Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - TZR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1112 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #59711 - TZR
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2046 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Derbi-Olaf 25-11-2009 22:03 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RBN
[...]



hij reed eerst met prop wel lekker, dus lijkt me sterk

daarom zeg ik ook dichtgekoold
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
ChielTZR 26-11-2009 8:00 Print reply

Posts: 6016
Zo snel koold je uitlaat look niet dicht denk ik, dus dat hij eerst nog wel goed liep, en nu in 1x helemaal niet meer. maar 't zou kunnen hoor



Dit bericht is gewijzigd door chieltl op 26-11-2009 om 8:01 uur.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Ice Ap rs50 26-11-2009 9:11 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chieltl
Zo snel koold je uitlaat look niet dicht denk ik, dus dat hij eerst nog wel goed liep, en nu in 1x helemaal niet meer. maar 't zou kunnen hoor



Dit bericht is gewijzigd door chieltl op 26-11-2009 om 8:01 uur.


bougie al vervangen?
 
GTI - GTD - BMW
martijne.c 26-11-2009 14:55 Print reply

Posts: 251
Motoforce cilinder is minder snel als een originele. tenminste bij mijn scooter dan. scheeld echt wel 6kilometer bij mij. Je moet de uitlaat poorten maar eens vergelijken. Die van motoforce is veel smaller. Ik heb er ongeveer 2mm afgevijld en nu loopt die net zo hard als met de originele cilinder.
 
R.I.P Derbi ik mis je:(
Gary - Forum en Gallery Moderator 26-11-2009 15:23 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martijne.c
Motoforce cilinder is minder snel als een originele. tenminste bij mijn scooter dan. scheeld echt wel 6kilometer bij mij. Je moet de uitlaat poorten maar eens vergelijken. Die van motoforce is veel smaller. Ik heb er ongeveer 2mm afgevijld en nu loopt die net zo hard als met de originele cilinder.


En daarmee help je hem op welke manier? Blijf ontopic posten.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Nick brommer 26-11-2009 15:42 Print reply

Posts: 315
Ja de bougie is al niet.

Deo test gedaan geen valse lucht.

Maar als ik nu er mee ga rijden dan gaat hij naar een halfe km stakt hij naar de 2 duizend toeren. Dan krijg je hem niet meer hoog in de toeren.

Zet je hem uit wacht je even en dan kan je weer een halfe km rijden.
 
ChielTZR 26-11-2009 16:12 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nick brommer
Ja de bougie is al niet.

Deo test gedaan geen valse lucht.

Maar als ik nu er mee ga rijden dan gaat hij naar een halfe km stakt hij naar de 2 duizend toeren. Dan krijg je hem niet meer hoog in de toeren.

Zet je hem uit wacht je even en dan kan je weer een halfe km rijden.


mischien benzine tracject ofzo, dat de vlotter neit goed werkt oid?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Maeddy 26-11-2009 19:40 Print reply

Posts: 1059
Met een volledig ontgrensde tzr reed ik met sproeier 128,
Daarvoor toen de prop er gedeeltelijk was uitgeboord (70 km/h) reed ik rond met sproeier 116.

Volgens mij moet je bij tzrs om de een of andere dubieuze reden een vrij grote sproeier monteren. Ik heb de dealer laten vertellen dat hij helemaal begrenst al 88 heeft.
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
Freddy-fish 26-11-2009 20:58 Print reply

Posts: 2129
jaa zoiets was het wel van de 88. bij mij zeide ze gelijk 110 toen ik zei dat ik hem ontgrenst had. Het schijnt ook dat de uitlaat enorm zuipt...

ontopic:

ik heb een paar x gehad dat mijn brommer gwn uitviel, daarna kon ik hem zo weer starten, dit was altijd op top en volle toeren. ik heb m'n vlotterlipje wat bijgebogen... kweenie oft helpt
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
Maeddy 28-11-2009 18:59 Print reply

Posts: 1059
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fedor-tzr
jaa zoiets was het wel van de 88. bij mij zeide ze gelijk 110 toen ik zei dat ik hem ontgrenst had. Het schijnt ook dat de uitlaat enorm zuipt...

ontopic:

ik heb een paar x gehad dat mijn brommer gwn uitviel, daarna kon ik hem zo weer starten, dit was altijd op top en volle toeren. ik heb m'n vlotterlipje wat bijgebogen... kweenie oft helpt


Volgens mij is dat eerder een verschijnsel van een te arme afstelling. Ik kan me niet zo goed voorstellen dat je je vlotterpinnetje moet bijbuigen eigenlijk.

Die uitlaat drinkt 1 op 10 origineel ontgrenst.
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
Freddy-fish 28-11-2009 19:55 Print reply

Posts: 2129
not dat is egt niet te arm hij liep eerder te rijk maar de vlotter kont nie bijhoude leek mij, alles loopt nog goed met zelfde sproeier dusja
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)

Dit topic is 2046 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved