Quote:Oorspronkelijk gepost door: richard-gpr
De crossmotor zaak hier in de buurt laat de motors ook nooit op temperatuur komen door hem stationeer te laten staan..
Ze hebben mij ook aangeraden om gewoon rustig te gaan rijden en hem zo op temperatuur te krijgen.
zo wordt het al 20 jaar aan iedereen aangeraden sinds ze erachter zijn gekomen dat een motor keihard staat te slijten als ie stationair draait en alleen maar slechter op temperatuur komt.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]
zo wordt het al 20 jaar aan iedereen aangeraden sinds ze erachter zijn gekomen dat een motor keihard staat te slijten als ie stationair draait en alleen maar slechter op temperatuur komt.
denk dat we beetje afdwalen van het topic...
Ik wil fotos zien
ik ga effe foto's maken
maar een de zuiger en zuigerveren was niks te zien op de zuigerveren zaten wel krassen maar die waren het zelfde als op de wand
Ik had ook ooit een nieuwe 70 op m'n puch gezet en hij liep ook vast na een tijdje lopen (niet abnormaal gedaan, gewoon 5km langzaam gereden).
Bij mij was het geval dat m'n drijfstang krom was omdat ik te hard op m'n zuiger had zitten beuken om m'n zuigerpen eruit te krijgen. misschien heb jij ook zoiets?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Wauter
Ik had ook ooit een nieuwe 70 op m'n puch gezet en hij liep ook vast na een tijdje lopen (niet abnormaal gedaan, gewoon 5km langzaam gereden).
Bij mij was het geval dat m'n drijfstang krom was omdat ik te hard op m'n zuiger had zitten beuken om m'n zuigerpen eruit te krijgen. misschien heb jij ook zoiets?
dan ben je gewoon te lomp bezig geweest zonder verstand van zaken
Quote:Oorspronkelijk gepost door: dirktimmer
zitten je pistonpenslotjes nog op hun plaats? die zijn er denk ik uitgelopen... zeker als je veren nog heel zijn maar wel krassen hebt.
als de slotjes eruitlopen zou ik eerder andersom verwachten... zuigerveren aan puin zonder krassen.