Ralf |
25-10-02?08:53 |
Posts: 9073 |
Dan gaat ie valse lucht trekken... dus waarschijnlijk kom je dan niet erg vooruit...
Joe hoger de poorten komen te liggen, des te hoogtoeriger hij wordt, dus als je em hoogtoeriger wil leg je er 2 of meer voetpakkingen op, en vlak je je kop af, omdat je squish anders gigantisch wordt...
|
|
|
|
springbowtje |
25-10-02?09:03 |
Posts: 178 |
hoogtoeriger, gaat hij dan sneller of trekt hij sneller op of betekent dit dat ie beter presteert bij hogere toeren dus dat zijn powerband bij hogere toeren komt te liggen? En wat is het nut van een brommer hoogtoerig te maken?
|
|
|
|
Ralf |
25-10-02?09:33 |
Posts: 9073 |
dan verschuif je je powerband...
Soms kan je hem dan beter laten werken op je uitlaat ofzo, of je houdt gewoon van toerengejank...
|
|
|
|
Nick - Administrator |
25-10-02?16:43 |
Posts: 4967 |
Moved MF -> TF
|
|
|
|
MBBBBBB |
25-10-02?17:28 |
Posts: 2340 |
Ik heb bij me imi50 dat de poorten niet helemaal open komen, dus 2 voetpakkingen -->> poorten helemaal open.
Wel de kop afgevlakt, en de bovenkant van de cil ook nog 0,5 eraf ofzo dacht ik..
|
|
|
|
Eef |
25-10-02?21:35 |
Posts: 2351 |
|
|
aprilia2000 mod... :p |
|
mikey |
25-10-02?21:40 |
Posts: 2392 |
Quote: Originally posted by: Ralf 'flep-aap'
Dan gaat ie valse lucht trekken... dus waarschijnlijk kom je dan niet erg vooruit...
Joe hoger de poorten komen te liggen, des te hoogtoeriger hij wordt, dus als je em hoogtoeriger wil leg je er 2 of meer voetpakkingen op, en vlak je je kop af, omdat je squish anders gigantisch wordt...
wat veranderd dat aan je squish, toch niks negatief? je squish is volges ij plaats tusse zuiger en kop, hoe kleiner, hoe meer compressie, te klein is ook slecht, als je dan de cilinder hoger laatst komt de zuiger niet hoger h? en is je verbrandingskamer groter dus ook grotere squish, kop afvlakken is dan ook ok want an word je verbrandingskamer weer kleiner
juist?
|
|
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals * |
|
Neonlampje |
25-10-02?21:45 |
Posts: 14825 |
hmm jah je zou eraan kunne denken dikke voetpakking, en wat aan bovenkant van je cyl af te draaien...
|
|
|
|
Hier_ben_ik - Administrator |
26-10-02?08:34 |
Posts: 8499 |
als je een te kleine squish hebt (hoe het ook heet) dan gaat hij pingelen en kan gaan detoneren...
|
|
Members zijn vervelend :-| |
|
Ronald |
26-10-02?08:41 |
Posts: 956 |
las hier laatst dat zonder voetpakking alu op alu komt of giet op alu of iets dergelijks, is logisch, maar dan kon het geloof ik ook gaan scheuren, cilinder ofzo. lijkt me in ieder geval niet lekker want da trilt toch altijd een bietje en dan gaat da allemaal over elkaar schaven.
|
|
|
|
Sneks |
26-10-02?11:48 |
Posts: 2499 |
squish afstand boeid bijna niet voor je compressie, goede (redelijk krappe) squish gaat detonatie juist tegen, zorgt voor beter koeling en warmteuitwisseling tussen zuiger en kop.
|
|
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :) |
|
solidsjakie |
26-10-02?13:20 |
Posts: 2291 |
Quote: Originally posted by: Ralf 'flep-aap'
dan verschuif je je powerband...
Soms kan je hem dan beter laten werken op je uitlaat ofzo, of je houdt gewoon van toerengejank...
ik heb er veel tusse zitte, heel veel, je kan zien zitte dat er 1 tusse zit, omdat anders de zuiger tege de kop kom en de poorten niet volledig openen. En janken, mooi man.
|
|
|
|
Eef |
26-10-02?14:49 |
Posts: 2351 |
Quote: Originally posted by: Hier_ben_ik
als je een te kleine squish hebt (hoe het ook heet) dan gaat hij pingelen en kan gaan detoneren...
en dan krijg je een vast loper! (spreek uit ervaring! :a :p
|
|
aprilia2000 mod... :p |
|
swiss |
31-10-02?01:45 |
Posts: 672 |
ik kreeg bij min 70 zeta echt een heeeel dikke voetpakking erbij ZEKER 5 keer een normalen pakking maar mijn zeta trekt ook inderdaad hoog in de toeren
|
|
dae obbe ufm bergli, da staet an schwaze mtx 8, ich has i w |
|