Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - nog serieuzer Derbi senda drd Project!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 551 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #59331 - nog serieuzer Derbi senda drd Proje...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 4261 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Michael L 27-10-2009 21:27 Print topicpost
Posts: 8
Vervolg op eerste deel waar een slotje op kwam doordat ik niet specifiek genoeg was...

dus,
ik ben op zoek naar een set-up (hoogtoerig) en wat betreft prijs en kwalitiet, graag het beste en geld speelt geen rol.

ik dacht zelf een een 80cc maar ben inmiddels geinformeerd dat een 70 pro race en 80 mhr team weinig voor elkaar onderdoen. heb je hier nog een sterke onderbouwing voor, post it

ik hou het dus eerst bij de cilinder, twist dus tussen de
Metrakit 70cc Pro Race en Malossi 80cc Mhr team

tenzij iemand nog andere opties heeft..

ik hoor het graag

 

Royal Club 27-10-2009 21:28 Print reply

Posts: 60390
ga je het zo uit de doos rijden of nog geld spenderen aan bewerken ?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
bobboiten 27-10-2009 21:29 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Michael L
Vervolg op eerste deel waar een slotje op kwam doordat ik niet specifiek genoeg was...

dus,
ik ben op zoek naar een set-up (hoogtoerig) en wat betreft prijs en kwalitiet, graag het beste en geld speelt geen rol.

ik dacht zelf een een 80cc maar ben inmiddels geinformeerd dat een 70 pro race en 80 mhr team weinig voor elkaar onderdoen. heb je hier nog een sterke onderbouwing voor, post it

ik hou het dus eerst bij de cilinder, twist dus tussen de
Metrakit 70cc Pro Race en Malossi 80cc Mhr team

tenzij iemand nog andere opties heeft..

ik hoor het graag



Hoor veel goede verhalen over Malossi MHR cilinder + uitlaten. Prorace zou ik zo niet durfen zeggen.
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
Royal Club 27-10-2009 21:30 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
[...]


Hoor veel goede verhalen over Malossi MHR cilinder + uitlaten. Prorace zou ik zo niet durfen zeggen.


ja. wat voor verhalen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Michael L 27-10-2009 21:31 Print reply
Posts: 8
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ga je het zo uit de doos rijden of nog geld spenderen aan bewerken ?

ik was eigelijk eerst van plan om zo uit de doos te rijden
 
Royal Club 27-10-2009 21:32 Print reply

Posts: 60390
100% zeker team

pro race is uit de doos traag als poep en is heel gevoelig voor slijtage.

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 27-10-2009 om 21:32 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Gary - Forum en Gallery Moderator 27-10-2009 21:32 Print reply

Posts: 12846
Dit topic blijft alleen open wanneer er onderbouwde reacties komen. Mensen met ervaringen en niet 'ik heb gehoord' oid.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Michael L 27-10-2009 21:49 Print reply
Posts: 8
oke, dan kies ik dus voor de 80 mhr team...
dan het volgende welke uitlaat hieronder? een pro race, r3 of ook mhr?
 
Royal Club 27-10-2009 21:52 Print reply

Posts: 60390
mhr hoor ik wisselende verhalen over. is mij niet duidelijk welke uitlaat nou echt bij de TEAM hoort. veel lui kopen een mhr uitlaat en zeggen dat het een team is, voorzover mij bekend moet je de echte TEAM uitlaat zelf aflassen..
ik zou lekker voor een r3 gaan. voldoende te vinden en ik weet zeker dat het er goed op loopt.

vriend van me rijd met 80team, 21mm, std luchtfilter, polini rotor, r3 en conti crx inlaat set. scoort een nette 17pk. plug en play
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Michael L 27-10-2009 21:54 Print reply
Posts: 8
oke dit helpt al veel! en waarom geen pro race?
 
Royal Club 27-10-2009 21:55 Print reply

Posts: 60390
een team draait lang niet zoveel toeren als waarop een pro race uitlaat berekend is.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Michael L 27-10-2009 22:21 Print reply
Posts: 8
dus de pro race cilinder maakt meer toeren dan de team maak ik hieruit op als ik ervan uitga dat de pro uitlaat gemaakt is voor de pro cilinder

 
J.wally 27-10-2009 22:32 Print reply

Posts: 2301
Ik zou niet voor de pro race gaan totaal niet slijtvast en prestaties vond ik persoonlijk nog tegenvallen

80 mhr is natuurlijk ook niet slijtvast maar wel betrouwbaarder dan pro race en vermoed dat er meer uit te halen valt,

Maar overal valt natuurlijk iets uit te halen
 
Rody9933 27-10-2009 22:41 Print reply

Posts: 494
Nou, Pro race prestaties zijn er toch wel met snelle pijp erachter .
Alleen onderin heb je niks, dan vanaf 10k knalt hij vooruit.
Mijne is bijwerkt en begint te trekken vanaf 9k ongeveer met SCR RL pijp.
 
Het Maakt Niet Uit Met Hoeveel Voorsprong Je Wint, Winnen Is Winnen.
- Han - 28-10-2009 10:05 Print reply

Posts: 9667
heb je oud of nieuw model blok?

De mhr team voor nieuw model blok heeft vlinderpoort. Dat moet denk ik echt een snelle cilinder zijn. En mhr is betrouwbaarder als pro race. Ook al heb je oud model blok zou ik nog voor de mhr gaan. Ik weet binnenkort het verschil. Heb nou een pro race blok onder me brommer hangen en binnenkort een team blok.


 
<10.000 posts
Michael L 28-10-2009 18:24 Print reply
Posts: 8
ik ben dus nog opzoek naar een blok en rollend frame, ik denk dat ik dus wel voor een nieuw blok ga en begin met de team en daarna misschien wel de 110 parma
 

Dit topic is 4261 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved