Rene |
27-10-02?14:46 |
Posts: 2573 |
toch mee rijden.
Dan rij je hem toch pas in als je er mee mag rijden?
Waarom ben je dan al met een motor bezig als je niet van plan bent om er mee te rijden?
|
|
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals |
|
smurfie |
27-10-02?14:48 |
Posts: 430 |
ben ik wel van plan, maar als ik 18 ben
|
|
gilera 125LC werkt!!! |
|
verwijderd |
27-10-02?15:47 |
Posts: 4082 |
benzine zonder olie, en een zandloper doormidden slaan en voor je carb hangen, dan issie binnen een uur ingesleten
|
|
|
|
smurfie |
27-10-02?15:48 |
Posts: 430 |
dan is ie niet INgesleten, dan is ie VERsleten en dat moet dus niet he
|
|
gilera 125LC werkt!!! |
|
verwijderd |
27-10-02?15:51 |
Posts: 4082 |
ohh ik ging er vanuit dat ie nica wand had
|
|
|
|
Martijn |
27-10-02?17:02 |
Posts: 10000 |
'zelf een rollerbank bouwen/stelen van polisie..en dan beetje inrije op die rollerbank...
meer ken je niet doen...of je moet de hele dag kicken enzo...met contact uit...ben je wel bezig tot je 18e...ken je dan lekker blazen...
trouwens...rij em anders gewoon in als je 18bent of zoek een stuk weg van iemand waar je gewoon mag rije....koeiepad van een boeah...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
smurfie |
27-10-02?17:14 |
Posts: 430 |
nou dat rollerbank word dus al niets he, maar waarom moet ik contact uit en de hele dag kicken? ik kan hem toch gewoon in de tuin zetten en dan motor aan, en dan een poosje laten draaien. maar wat ik dus bedoel is: heeft dit hetzelfde effect als bij inrijden
anders geformuleerd, moet je motor rijden om de zuiger in te slijten of is het genoeg als de motor gewoon draait en gas wordt gegeven.
|
|
gilera 125LC werkt!!! |
|
Blukaap |
27-10-02?17:17 |
Posts: 10006 |
Hij moet belast worden, anders schiet het nog niet op.
|
|
Bastila is lief |
|
smurfie |
27-10-02?17:23 |
Posts: 430 |
dat was dus het antwoord wat ik zocht, maar waarom moet ie belast worden dan?
|
|
gilera 125LC werkt!!! |
|
Sneks |
27-10-02?18:01 |
Posts: 2499 |
idd, snap ik ook niet
|
|
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :) |
|
Blukaap |
27-10-02?18:28 |
Posts: 10006 |
Mijn idee is dat het iets te maken heeft met het warm worden vd zuiger, uitzetten etc.
Maar ik doe het zelf liever belast omdat het ie zo gewoon gebruikt gaat worden.
|
|
Bastila is lief |
|
verwijderd |
27-10-02?18:29 |
Posts: 4082 |
idd. waarom moet het belast worden? mischien door de glijbaan krachten, maar dan zou het nog moeten inlopen, alleen wat langzamer, wat niet boeit
|
|
|
|
atx |
27-10-02?18:52 |
Posts: 95 |
mischien wordt anders je cilinder lui?
|
|
|
|
mckoops |
27-10-02?19:06 |
Posts: 95 |
Is et ding vloeistof gekoeld of luchtgekoeld, bij luchtgekoeld zou ik zeker gaan rijden anders slijt ie niet mooi doordat hij geen koeling krijgt. Maar bij vloeistof kun je volgens mij gewoon hoog stationair laten lopen
|
|
|
|
Hier_ben_ik - Administrator |
27-10-02?19:12 |
Posts: 8499 |
mijn KX inrijden na nieuwe nikasil en zuiger en lagers en bigend:
eerst 2 keer in de tuin goed warm laten draaien (half uur) helemaal af laten koelen tussenin, toen 2keer 15min rijden (gewoon ook volgas), af laten koelen tussenin en daarna wassie klaar...
je moet wel rijdend inrijden, t begin kun je vast doen maar het eigenlijke inrijden kun je pas doen als je rijdt.. (daarom heet het ook inRIJDEN denk ik..)
watn bij meer toeren komt je zuiger ook hoger enzow he, heeft het ook mee te maken.. en ik neem aan dat je niet graag je blokje onbelast lang op toeren wilt houden, over koeling nog niet gesproken....
|
|
Members zijn vervelend :-| |
|