zoals sommige hebben gelezen deed me vivacity het niet.
na veel pogingen deed hij het weer. dus even een testrit. dit bleek een complete ramp te worden. nadat ik zo 15 km van huis was stopte hij er mee. lijkte of hij geen compressie meer had. dus nu de vraag kan het voorkomen dat de oliepomp van het ene moment op het andere er mee stopt.
want het lijkt me aardig vreemt als dat zo is.
p.s
hij stond niet te arm keek daar iedere 5 km naar.
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
ik kan niet bedienen hoeveel olie er naar toe gaat word aangedreven door de krukas. morgen trauwens foto's van zeer waarschijnlijk een slachtfeest in me blok
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
een update dan maar. vandaag de cilinder er afgehaalt. verwachte een heleboel elende maar wat denk je niks. zuiger mooi schoon cilinder geen krasje of veeg. wat kan he zijn. er zit wel een zeer klein putje in de zuiger ter grote van een zandkorrel. zou het dus alleen een kwestie zijn van uitspoelen en raggen maar.
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
heb het probleem gevonden de krukass is dood de lager onder de drijfstang ben even de naam daarvan kwijt is vastgelopen. dus de schade is nieuwe oliepomp nieuwe pakkingen nieuwe krukass andere lagers kijk ik naar als ik het blok splijt
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Dylan_B
reed eerst met 50cc toen had ik sproeier 78 die toen in ene keer veelste groot was van het ene op andere moment:S
Er zijn een aantal factoren vaststaand en een aantal variabel.
Weet je welke?
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'