lennardv |
19-11-2009 19:56 |
Posts: 89 |
want ik wil mijn snelle uitlaat na ff gereden te hebben combinere met een niet al te dure snelle 50
|
|
|
|
Johann |
19-11-2009 19:57 |
Posts: 1273 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lennardv
nee cilinder, gianelli haal ik morgen:P
DMP is even snel als airsal en volgensmij goedkoper. Wil je echt wat wat dan moet je een doppler of bidalot 50snel kopen.
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
19-11-2009 19:58 |
Posts: 14999 |
of je koopt voor hetzelfde geld een 70cc ? :P en hangt daar je ori uitlaat achter ?
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
lennardv |
19-11-2009 19:59 |
Posts: 89 |
ik kies wel voor de doppler 70cc neem ik niet want dat is net wat te zwaar voor m'n lagers.
thanks
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
19-11-2009 20:01 |
|
Johann |
19-11-2009 20:03 |
Posts: 1273 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lennardv
ik kies wel voor de doppler 70cc neem ik niet want dat is net wat te zwaar voor m'n lagers.
thanks
Dan heb je zeker een leuk setupje Met die 70cc heeft derbi-olaf wel een punt.
Dit bericht is gewijzigd door Johann op 19-11-2009 om 20:04 uur.
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
19-11-2009 20:06 |
Posts: 14999 |
én je bent goedkoper uit , én het rijd aangenamer , én het valt minder op voor de politie, én je lagers vinden het fijner
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
lennardv |
19-11-2009 20:12 |
Posts: 89 |
is een 70cc + standaard uitlaat btr voor je lagers dan 50 snel + gianelli?
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
19-11-2009 20:13 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lennardv
is een 70cc + standaard uitlaat btr voor je lagers dan 50 snel + gianelli?
ik heb iig een sterk vermoeden van wel, het zal elkaar niet veel ontlopen.
Persoonlijk , als ik even alles wat ik net zei meereken zou ik voor de 70cc gaan, denk ook aan zuigerslijtage e.d.
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
lennardv |
19-11-2009 20:18 |
Posts: 89 |
daar heb je idd wel een punt die 50 is veel hoogtoeriger met die uitlaat en draait veel gekker. Ik zal er ff over nadenken bedankt voor advies iig
|
|
|
|
2SLOW4ME |
19-11-2009 21:15 |
Posts: 1944 |
een laagtoerige cilinder en een standaard ontgrenzde pijp rijdt best lekker hoor! als je dan bij 4000tpm aan het gas trekt komt er ook daadwerkelijk beweging in je brommert. Mooi wat trekkracht en het rijdt ook nog eens wat zuiniger/rustiger.
bij een hoogtoerige 50 setup loop je constant toeren te janken...
|
|
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do.. |
|
jellenijhof |
19-11-2009 22:34 |
Posts: 170 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
een laagtoerige cilinder en een standaard ontgrenzde pijp rijdt best lekker hoor! als je dan bij 4000tpm aan het gas trekt komt er ook daadwerkelijk beweging in je brommert. Mooi wat trekkracht en het rijdt ook nog eens wat zuiniger/rustiger.
bij een hoogtoerige 50 setup loop je constant toeren te janken...
hoeveel pk zit je dan ongeveer en wat is je top dan ongeveer?
Edit: met de 70cc en originele pijp bedoel ik
(ik weet eigenlijk niet of ik dit mag vragen, aangezien ik dit topic niet geopend heb?)
Dit bericht is gewijzigd door jellenijhof op 19-11-2009 om 22:35 uur.
|
|
|
|
2SLOW4ME |
20-11-2009 1:02 |
Posts: 1944 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jellenijhof
[...]
hoeveel pk zit je dan ongeveer en wat is je top dan ongeveer?
Edit: met de 70cc en originele pijp bedoel ik
(ik weet eigenlijk niet of ik dit mag vragen, aangezien ik dit topic niet geopend heb?)
Dit bericht is gewijzigd door jellenijhof op 19-11-2009 om 22:35 uur.
pk kan ik niet zeggen. ik heb mijn gpr nooit gebankt. Maar met een DR70 en een volledig ontgrenzde pijp moet 100-110 makkelijk te doen zijn. Ik had mijn prop er voor 60/70% uitgeboord en ging 90met 11500tpm. wat overtoeren voor dit setupje eigelijk. Maar trok wel lekker vlot op.
|
|
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do.. |
|
Ice Ap rs50 |
20-11-2009 11:16 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lennardv
nee ik blaas niet altijd, gwn op zijn tijd een race en dan moek wat hebben welke zouden jullie aanraden voor 150euro?
je zal veel winnen zeker met standaard ontgrenst en je gianelli pijp?
een pro race uitlaat moet je pas kopen als je mijn een blok zit dat 14K + aankan en 70CC minimum heeft (grofweg)
een laagtoerige 70 kan makkelijk op ori krukas en lagers: dus ik zeg DR70
Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 20-11-2009 om 11:17 uur.
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
_swankie_ |
21-11-2009 18:20 |
Posts: 27 |
Je kunt ook gewoon de orginele cilinder houden en een gianelli uitlaat kopen mooie trekkracht bovenin, en een goeie top
offf....
je koopt een DR 50 of 70 met een leovince v6....
mooi laagtoerig setupje..veel vermogen onderin..
je krukas moet dat zat aankunnen...
gewoon goed blijven smeren xd
|
|
|
|