Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Yamaha dt vonkt slecht.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1058 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #59391 - Yamaha dt vonkt slecht.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 6003 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tosser 15-11-2009 10:44 Print reply
Posts: 393
ja is goed.
 
zurrik3 15-11-2009 14:42 Print reply

Posts: 248
kan het ook aan de condensator liggen als hij héél soms vonkt?
 
zurrik3 22-11-2009 13:14 Print reply

Posts: 248
het was de condensator.
hij vonkt nu goed! maar hij start nog steeds niet..
kan het zijn dat mijn ontstekingstijdstip niet goed staat?
en kan het zijn dat hij door te oude benzine (al ongeveer 3/4 maanden oud) niet wil starten?
en hoe kon je ook alweer controleren op valse lucht?

Dit bericht is gewijzigd door zurrik3 op 22-11-2009 om 13:14 uur.
 
tsxhunter 22-11-2009 13:15 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zurrik3
het was de condensator.
hij vonkt nu goed! maar hij start nog steeds niet..
kan het zijn dat mijn ontstekingstijdstip niet goed staat?
en kan het zijn dat hij door te oude benzine (al ongeveer 3/4 maanden oud) niet wil starten?
en hoe kon je ook alweer controleren op valse lucht?

Dit bericht is gewijzigd door zurrik3 op 22-11-2009 om 13:14 uur.


benzine zou niet zo nog niet zo heel veel uit maken. controlleren op valse lucht ---> deo op de pakkingen spuiten en zien of ie anders loopt.
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Plux 22-11-2009 13:16 Print reply
Posts: 79
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]


benzine zou niet zo nog niet zo heel veel uit maken. controlleren op valse lucht ---> deo op de pakkingen spuiten en zien of ie anders loopt.


Hij krijgt hem al niet aan het lopen, dan heeft met deo spuiten ook weinig zin.

Heb je 'm wel goed afgesteld?
 
zurrik3 22-11-2009 13:34 Print reply

Posts: 248
weet ik niet, heb nog niks aan de afstelling gedaan...
maar kan hij met een slechte afstelling ook helemaal niet starten?
 
tsxhunter 22-11-2009 13:37 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zurrik3
weet ik niet, heb nog niks aan de afstelling gedaan...
maar kan hij met een slechte afstelling ook helemaal niet starten?


als ie steeds veel te veel benzine krijgt start ie niet. krijgt ie veel te weinig ook niet. hoe start je um? met kickstart? zo ja, probeer eens aan te rennen.
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
zurrik3 22-11-2009 21:03 Print reply

Posts: 248
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]


als ie steeds veel te veel benzine krijgt start ie niet. krijgt ie veel te weinig ook niet. hoe start je um? met kickstart? zo ja, probeer eens aan te rennen.


beide geprobeert maar geen resultaat...
ik zal morgen (als ik tijd heb) eens naar de afstelling kijken.
het is een 20mm Mikuni carb, zijn die lastig af te stellen?

Edit: of staat misschien mijn ontsteking niet op tijd? kan hij daardoor niet starten?

Dit bericht is gewijzigd door zurrik3 op 23-11-2009 om 15:24 uur.
 
zurrik3 25-11-2009 16:08 Print reply

Posts: 248
hoi,
gisteren probeerde ik hem te starten, en hij liep net niet. dus ik bleef noch effe door kicken in de hoop dat hij zou starten tot ik ineens zag dat er uit de 2 rode slangetjes op de foto benzine kwam. is dit mijn vlotter die blijft hangen? en moeten dit 2 slangetjes zijn of moeten ze met elkaar verbonden zijn? (het gaat om een 20mm mikuni)

 
tsxhunter 25-11-2009 16:37 Print reply

Posts: 9332
die slangetjes horen zo. kijk idd maar of je vlotter of vlotternaald blijft hangen. kan ook rotzooi onder de vlotternaald zitten.
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.

Dit topic is 6003 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved