Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Puch Zuipt benzine!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1291 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #59688 - Puch Zuipt benzine!
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2398 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

cnorretje 23-11-2009 9:00 Print reply

Posts: 851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maikel-1991
mijn puch liep 60 met originele cilinder, en ik reed preceis 1 op 35.

als je zuinig wilt rijden moet je hem standaard maken en goed afstellen
 
Ozz 23-11-2009 12:08 Print reply

Posts: 1259
1 : 10 !!
 
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!!
Gary - Forum en Gallery Moderator 23-11-2009 12:27 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ozz
1 : 10 !!


Wat heeft de TS hier precies aan?

Verder is, zoals al gezegd, 1:22 helemaal niet gek en je hoeft je dus nergens druk over te maken.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Paultje Pils 23-11-2009 16:55 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
je zou zuiniger kunnen rijden door banden goed op spanning te hebben en rustiger rijden/uitrollen als je moet stoppen


uitrollen heeft met een 2-takt geen zin
 
If you can't dodge it, ram it.
ChielTZR 23-11-2009 16:57 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
[...]


uitrollen heeft met een 2-takt geen zin


waarom niet?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
martijn mt5 25-11-2009 11:30 Print reply

Posts: 63
gozer jou puch was veel gulziger dna 1 op 35 maar hij was wel mooi
 
rik hulkenberg 25-11-2009 12:14 Print reply

Posts: 10029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
[...]


uitrollen heeft met een 2-takt geen zin

dus als je een rood stoplicht zie maakt het het verbruik niks uit als je 200meter vor het stoplicht geen gas meer geeft
of 40 meter voor het stoplicht geen gas meer geef en vol in de ankers gaat
 
mtx-motard 25-11-2009 12:22 Print reply

Posts: 14947
tuurlijk heeft uitrollen zin,

remmen = energie weggooien

(remmen = snelheid van massa omzetten naar warmte, om vervolgens de warmte direct te lozen in de rijwind)
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Rs Dude. 25-11-2009 13:48 Print reply

Posts: 1426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
tuurlijk heeft uitrollen zin,

remmen = energie weggooien

(remmen = snelheid van massa omzetten naar warmte, om vervolgens de warmte direct te lozen in de rijwind)


ik wou net zeggen, uitrollen werkt zeer goed op je brandstof verbruik.
En door minder te remmen omdat je hem uit laat rollen is er minder slijtage aan je rem blokken dus goed voor het milieu

(niet dat mij dat milieu wat uitmaakt maar okee)

Dit bericht is gewijzigd door Rs Dude. op 25-11-2009 om 13:48 uur.
 
Honda.MB 25-11-2009 13:50 Print reply

Posts: 47
maar dan ben je wel minder snel op de plaats van bestemming
 
JB1 25-11-2009 14:04 Print reply

Posts: 14881
Kleinere carb, dat scheelt inverbruik, maar je levert wel iets wat trekkracht in.

ff Off-topic: Ik wou dat die van mij 1:22 reed, die van mij gaat onder de 1:10 zitten....
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!

Dit topic is 2398 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved