Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Meeting Forum - Sleutel meeting Riethoven

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1069 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Er is nog geen event aan dit topic toegevoegd.
  Meeting Forum - Topic #5910 - Sleutel meeting Riethoven
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5228 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ralf 24-10-02?20:42 Print reply

Posts: 9073

Custom grondplaat voor andere ontsteking.


Ronald slijpt...


Ronald beitelt...


En toen was de frame buis los.

[This message is edited by Ralf 'flep-aap' on 24-10-02 20:47]
 
Hier_ben_ik - Administrator 24-10-02?20:52 Print reply

Posts: 8499
jaja met handschoenen aan met slijpen :n
 
Members zijn vervelend :-|
Ralf 24-10-02?21:09 Print reply

Posts: 9073
Mja, die dingen branden best wel als je ze op je hand krijgt, safety first
 
Nick - Administrator 24-10-02?21:50 Print reply

Posts: 4967
Haha die dingen branden ook best snel! Safety first toch?
 
Ralf 24-10-02?21:52 Print reply

Posts: 9073
Iets moet wel heel droog en van lage dichtheid zijn wil het ontvlammen door die microseconde dat een spettertje hoog genoege temperatuur heeft...
 
Hier_ben_ik - Administrator 25-10-02?08:16 Print reply

Posts: 8499
geen handschoenen is veiliger, denk er is aan wat er gebeurd als er een draadje net tussen de slijptol komt.... AAUUWW jah.. en zonder handschoenen slijpen kan geen kwaad hoor

zonder bril wel, ik heb nog geen bril, daarom zet ik altijd maar men renthal hellempje op met slijpen
 
Members zijn vervelend :-|
Ralf 27-10-02?22:31 Print reply

Posts: 9073
Mja, zaterdag weer hele da bij Ronald gehangen, veel gedaan, flinkt stuk aan het frame bewerkt, gezorgt dat de tank past door bovenste framebuis te verlagen.
Verder nog zadel enzo passend gemaakt, alle onnodige ophangpunten eraf gehaald, moeten toch allemaal nieuw erop...

Frame voor het lassen en slijpen...


Frame na het lassen en slijpen...


Tank, zadel en beenkap erop...


[This message is edited by Ralf 'flep-aap' on 27-10-02 22:50]
 
Siepie Wokkel 27-10-02?23:24 Print reply
Posts: 3888
ckers wel vet gedaan man, die kappenset is mooi! :n echt cuwl, ga zo door!



 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Ralf 28-10-02?07:36 Print reply

Posts: 9073
Eindelijk een beetje mooir resultaat na al die maanden/uren
 
Ralf 28-10-02?07:52 Print reply

Posts: 9073
Hmm, da was eigenlijk Ronald zn text...
 
Ronald 18-11-02?22:54 Print reply
Posts: 956

ik heb weer wat pics, maar had geen zin om een nieuw topic te openen dus zet ik ze hier maar weer neer, niet echt veer verandering, maar vooral wat pics van mijn cilinder









 
chriss 18-11-02?23:05 Print reply
Posts: 1859
damn die word snel, das echt een lijpe cil/ blok

hubba hubba hubba
 
Hier_ben_ik - Administrator 18-11-02?23:08 Print reply

Posts: 8499
mooi
 
Members zijn vervelend :-|
SIWWN 18-11-02?23:04 Print reply
Posts: 7079
Verry nice piccies!! Dit wordt echt een mooi ding man..

Nooit verkopen want geld haal je er toch niet meer uit maar bewaren en heel af en toe erop rijden als je 18+ bent.

Hoelang ben je er nu al mee bezig?

En hoe herken ik een DT blok?
En een 80 DT blok?

Op school staat nog een Yamaha blok.. (Redelijk compleet volgens mij) Om aan te 'sleutelen' maar dat is helemaal geen opdracht.


Heb spruitstuk eral een x afgedraait

Diameter is 15 mm en er staat op:Yamaha en 374.
Wat is dit dan voor blok? Help me dan kan ik het misschien wel kopeh...

Vroeg een x hoe ze aan die blokken komen en toen zei de leraar dat ze die van de politie kregen..
Zal wel gelogen zijn.. iemand die er meer van weet?

Sorry dat ik je topic verneuk
 
Neonlampje 18-11-02?23:10 Print reply

Posts: 14825
hmm ik ben jaloers op jou man!! gaaaf dinkie wordt dat!! echt wel super! motorblok ziet er ook gewoon perfect uit, frame wordt mooi, kappen gaaf veeeeeeet
 

Dit topic is 5228 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved