Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Tunen Yamaha RD50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 827 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #59527 - Tunen Yamaha RD50
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 12117 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 22-12-2009 20:02 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dt50-Crosser
Hallo jongens,

Sorry dat ik dit topic gebruik, maar heb zelf nog niet de rechten om een nieuwe te maken maar dat even ter zijde.

Ik heb een kleine 4 weken terug een Yamaha DT50 MX voor de cross gekocht.
Nadat ik het hele motor blok nagekeken heb en een nieuwe zuiger erin heb gedaan, liep hij weer.
Maar ik was niet tevreden over de koppeling, want die kwam pas op het laatste moment heel hard op.
En hierdoor stikte de motor vaak, dus dacht ik dat stel ik wel even af.
Dus heb ik dat kapje los gemaakt en de koppeling even wat strakker gezet, maar toen ik het kapje er weer op had wilde hij helemaal niet meer van zijn koppeling af, dus had ik alles weer terug gezet zoals het stond.
Maar dan wil hij er nog niet vanaf ik heb hem al zo los mogelijk en zo strak mogelijk afgesteld, maar het maakt allemaal niks uit.
Hij blijft op zijn koppeling staan, maar als ik het kapje eraf haal en dan erna kijk draait het blok wel mee als ik duw.
Dus ik snap er niks meer van misschien weten jullie wat??


Is de koppelings stift niet krom?
En dat hij hierdoor in de as vast zit?

Draai anders even de koppelingskap eraf en bekijk de koppeling even.

ow zoals je ziet is het met leestekens een heel stuk makkelijker lezen .
 
Dt50-Crosser 22-12-2009 20:37 Print reply

Posts: 162
Ja volgens mij was de stift nog recht maar zonder die kap aan de kant van het vliegwiel is hij wel gwn van zijn koppeling af zegmaar,
dus het lijkt mij ergens in dat systeem in de linker kap te zitten.

Maar ik zal morgen nog wel ff klote en al wil het niey lukken haal ik de olie er wel uit en zal ik de koppelingskap er wel afhalen.

Zo meteen met leestekens dan maar

Dit bericht is gewijzigd door Dt50-Crosser op 22-12-2009 om 20:39 uur.
 

Dit topic is 12117 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved