Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Senda start slecht.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1114 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #59658 - Senda start slecht.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1732 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ChielTZR 20-11-2009 7:44 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
[...]


deed hij bij mij ook altijd toen. en dan opeens begeeft hij het. met het effect waarbij je eerst denk van, is mn benzine op. langzaam al stotterend .

Maar dat het bij mij zo is betekend niet dat dit ook bij jou het geval is


als je benzine op is gaat je brom niet stotteren hoor?
dan krijg je meer het idee d a je sproeier te klein is ofzeuw
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Floris-tsx 20-11-2009 12:22 Print reply

Posts: 3225
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Hoezo?

Ik dacht dat de luchtschroef meer voor het stationair gedeelte was?


daar heb je stationairschroef voor luchtschroef is voor het lucht-benzinemengsel.
 
Iedereen kan professioneel worden
Paultje Pils 20-11-2009 13:03 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Hoezo?

Ik dacht dat de luchtschroef meer voor het stationair gedeelte was?


is ook zo

 
If you can't dodge it, ram it.
noobxxl 20-11-2009 16:46 Print reply
Posts: 117
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzukitsx1994
[...]


daar heb je stationairschroef voor luchtschroef is voor het lucht-benzinemengsel.


Wat is nou wat??
 
Paultje Pils 20-11-2009 16:51 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: noobxxl
[...]


Wat is nou wat??


Stationair schroef is voor toerental stationair (draai je hem verder in, maakt ie meer toeren doordat de schuif omhoog wordt gedraait).

De luchtschroef is voor het lucht/benzine mengsel tijdens stationair draaien ( misschien speelt het ook een minimale rol tijdens hogere toeren?)

Dit bericht is gewijzigd door Paul_GTS50 op 20-11-2009 om 16:52 uur.
 
If you can't dodge it, ram it.
_swankie_ 21-11-2009 18:15 Print reply
Posts: 27
Doordat het kouder weer wordt,
ben je bij een koude start een rijker mengsel nodig..
maar natuurlijk ook weer niet te rijk..
aan je bougie kun je grotendeels zien hoe de verbranding verloopt..
hij moet koffiebruin zijn...

check je vlotter en vlotternaald even na
of draai je luchtschroef iets verder in..
dan krijg je een rijker mengsel
 

Dit topic is 1732 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved