Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Tsx loopt niet goed, wie kan helpen?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 905 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #59355 - Tsx loopt niet goed, wie kan helpen...
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2604 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gust19 29-10-2009 18:28 Print reply
Posts: 41
Kijk de draden eens na dat er geen losgekomen is of slechte massa.
Het is inderdaad een onsteking probleem.
 
Pixl 29-10-2009 18:31 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gust19
Kijk de draden eens na dat er geen losgekomen is of slechte massa.
Het is inderdaad een onsteking probleem.


Hoe de fock kun jij dat vanaf jou home nou zien?
 
So fuckin' what!?
J.wally 29-10-2009 18:33 Print reply

Posts: 2301
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]


Hoe de fock kun jij dat vanaf jou home nou zien?


ploffen zijn verschijnselen van ontstekingsprobleem iritante vuile noob.
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 29-10-2009 18:48 Print reply

Posts: 9841
Nooit 2 dingen tegelijk vervangen

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]


TSX heeft geen spruitstuk



care... kan ie nog wel valse lucht trekken tussen carb en cil.

ik denk ook ontstekingsprobleem.

is wel een echte tsx spoel die je gemonteerd hebt hoop ik? Nieuwe spoel ook doorgemeten?

 
Too cool for school!
hocksie 29-10-2009 21:55 Print reply
Posts: 249
Ik heb de nieuwe spoel doorgemeten en die gaf gewoon weerstand, ik had dit probleem ook al een beetje toen de oude ontstekingsspoel en bobine erop zaten met de 10mm. carb., want hij gaf geen tot een heel kleine vonk en hij plofte en knalde ook als een bezetene. Nou met het nieuwe spul vonkt hij als een gek en hij loopt zeer onregelmatig. Hij ploft en slaat stationair gewoon af al blijf ik hem aanduwen.
 
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen???
hocksie 29-10-2009 21:56 Print reply
Posts: 249
Het is een echte TSX-spoel die k heb gekocht, want hij was precies hetzelfde als de oude spoel.

 
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen???
Martijn II - Forum en Sales Moderator 29-10-2009 22:09 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hocksie
Ik heb de nieuwe spoel doorgemeten en die gaf gewoon weerstand, ik had dit probleem ook al een beetje toen de oude ontstekingsspoel en bobine erop zaten met de 10mm. carb., want hij gaf geen tot een heel kleine vonk en hij plofte en knalde ook als een bezetene. Nou met het nieuwe spul vonkt hij als een gek en hij loopt zeer onregelmatig. Hij ploft en slaat stationair gewoon af al blijf ik hem aanduwen.


'gewoon weerstand'..... ? als je dat ding 1000x op de grond pleurt heeft ie ook 'gewoon weerstand', maar reken maar dat ie dan niet meer werkt.

hoeveel weerstand?

10mm carb? nuh uh.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hocksie
Het is een echte TSX-spoel die k heb gekocht, want hij was precies hetzelfde als de oude spoel.




ja een MT spoel ziet er ook hetzelfde uit en geeft dezelfde meetwaarden maar je brommer loopt er wel achteruit mee.

Zegt dus niets.
Hoe weet je het zeker?

 
Too cool for school!
kpotmake 29-10-2009 22:11 Print reply

Posts: 3065
carb afstelling? verstopte luchtfilter/ luchttoevoer? verkeerde/ kapotte bougie? membraan? uitlaat verstopt? demper verstopt? iets verstopt? en ontsteking natuurlijk maar dat is al vaker voorbij gekomen
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
hocksie 29-10-2009 22:24 Print reply
Posts: 249
Ik heb de spoel gekocht van iemand die Suzuki TSX onderdelen verkoopt uit Rosmalen. Heb hem besteld via marktplaats. De brommer loopt niet achteruit ofzo, want ik heb er nog wel mee kunnen rijden, maar hij komt niet op de hoge toeren, en nu komt hij dus helemaal niet meer op toeren.
 
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen???
hocksie 29-10-2009 22:25 Print reply
Posts: 249
Ik had de meter op ohm gezet en er kwam iets van 0,05 uit.
 
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen???
Martijn II - Forum en Sales Moderator 29-10-2009 22:28 Print reply

Posts: 9841
dan is je spoel kapot.

 
Too cool for school!
-Bassie- 29-10-2009 22:30 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
dan is je spoel kapot.



moest toch iets van 140 zijn
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Martijn II - Forum en Sales Moderator 29-10-2009 22:32 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Bassie-
[...]


moest toch iets van 140 zijn


jup.

voelt zeker wel kut, genaaid worden.

 
Too cool for school!
-Bassie- 29-10-2009 22:33 Print reply

Posts: 6617
ik zou hem gewoon nog een keertje op de grond gooien mss word het beter
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
hocksie 29-10-2009 22:35 Print reply
Posts: 249
owh, maar dan vind k t gek dat k dr eerst met de 10mm. carb. in een week rond de 150 km heb kunnen rijden zonder problemen en hij het daarna opeens niet meer doet. En nu ik de 16 mm. carb. dr op heb heb ik dr toch nog ff mee kunnen rijden voordat ie deed stotteren.
 
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen???

Dit topic is 2604 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved