Royal Club |
27-10-2009 21:28 |
Posts: 60390 |
ga je het zo uit de doos rijden of nog geld spenderen aan bewerken ?
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
bobboiten |
27-10-2009 21:29 |
Posts: 2771 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Michael L
Vervolg op eerste deel waar een slotje op kwam doordat ik niet specifiek genoeg was...
dus,
ik ben op zoek naar een set-up (hoogtoerig) en wat betreft prijs en kwalitiet, graag het beste en geld speelt geen rol.
ik dacht zelf een een 80cc maar ben inmiddels geinformeerd dat een 70 pro race en 80 mhr team weinig voor elkaar onderdoen. heb je hier nog een sterke onderbouwing voor, post it
ik hou het dus eerst bij de cilinder, twist dus tussen de
Metrakit 70cc Pro Race en Malossi 80cc Mhr team
tenzij iemand nog andere opties heeft..
ik hoor het graag
Hoor veel goede verhalen over Malossi MHR cilinder + uitlaten. Prorace zou ik zo niet durfen zeggen.
|
|
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one |
|
Royal Club |
27-10-2009 21:30 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
[...]
Hoor veel goede verhalen over Malossi MHR cilinder + uitlaten. Prorace zou ik zo niet durfen zeggen.
ja. wat voor verhalen
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Michael L |
27-10-2009 21:31 |
Posts: 8 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ga je het zo uit de doos rijden of nog geld spenderen aan bewerken ?
ik was eigelijk eerst van plan om zo uit de doos te rijden
|
|
|
|
Royal Club |
27-10-2009 21:32 |
Posts: 60390 |
100% zeker team
pro race is uit de doos traag als poep en is heel gevoelig voor slijtage.
Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 27-10-2009 om 21:32 uur.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
27-10-2009 21:32 |
Posts: 12846 |
Dit topic blijft alleen open wanneer er onderbouwde reacties komen. Mensen met ervaringen en niet 'ik heb gehoord' oid.
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
Michael L |
27-10-2009 21:49 |
Posts: 8 |
oke, dan kies ik dus voor de 80 mhr team...
dan het volgende welke uitlaat hieronder? een pro race, r3 of ook mhr?
|
|
|
|
Royal Club |
27-10-2009 21:52 |
Posts: 60390 |
mhr hoor ik wisselende verhalen over. is mij niet duidelijk welke uitlaat nou echt bij de TEAM hoort. veel lui kopen een mhr uitlaat en zeggen dat het een team is, voorzover mij bekend moet je de echte TEAM uitlaat zelf aflassen..
ik zou lekker voor een r3 gaan. voldoende te vinden en ik weet zeker dat het er goed op loopt.
vriend van me rijd met 80team, 21mm, std luchtfilter, polini rotor, r3 en conti crx inlaat set. scoort een nette 17pk. plug en play
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Michael L |
27-10-2009 21:54 |
Posts: 8 |
oke dit helpt al veel! en waarom geen pro race?
|
|
|
|
Royal Club |
27-10-2009 21:55 |
Posts: 60390 |
een team draait lang niet zoveel toeren als waarop een pro race uitlaat berekend is.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Michael L |
27-10-2009 22:21 |
Posts: 8 |
dus de pro race cilinder maakt meer toeren dan de team maak ik hieruit op als ik ervan uitga dat de pro uitlaat gemaakt is voor de pro cilinder
|
|
|
|
J.wally |
27-10-2009 22:32 |
Posts: 2301 |
Ik zou niet voor de pro race gaan totaal niet slijtvast en prestaties vond ik persoonlijk nog tegenvallen
80 mhr is natuurlijk ook niet slijtvast maar wel betrouwbaarder dan pro race en vermoed dat er meer uit te halen valt,
Maar overal valt natuurlijk iets uit te halen
|
|
|
|
Rody9933 |
27-10-2009 22:41 |
Posts: 494 |
Nou, Pro race prestaties zijn er toch wel met snelle pijp erachter .
Alleen onderin heb je niks, dan vanaf 10k knalt hij vooruit.
Mijne is bijwerkt en begint te trekken vanaf 9k ongeveer met SCR RL pijp.
|
|
Het Maakt Niet Uit Met Hoeveel Voorsprong Je Wint, Winnen Is Winnen. |
|
- Han - |
28-10-2009 10:05 |
Posts: 9667 |
heb je oud of nieuw model blok?
De mhr team voor nieuw model blok heeft vlinderpoort. Dat moet denk ik echt een snelle cilinder zijn. En mhr is betrouwbaarder als pro race. Ook al heb je oud model blok zou ik nog voor de mhr gaan. Ik weet binnenkort het verschil. Heb nou een pro race blok onder me brommer hangen en binnenkort een team blok.
|
|
<10.000 posts |
|
Michael L |
28-10-2009 18:24 |
Posts: 8 |
ik ben dus nog opzoek naar een blok en rollend frame, ik denk dat ik dus wel voor een nieuw blok ga en begin met de team en daarna misschien wel de 110 parma
|
|
|
|