hoi ik ben bezig met een project om van een honda mt een crosser te maken. Ik heb een 80cc orgineel blok. Wat voor carberateur zou daar het beste op kunnen. ik heb de keueze uit een 18mm of een 24mm..??
En wat kan ik vragen voor een hm166 50cc blok. Is nog in goede staat met cilinder+ zuiger en met carberateur (ook hm166)
18mm is toch standaard op een ori 80cc honda?
veel groter zou ik er niet op doen, die cilinder is volgens velen nogal traag standaard dus zou alleen maar jammer zijn..
mocht je ooit die cilinder gaan bewerken of er een andere op willen doen zou ik voor de 24 gaan.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: MX Racing
hoi ik ben bezig met een project om van een honda mt een crosser te maken. Ik heb een 80cc orgineel blok. Wat voor carberateur zou daar het beste op kunnen. ik heb de keueze uit een 18mm of een 24mm..??
En wat kan ik vragen voor een hm166 50cc blok. Is nog in goede staat met cilinder+ zuiger en met carberateur (ook hm166)
mooi die 18mm keihin er op bouten, of een snellere cilinder kopen en dan de 24 erop drukken, want in principe maakt op een ori 80 cilinder het geen verschil je zou met die 24mm misschien meer gekloot hebben kmet het afstellen, en dat 50cc blok compleet lagers helemaal in orde perfect lopen blok moet zo 75 a 100 euro op kunnen brengen, maar dan moet je het kunne aantonen dat het blok perfect is. de verkoop van 50cc blokken gaat in het algemeen niet zo snel er zijn er meer als genoeg en als ze op marktplaats staan en er geen status aantoonbaar dan ben je hem niet gauw kwijt of voor een heel laag bedrag.