Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - roterende inlaat of menbraam op zundapp

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 385 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #59544 - roterende inlaat of menbraam op zun...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 3804 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

yzanthoondt 12-11-2009 9:52 Print topicpost

Posts: 470
hallo,

ik heb een casal gekocht (zelfde blok als zundapp)
en nou wil ik hier graag een roterende inlaat op maken
maar ik heb gelezen dat een menbraam net zo goed werkt
heeft iemand ervaring met een roterende inlaat of een zundapp of een menbraam

en hoe hard ging dit met je setup

en wat is de snelste cilinder van een zundapp i.c.m. een roterende inlaat of membraan


bvd anthoon
 
yamahadt50.webs.com haters groet je met de midelvinger!

-Tom- 12-11-2009 10:00 Print reply

Posts: 4151
Hoeveel ervaring heb je met het machinaal bewerken van werkstukken? Zonder ruime ervaring met draaien, frezen en aluminium lassen gaat je dat niet lukken.
Plus ik denk dat je wel moet rekenen op een 1000 euro of meer.
Edit: ik zie dat je 15 bent, ik denk dat je beter verder kan gaan dromen. Of gewoon een membraancilinder kopen (die zijn er dacht ik kant en klaar voor zundapp).


Dit bericht is gewijzigd door -Tom- op 12-11-2009 om 10:00 uur.
 
FTS Member
yzanthoondt 12-11-2009 10:02 Print reply

Posts: 470
nou ik zit in de metaal bewerking dus dat is geen probleem maar die 1000euro wel
 
yamahadt50.webs.com haters groet je met de midelvinger!
PRO TUNING 12-11-2009 10:50 Print reply

Posts: 4000
Niek de Wildt 12-11-2009 13:31 Print reply
Posts: 7168
Lees maar even op de site van Luc Foekema, daar staat bij inlaat een mooi stukje over de verschillende soorten inlaten geschreven en hun voor en nadelen.

zelf zoeken kon dus ook.
 
Tobias Verhoef 12-11-2009 18:01 Print reply

Posts: 1832
Ik heb op internet zitten kijken voor zijn site maar volgens mij is de site weg.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Niek de Wildt 12-11-2009 18:10 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
Ik heb op internet zitten kijken voor zijn site maar volgens mij is de site weg.


Het einde van GeoCities
Op 24 april 2009 kondigde Yahoo!, de eigenaar van GeoCities, aan dat het de dienst later in 2009 zou stopzetten. De website was nog altijd bereikbaar, maar er verscheen een pagina met de tekst "Sorry, new GeoCities accounts are no longer available." [1] Op 26 oktober 2009 werd de dienst definitief stopgezet.[2]

Het grootste deel van GeoCities is nu te vinden op ReoCities.



Hij heeft het vast nog wel ergens op zijn pc staan, dus grote kans dat hij binnekort weer online is op een andere host.
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 12-11-2009 18:46 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Parmakit Superterm


link werkend gemaakt.
wat voor uitlaat zou het best op deze cilinder passen?

Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 12-11-2009 om 18:47 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 12-11-2009 om 18:48 uur.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Rens 12-11-2009 19:17 Print reply

Posts: 6863
De enige ervaring die ik heb met roterende inlaat is met een 50cc yamaha fs1 en door er een andere inlaatschijf op te monteren en goed af te stellen ging dat ding ineens 85 echte snelheid met iemand van 95 kg erop (verder was alle troep erop standaard zelfs de uitlaat)

Misschien is het handiger om een fs1 blok te regelen en dat ergens onder te bouwen, scheelt een hoop werk. Volgens mij kon er op het standaard blok ook meer dan 70cc maar daar kan ik me in vergissen.

 
achter de maan is alles beter

Dit topic is 3804 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved