Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - ori 80cc honda mt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 750 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #59196 - ori 80cc honda mt
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1353 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MX Racing 20-10-2009 12:19 Print topicpost

Posts: 812
hoi ik ben bezig met een project om van een honda mt een crosser te maken. Ik heb een 80cc orgineel blok. Wat voor carberateur zou daar het beste op kunnen. ik heb de keueze uit een 18mm of een 24mm..??

En wat kan ik vragen voor een hm166 50cc blok. Is nog in goede staat met cilinder+ zuiger en met carberateur (ook hm166)


 

st.nyksterdriver 20-10-2009 12:19 Print reply
Posts: 3376
24 zou ik doen want mijn 70 cc deed het nog net met 18 en mocht je een 110 cc willen dan kan dat makkelijk
 
der Chef 20-10-2009 13:31 Print reply

Posts: 3265
18mm is toch standaard op een ori 80cc honda?
veel groter zou ik er niet op doen, die cilinder is volgens velen nogal traag standaard dus zou alleen maar jammer zijn..
mocht je ooit die cilinder gaan bewerken of er een andere op willen doen zou ik voor de 24 gaan.
 
mr200r 20-10-2009 20:38 Print reply
Posts: 5122
Als het blok orgineel is hoort de 18 mm erop thuis.
 
mr200r
Wauter 21-10-2009 3:12 Print reply
Posts: 229
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r
Als het blok orgineel is hoort de 18 mm erop thuis.


ja klopt maar we weten allemaal een orginele setup meestal niet de snelste is...

de 24 zal wel lekker doortrekken voor je crosser, maar ik zou als je toch een 80 blok hebt er lekker een 110 of 125cc op gooien.
 
dude007 22-10-2009 20:14 Print reply
Posts: 327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MX Racing
hoi ik ben bezig met een project om van een honda mt een crosser te maken. Ik heb een 80cc orgineel blok. Wat voor carberateur zou daar het beste op kunnen. ik heb de keueze uit een 18mm of een 24mm..??

En wat kan ik vragen voor een hm166 50cc blok. Is nog in goede staat met cilinder+ zuiger en met carberateur (ook hm166)




mooi die 18mm keihin er op bouten, of een snellere cilinder kopen en dan de 24 erop drukken, want in principe maakt op een ori 80 cilinder het geen verschil je zou met die 24mm misschien meer gekloot hebben kmet het afstellen, en dat 50cc blok compleet lagers helemaal in orde perfect lopen blok moet zo 75 a 100 euro op kunnen brengen, maar dan moet je het kunne aantonen dat het blok perfect is. de verkoop van 50cc blokken gaat in het algemeen niet zo snel er zijn er meer als genoeg en als ze op marktplaats staan en er geen status aantoonbaar dan ben je hem niet gauw kwijt of voor een heel laag bedrag.
 

Dit topic is 1353 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved