Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Setup

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 599 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #59428 - Setup
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 868 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DerbiLimited08 4-11-2009 13:59 Print topicpost

Posts: 492
Hoe loopt een derbi nieuw type blok met deze
cilinder:

http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=4881


En een onderlangse hebo pijp? Deze dus:

http://www.jrmotoren.nl/hebo-performer-derbi-senda-onderlangs-p-3324.html?osCsid=e2409b49729d1ca39ced87234a0e55e2

Kan niet echt mensen vinden met deze setup dus vraag ik het maar.

Voor de rest is alles ontgrenst en standaard behalve op membraan na. Hier zit een malossi in. Maar dat zou opzich niet uitmaken.

Oja, en nog iets. Ik wil graag een doppler endurance gebruiken. Moet ik daar nog iets aan aanpassen aan de cilinder (ophoogplaatjes) of past dat in een x. En of het ook meteen past bij de std cilinder.

Bedankt alvast

Dit bericht is gewijzigd door David Honda op 4-11-2009 om 14:05 uur.
 

hondamb80cc 4-11-2009 15:48 Print reply

Posts: 84
ik kan je links niet openen
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 4-11-2009 16:02 Print reply

Posts: 12846
Moet je de link kopiƫren naar je adresbalk. Had je zelf denk ik ook wel kunnen bedenken?
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Martijn II - Forum en Sales Moderator 4-11-2009 16:12 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gary
Moet je de link kopiƫren naar je adresbalk. Had je zelf denk ik ook wel kunnen bedenken?


nou nou...het is een BROMMER forum, dus je kunt wel verwachten dat iedereen hier de ballen verstand heeft van internet. Het is al heel wat dat de meeste lui het voor elkaar krijgen hier te komen.
Om dan ook nog te gaan verwachten dat ze weten hoe communicatie, taal en internet werkt is mss een beetje veel van het goede

edit;
oeh moet geen middagtukjes meer doen want daar word ik duf van.
vieze typos.



Dit bericht is gewijzigd door Martijn II op 4-11-2009 om 16:12 uur.
 
Too cool for school!
DerbiLimited08 4-11-2009 18:43 Print reply

Posts: 492
niemand?
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 4-11-2009 18:43 Print reply

Posts: 12846
Kicken word niet gewaardeerd.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
_swankie_ 4-11-2009 21:57 Print reply
Posts: 27
Een Metrakit SP 50 is minder snel als een Pro Race,
maar samen met die uitlaat loopt dat wel hard.
Ik raad je wel aan een andere Krukas en caburateur te kopen.
Met een Dopler krukas moet het wel lukken, dacht dat je ze voor een kleine 100 kunt krijgen. Met die cilinder haal je met een 19 mm caburateur iets meer vermogen. Verder moet het toch wel redelijk netjes gaan lopen, alhoewel het wel allemaal hoogtoerig is
 
Sherwin 4-11-2009 22:02 Print reply

Posts: 561
Metrakit SP, met 21 mmm Carb en een Cross HM gaat op een oud derbi blok, met rond de 10.4 pk dacht ik zo een 110 km per uur op de testbank,

dus denk dat ie bij jou met een mooi hebo pijp je ook wel zo iets voor mekaar krijgt, alleen met ietsjes meer pktjes, want de afstelling van de brommer die ik op de rollerbank zag gaan was brak (was wel een motorrollerbank, met uitdraai enz)

denk dat t wel net gaat lopen, alleen wel ander krukasje, dopplers zijn mooi maar een Ritotje moet t allemaal wel goed houden, die zijn iets goedkoper en zijn ook erg mooi afgewerkt!
 
DerbiLimited08 5-11-2009 18:42 Print reply

Posts: 492
Oke bedankt swankie en sherwin. hier heb ik wat aan! oke rito is dus ook goed. maar past dat ook 1 2 3 met slag en piston pen?

en ook op de std cilinder omdat die eerst een tijdje nog met std cilinder en hebo pijp moet doen. en daarna pas met die 50 mk sp?
 

Dit topic is 868 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved