat jij geen cil tunen.
+ dat je die cil koopt
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals

Dit topic is 1682 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved