Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mk pro race uitlaat of gianelli

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 761 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #59653 - mk pro race uitlaat of gianelli
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2445 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

lennardv 19-11-2009 19:56 Print reply
Posts: 89
want ik wil mijn snelle uitlaat na ff gereden te hebben combinere met een niet al te dure snelle 50
 
Johann 19-11-2009 19:57 Print reply

Posts: 1273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lennardv
nee cilinder, gianelli haal ik morgen:P


DMP is even snel als airsal en volgensmij goedkoper. Wil je echt wat wat dan moet je een doppler of bidalot 50snel kopen.
 
Derbi-Olaf 19-11-2009 19:58 Print reply

Posts: 14999
of je koopt voor hetzelfde geld een 70cc ? :P en hangt daar je ori uitlaat achter ?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
lennardv 19-11-2009 19:59 Print reply
Posts: 89
ik kies wel voor de doppler 70cc neem ik niet want dat is net wat te zwaar voor m'n lagers.

thanks
 
Derbi-Olaf 19-11-2009 20:01 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lennardv
ik kies wel voor de doppler 70cc neem ik niet want dat is net wat te zwaar voor m'n lagers.

thanks

laagtoerige 70cc vinden je lagers wss fijner dan een toerenjankende 50cc
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Johann 19-11-2009 20:03 Print reply

Posts: 1273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lennardv
ik kies wel voor de doppler 70cc neem ik niet want dat is net wat te zwaar voor m'n lagers.

thanks


Dan heb je zeker een leuk setupje Met die 70cc heeft derbi-olaf wel een punt.

Dit bericht is gewijzigd door Johann op 19-11-2009 om 20:04 uur.
 
Derbi-Olaf 19-11-2009 20:06 Print reply

Posts: 14999
én je bent goedkoper uit , én het rijd aangenamer , én het valt minder op voor de politie, én je lagers vinden het fijner



 
Heeft een SOHC in z'n broek!
lennardv 19-11-2009 20:12 Print reply
Posts: 89
is een 70cc + standaard uitlaat btr voor je lagers dan 50 snel + gianelli?
 
Derbi-Olaf 19-11-2009 20:13 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lennardv
is een 70cc + standaard uitlaat btr voor je lagers dan 50 snel + gianelli?

ik heb iig een sterk vermoeden van wel, het zal elkaar niet veel ontlopen.

Persoonlijk , als ik even alles wat ik net zei meereken zou ik voor de 70cc gaan, denk ook aan zuigerslijtage e.d.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
lennardv 19-11-2009 20:18 Print reply
Posts: 89
daar heb je idd wel een punt die 50 is veel hoogtoeriger met die uitlaat en draait veel gekker. Ik zal er ff over nadenken bedankt voor advies iig
 
2SLOW4ME 19-11-2009 21:15 Print reply

Posts: 1944
een laagtoerige cilinder en een standaard ontgrenzde pijp rijdt best lekker hoor! als je dan bij 4000tpm aan het gas trekt komt er ook daadwerkelijk beweging in je brommert. Mooi wat trekkracht en het rijdt ook nog eens wat zuiniger/rustiger.
bij een hoogtoerige 50 setup loop je constant toeren te janken...
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
jellenijhof 19-11-2009 22:34 Print reply

Posts: 170
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
een laagtoerige cilinder en een standaard ontgrenzde pijp rijdt best lekker hoor! als je dan bij 4000tpm aan het gas trekt komt er ook daadwerkelijk beweging in je brommert. Mooi wat trekkracht en het rijdt ook nog eens wat zuiniger/rustiger.
bij een hoogtoerige 50 setup loop je constant toeren te janken...


hoeveel pk zit je dan ongeveer en wat is je top dan ongeveer?
Edit: met de 70cc en originele pijp bedoel ik

(ik weet eigenlijk niet of ik dit mag vragen, aangezien ik dit topic niet geopend heb?)

Dit bericht is gewijzigd door jellenijhof op 19-11-2009 om 22:35 uur.
 
2SLOW4ME 20-11-2009 1:02 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jellenijhof
[...]


hoeveel pk zit je dan ongeveer en wat is je top dan ongeveer?
Edit: met de 70cc en originele pijp bedoel ik

(ik weet eigenlijk niet of ik dit mag vragen, aangezien ik dit topic niet geopend heb?)

Dit bericht is gewijzigd door jellenijhof op 19-11-2009 om 22:35 uur.


pk kan ik niet zeggen. ik heb mijn gpr nooit gebankt. Maar met een DR70 en een volledig ontgrenzde pijp moet 100-110 makkelijk te doen zijn. Ik had mijn prop er voor 60/70% uitgeboord en ging 90met 11500tpm. wat overtoeren voor dit setupje eigelijk. Maar trok wel lekker vlot op.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Ice Ap rs50 20-11-2009 11:16 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lennardv
nee ik blaas niet altijd, gwn op zijn tijd een race en dan moek wat hebben welke zouden jullie aanraden voor 150euro?


je zal veel winnen zeker met standaard ontgrenst en je gianelli pijp?

een pro race uitlaat moet je pas kopen als je mijn een blok zit dat 14K + aankan en 70CC minimum heeft (grofweg)

een laagtoerige 70 kan makkelijk op ori krukas en lagers: dus ik zeg DR70

Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 20-11-2009 om 11:17 uur.
 
GTI - GTD - BMW
_swankie_ 21-11-2009 18:20 Print reply
Posts: 27
Je kunt ook gewoon de orginele cilinder houden en een gianelli uitlaat kopen mooie trekkracht bovenin, en een goeie top

offf....

je koopt een DR 50 of 70 met een leovince v6....
mooi laagtoerig setupje..veel vermogen onderin..
je krukas moet dat zat aankunnen...
gewoon goed blijven smeren xd
 

Dit topic is 2445 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved