Quote: Oorspronkelijk gepost door: gino-92
Aan je waterpomp kan het niet liggen. Het klinkt gewoon alsof je geen benzine toevoer krijgt, of minimaal. Ik heb dit ook een keer gehad en toen was me tank gewoon (te) leeg. Dan loopt je flotter niet constant vol. Maar ik neem aan dat je wel gewoon met volle tank rijdt.
Benzine is het niet, want op de meeting begon ik met een volle tank van 10L en eindigde ik met nog een halve tank.
Ik heb vandaag pas weer getankt.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: gino-92
Kijk is of je cilinder nog (voldoende)compressie heeft. Anders paar nieuwe zuigerveren er in.
Hoe controleer ik dat, ik heb geen idee hoe dat zou moeten
Quote: Oorspronkelijk gepost door: gino-92
Heb je je gasnaald al geprobeer wat ik op school zei? Leen anders is een carb van iemand. Het kan ook zijn dat die carb een productie foutje bevat...(je kan het zo gek maar niet bedenken).
Gasnaald heb ik al met het clipje bovenop en onderop geprobeerd, werkt allebei niet.
En voorhet lenen van een carb zou ik het niet weten wie er een 16 t/m 20 carb heeft liggen die bij mij er onder past.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: gino-92
En check even op valse lucht, alhoewel hierdoor wss niet je kracht kan weg vallen, miss wel compressie bij je voet of koppakking.
Als dat het allemaal niet is wordt het een heel moeilijk verhaal... zou het nog iets met je ontsteking kunnen zijn.
Valse lucht is het niet want met de deo test schiet hij niet in de toeren en overal zit nog netjes een pakking tussen of een rubbertje
Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 9-12-2009 om 17:42 uur.
|