Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - zuiger inslijten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1010 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #5969 - zuiger inslijten
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1779 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Martijn 27-10-02?22:37 Print reply
Posts: 10000
ouwe autos moes je wel inrije..

tegenwoordig zal alles al heul mooi afgewerkt zijn...waardoor je minder moet inrije...en 4takt is weer anders dan 2takt he...viertakt is altijd belast door het draaien van de motor...kleppenmechanisme enzo kost ook power...maja...belast inrije is idd beter...dan rij je em in waarvoor ie bedoeld is...en de krachten op de zuiger zijn anders...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
wipe-out 27-10-02?22:43 Print reply

Posts: 7672
Quote:
Originally posted by: smurfie (peter)

waarom komt de zuiger dan hoger bij hoger toeren?


doordat de drijfstang nauwelijks merkbaar ietsjes uitgerekt word bij hoge toeren door (volgens mij) de centrifugaal krachten.
 
boellie 27-10-02?23:28 Print reply
Posts: 6
Vervelend he die joden ...
 
Nick - Administrator 27-10-02?23:37 Print reply

Posts: 4967
Ehm gozer, waar slaat dat op?
Ff normaal doen aub.
 
Martijn 28-10-02?00:33 Print reply
Posts: 10000
ja idd....














ik vin die joden ook wel vervelend :n


je moe nie van die opmerkingen maken idioot...
zuiger komt btw hoger te legge door idd de uitzetting van drijfstang enzo..en door de miniscule speling tussen de verbindingen zuiger/drijfstang enz....
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
NSR RULEZZ 28-10-02?01:19 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Originally posted by: Martijn Ts ...

ja idd....














ik vin die joden ook wel vervelend :n


je moe nie van die opmerkingen maken idioot...
zuiger komt btw hoger te legge door idd de uitzetting van drijfstang enzo..en door de miniscule speling tussen de verbindingen zuiger/drijfstang enz....


idioot wat doe je nou zelf dan
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
atx 28-10-02?08:16 Print reply
Posts: 95
Quote:
Originally posted by: wipe-out

Quote:
Originally posted by: smurfie (peter)

waarom komt de zuiger dan hoger bij hoger toeren?


doordat de drijfstang nauwelijks merkbaar ietsjes uitgerekt word bij hoge toeren door (volgens mij) de centrifugaal krachten.


kan het niet zijn dat die door hitte wat uitzet, langer wordt?
 
atx 28-10-02?08:20 Print reply
Posts: 95
oeps zoals gezegd dus :a
 
Sneks 28-10-02?08:52 Print reply
Posts: 2499
dan nog, als je je brommer in z'n vrij zet en je gast een beetje wordt het ook wel warm hoor, je koeling is namelijk bijna niet aanwezig, maar door gewoon op je temp. meter te kijken weet je wel of hij niet te warm wordt.

Het schijnt overigens uit te maken wat voor zuiger je hebt of je deze wel of niet moet inrijden gegoten (bv imi en meteor) wel inrijden, gesmeed (bv asso en vertex) nauwelijks en gecoat helemaal niet

[This message is edited by Hans F. on 28-10-02 09:05]
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
verwijderd 28-10-02?09:51 Print reply
Posts: 4082
vertex rulez
 
Martijn 28-10-02?11:50 Print reply
Posts: 10000
ik ben niet familiair met die termen..

ik dacht dat alle zuigers gegoten werre....

hoe zit dat coten en smeden dan...hoe de fuck kun je nu weer een zuiger smeden..??
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
The D 28-10-02?13:32 Print reply
Posts: 181
waarom RIJ je hem niet gewoon in ? das toch veel leuker dan te kijken naar je motor die stationair staat te pruttelen ? Ik zou het wel weten hor
 
Greetings Tha D !
smurfie 28-10-02?16:50 Print reply
Posts: 430
Quote:
Originally posted by: Hier_ben_ik

Quote:
Originally posted by: smurfie (peter)

Quote:
Originally posted by: Hier_ben_ik


watn bij meer toeren komt je zuiger ook hoger enzow he, heeft het ook mee te maken.. en ik neem aan dat je niet graag je blokje onbelast lang op toeren wilt houden, over koeling nog niet gesproken....


waarom komt de zuiger dan hoger bij hoger toeren?
en ik kan toch een ventilator voor m'n radiateur hangen.


waarom de zuiger dan hoger komt weet ik ook niet precies..

maar je woonde in Deurne geloof ik he?? ik weet niet wat voorn motortje het is maar voor wegtypes weet ik hier nog zat achteraf weggetjes en voor crosstypes kun je wel naar de galgenberg gaan na trainingstijd om hem in te rijden...


ja ik woon in deurne, ehm heb je mailadres? dan mail ik wel paar foto's van de motor, of iemand moet ff zeggen hoe ik ze hier kan posten of dat voor mij doen.
 
gilera 125LC werkt!!!
smurfie 28-10-02?16:51 Print reply
Posts: 430
Quote:
Originally posted by: Hans F.

dan nog, als je je brommer in z'n vrij zet en je gast een beetje wordt het ook wel warm hoor, je koeling is namelijk bijna niet aanwezig, maar door gewoon op je temp. meter te kijken weet je wel of hij niet te warm wordt.

Het schijnt overigens uit te maken wat voor zuiger je hebt of je deze wel of niet moet inrijden gegoten (bv imi en meteor) wel inrijden, gesmeed (bv asso en vertex) nauwelijks en gecoat helemaal niet

[This message is edited by Hans F. on 28-10-02 09:05]


ik heb een proX, hoe zit het daarmee?
 
gilera 125LC werkt!!!
smurfie 28-10-02?16:52 Print reply
Posts: 430
Quote:
Originally posted by: The D Blommmm...

waarom RIJ je hem niet gewoon in ? das toch veel leuker dan te kijken naar je motor die stationair staat te pruttelen ? Ik zou het wel weten hor


ik wil mijn motor niet kwijtraken en een boete krijgen door het rijden op een voertuig waarvoor ik geen rijbewijs heb
 
gilera 125LC werkt!!!

Dit topic is 1779 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved