Royal Club |
31-10-2009 17:38 |
Posts: 60390 |
gilardoni is een goede cilinder wat betreft je eisen. je zou alleen ns een grotere carb moeten proberen en ff kijken of je die cilinder kan weg brengen naar een tjoenert.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
malakith |
31-10-2009 18:02 |
Posts: 190 |
en men uitlaat? want als ik die cilinder laat tunen dan is die uitlaat natuurlijk ook niet egt perfect meer, als ik daar geld aan uit ga besteden wil ik niet dat hij gaat inhouden.
en wat voor carb raad jij mij aan? wil wel graag originele filter houden want ik rij ook gewoon in de regen.
|
|
|
|
Royal Club |
31-10-2009 18:32 |
Posts: 60390 |
gewoon 21 houden. yasuni r3 proberen of een opmaaat.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
malakith |
1-11-2009 12:44 |
Posts: 190 |
waar kan ik een uitlaat laten berekenen?
|
|
|
|
Royal Club |
1-11-2009 12:51 |
Posts: 60390 |
pst. STE, foekema.
om maar even wat te noemen
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
BIET |
1-11-2009 12:57 |
Posts: 22355 |
Zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
Met de MHR ga je harder, draait ook goed met die uitlaat. Is ook een erg stevige cil. Als ik geen Hebo fanboy was zou ik die kiezen voor dagelijks gebruik .
Die PR zou ik niet nemen. PR is meuk en is gay.
De wand van een Hebo cil slijt niet snel, maar is wat gevoeliger voor malafide afstelwerke, slecht warmrijden en dat soort kermis. De kwaliteit laat geen wensen over. Ook is de tuningspotentie sexy . Hebo's lopen het best met schnelle hoogtoerige uitlaten.
Dan nog de mogelijkheid om te bewerken. Met die cil is opzich wel wat mogelijk zonder al te hoge slijtage. Met die uitlaat draait dat wel, maar een snellere is altijd leuk. Ook kan je overwegen een 24mm carb aan te schaffen, ik zou dan voor een mikuni 24 tm kiezen.
Mijn persoonlijke keuze. Manston kopen op je huidige setup monteren, als je erop uit gekeken bent andere uitlaat en carb kopen en cil bewerken. Met de manston kan je toch nog wat verder uit de voeten dan met de MHR als je er op uitgekeken bent .
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
malakith |
1-11-2009 13:13 |
Posts: 190 |
nu word het wel moeilijk:P
die manston vind ik wel erg aantrekkelijk maar het fiet dat ik er veel op rijd houd mij een beetje tegen
want die cilinder kost ook nogal wat
mallosi vind ik zoenzo een kut merk eerlijk gezegd.
en moet hier geen andere ontsteking onder? want ik heb nu af en toe een beetje het idee dat mijn ontsteking niet bij de toeren komt want dan stotterd hij minimaal en flipt men toeren teller.
|
|
|
|
Joel_koningslust |
1-11-2009 13:15 |
Posts: 14514 |
je kunt ook gewoon een 42mm slag krukas kopen. daarop is die cilinder berekend en loopt erg lekker icm een 24er
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Royal Club |
1-11-2009 13:19 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
je kunt ook gewoon een 42mm slag krukas kopen. daarop is die cilinder berekend en loopt erg lekker icm een 24er
ja, wacht ff, er zijn gila's voor 42 slag, en die voor 39 slag lijkt mij
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Joel_koningslust |
1-11-2009 13:21 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
ja, wacht ff, er zijn gila's voor 42 slag, en die voor 39 slag lijkt mij
mmh... dan heb ik toevallig elke keer dezelfde in de hand gehad. ik meen iig dat het oude type altijd voor 42 was
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
BIET |
1-11-2009 13:31 |
|
Royal Club |
1-11-2009 13:32 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]
Ontsteking zou het moeten kunnen bijhouden. 15k met ori ontsteking geen enkel probleem .
14k is wat ducati draait.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
malakith |
1-11-2009 13:38 |
Posts: 190 |
ik heb ducati maar ik draai zeker nog geen 14k.
12 a 13 max schat ik.
en een grotere slag? ik dacht eerlijk gezegd dat mijn boring gewoon groter was?
kan anders wel even men squish ruimte op meten? maar wss valt die niet eens te meten als ik een niet de juiste slag heb ofwel?
Dit bericht is gewijzigd door malakith op 1-11-2009 om 13:41 uur.
|
|
|
|
Royal Club |
1-11-2009 13:39 |
Posts: 60390 |
cilinder is niet zo heel hoogtoerig :p
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
malakith |
2-11-2009 13:38 |
Posts: 190 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
cilinder is niet zo heel hoogtoerig :p
maar een r3 toch wel? dan is het toch niet slim een r3 onder die gila te leggen?
|
|
|
|