Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Raar onderdeeltje (afkomst niet bekent ?)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 528 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #59519 - Raar onderdeeltje (afkomst niet bek...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1770 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

limburger 10-11-2009 18:54 Print reply

Posts: 686
Ik heb de remklauw der nog niet eens afgehad of althans aangekomen. Maar ik ga straks eens kijken
 
Beater un gaat inne handj den un handj in dien gaat!
brommerrijdertje 10-11-2009 18:55 Print reply

Posts: 380
je hoeft toch alleen je as en je kettingspanners los te hebben om er een andere ketting om te leggen/ inkorten
 
zo'n grote vuurbal jonge, BAM
limburger 10-11-2009 19:03 Print reply

Posts: 686
inkorten is al gedaan dat is me probleem niet !
 
Beater un gaat inne handj den un handj in dien gaat!
brommerrijdertje 10-11-2009 19:08 Print reply

Posts: 380
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: limburger
inkorten is al gedaan dat is me probleem niet !



ja oke, maar dan heb je toch helemaal niet de remschijf enzo losgehad, staat je wiel btw wel recht?
 
zo'n grote vuurbal jonge, BAM
leonmt5 10-11-2009 19:39 Print reply

Posts: 799
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: limburger
Ik heb de remklauw der nog niet eens afgehad of althans aangekomen. Maar ik ga straks eens kijken


k had ff de gedachten erbij dat je je tandwielen ook had vervangen.

 
bert : bezopen en rijd toch.
limburger 10-11-2009 19:48 Print reply

Posts: 686
Nope neit gedaan. Ga zo nog ff naar mijn remklauw kijken die liep volgens mij aan
 
Beater un gaat inne handj den un handj in dien gaat!
_swankie_ 11-11-2009 10:53 Print reply
Posts: 27
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
lijkt me zo niet echt iets wat met het zwaar lopen te maken heeft. het enige dat ik zou kunnen bedenken is dat het zon oring bus van de ketting is, maar dat zou het probleem niet mogen zijn. heb je niet gewoon de as keihard aangepeerd waardoor je lagers klem zitten?


dan moet je pasbus tussen je lagers ook te kort zijn...
die zorgt er namelijk voor dat je lagers niet klem komen te zitten.
 

Dit topic is 1770 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved