Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Hoge toeren na een uurtje stilstaan

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 603 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #59379 - Hoge toeren na een uurtje stilstaan
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 897 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tripaz 31-10-2009 12:31 Print topicpost
Posts: 5
Ik heb een derbi senda, heb ik voor 650 gehaald bij een boer. Heeft het altijd goed gedaan, tot ik het op een gegeven moment voor mekaar krijg om tijdens het rijden de gasnaald te verbuigen. Uiteindelijk na een paar winkels wie hem niet hadden, gewoon rechtgebogen en er weer in gedaan. Ik ben nu onderhand 2x gepakt door de politie en ben hem nu dus aan het begrenzen. Ik heb er nu zelf een prop ingelast, en de snelheid is verder goed enzo. Het probleem is alleen dat sinds die gasnaald hij (naar mijn idee) een beetje benzine doorlaat tijdens uitstaan, en dus na een poosje stilstaan flink wat toeren maakt. Met ontgrensde uitlaat was dat binne 15 seconde weg, maar met dit begrensde gelul staat ie 5 minuten raar te doen en tussen de 4 en de 7k te schuiven. Nou ben ik onderhand al met me hele caburateur naar Massink in Steenderen geweest, waar mij verteld is dat het waarschijnlijk niet aan de gasnaald licht omdat de gasnaald verder recht was. (Op het blote oog.) (Tevens hadden ze hem niet) Er is me nu een vlotter naald meegegeven omdat het puntje iets afgeschaafd was. Desondanks doet hij het nog steeds, ik heb er nu dezelfde sproeier (58) als eerst in, want met 53 gaat ie niet over de 40. Ik denk nu toch weer sterk aan dat het gewoon simpelweg die gasnaald is, maar ik wou graag andere meningen erover horen. Evt het membraam ofzo. En als het even kan, graag een adres waar ze over het algemeen veel gasnaalden hebben. (Als tweede eigenaar, het idee dat de cabu nog origineel is, maar geen idee welk type/grootte/etc gasnaald.)

Bedankt voor het lezen van mijn levensverhaal.

~Brett

Dit bericht is gewijzigd door Tripaz op 31-10-2009 om 12:32 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Tripaz op 31-10-2009 om 12:34 uur.
 
Ik wou gewoon thuis zijn voor die auto's weer een ongeluk kregen. :o

Intenso 31-10-2009 12:38 Print reply

Posts: 2922
valse lucht?
 
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie---
Tripaz 31-10-2009 12:39 Print reply
Posts: 5
Dat de luchtfilter niet genoeg lucht doorlaat bedoel je?
De lijm/vloeibare pakking van de slang op de luchtfilter heeft losgelaten, maar dat zit verder naar mijn idee allemaal goed enzo.
K had ook niet het idee dat ie dat eerder ook deed.
 
Ik wou gewoon thuis zijn voor die auto's weer een ongeluk kregen. :o
ChielTZR 31-10-2009 12:41 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tripaz
Dat de luchtfilter niet genoeg lucht doorlaat bedoel je?
De lijm/vloeibare pakking van de slang op de luchtfilter heeft losgelaten, maar dat zit verder naar mijn idee allemaal goed enzo.
K had ook niet het idee dat ie dat eerder ook deed.


valse lucht betekent dat er ergens NA de carburateur een gat zit waar lucht doorheen gaat. dit is zeker ongewenst.

hoe je luchtfilter vast zit maakt in dit verhaal niet zoveel uit.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Tripaz 31-10-2009 12:44 Print reply
Posts: 5
Ik heb het verbindingsstuk met het rubber extra strak dichtgedraaid zodat ie er niet uit zo schieten, verder heb ik niks aan het blok gedaan, waar zou die dan op eens valse lucht vandaan moeten halen?
 
Ik wou gewoon thuis zijn voor die auto's weer een ongeluk kregen. :o
Tripaz 31-10-2009 12:55 Print reply
Posts: 5
Ik heb het nog een keer nagelopen, de caburateur kon nog wat verder naar binnen aan de kant waar ik niet goed zicht op had, hij loopt nu beter, maar hij is ook nog warm van ervoor, dus ik moet nou eerst een poosje wachten voor ik het zeker weet. Maar goed, die valse lucht zou dan ook tijdens het rijden moeten zijn enzo, dus dan zou het niet moeten stoppen maar eindeloos doorgaan. Lijkt me.

Alvast bedankt.

Dit bericht is gewijzigd door Tripaz op 31-10-2009 om 13:21 uur.
 
Ik wou gewoon thuis zijn voor die auto's weer een ongeluk kregen. :o
RBN 31-10-2009 16:19 Print reply

Posts: 858
......Het probleem is alleen dat sinds die gasnaald hij (naar mijn idee) een beetje benzine doorlaat tijdens uitstaan.....


--

Dat kan toch nooit? er is geen aanzuiging...

-> ik denk dat leertouwer.com het wel heefd, moet je ze even e-mailen en dan kunnen ze het opsturen.


Dit bericht is gewijzigd door RBN op 31-10-2009 om 16:25 uur.
 
Tripaz 1-11-2009 11:49 Print reply
Posts: 5
Het probleem is opgelost, hij doet het alleen met uitstaan en goed koud zijn; ik was compleet vergeten dat er ook nog een choke op zat aangezien die op de caburateur zit. >< Als ik hem daarmee start is alles goed.
P.s. Is dan toch een vorm van valse lucht geweest.

Bedankt iedereen.

Dit bericht is gewijzigd door Tripaz op 1-11-2009 om 11:49 uur.
 
Ik wou gewoon thuis zijn voor die auto's weer een ongeluk kregen. :o

Dit topic is 897 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved