Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - krukas tsx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 411 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #59054 - krukas tsx
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2220 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 10-10-2009 12:57 Print reply

Posts: 29286
jup
 
mestyle 10-10-2009 13:22 Print reply
Posts: 630
ik heb het huis en al gemonteerd doek er tussen en dan sleutel erop maar wil nog steeds niet
moet ik hem ook nog in versnelling zetten of hoeft dat niet
 
kenny77 10-10-2009 13:23 Print reply

Posts: 29286
nee, want als je er een dikke doek tussen de 2 tandwiel en duwt , dan blokkeren de tandwielen.
 
mestyle 10-10-2009 13:26 Print reply
Posts: 630
ok maar ik krijg hem nog niet los wat kan ik anders proberen
 
kenny77 10-10-2009 13:29 Print reply

Posts: 29286
dit moet gewoon lukken.
maak een eens foto van hoe je het hebt.

geef anders een paar klappen op de sleutel , dan schrik je hem los.
 
mestyle 10-10-2009 13:36 Print reply
Posts: 630
hier foto [img]C:Documents and SettingsCompaq_EigenaarBureaublad[/img]
 
Paul de Salmiakbal 10-10-2009 13:37 Print reply

Posts: 5285
Je moet een foto eerst uploaden voordat je hem op een forum kan plaatsen...
www.tinypic.com
 
noobxxl 10-10-2009 13:38 Print reply
Posts: 117
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mestyle
hier foto [img]Cocuments and SettingsCompaq_EigenaarBureaublad[/img]


Fail

Je moet de foto eerst uploaden. Gebruik http://imageshack.us om te uploaden en gebruik vervolgens de direct link naar je afbeelding.

Kan niet direct vanaf je hdd.

Edit: paul met puch was voor :p

Dit bericht is gewijzigd door noobxxl op 10-10-2009 om 13:38 uur.
 
mestyle 10-10-2009 13:41 Print reply
Posts: 630
nu dan wel als het goed is
 
kenny77 10-10-2009 13:45 Print reply

Posts: 29286
langere arm maken en het blok vast klemmen.
 
mestyle 10-10-2009 13:48 Print reply
Posts: 630
is dat niet slecht voor de krukas dan ?

of als ik me vliegwiel er weer opzet en dan een oliefiltertan gebruik wil dat niet ?

edit thunderbird: volgende keer zelf editten, geen dubbelposts

Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 10-10-2009 om 14:42 uur.
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 10-10-2009 14:44 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mestyle
of als ik me vliegwiel er weer opzet en dan een oliefiltertan gebruik wil dat niet ?


blokkeren is blokkeren.. of je dat nu met die doek doet of met zo'n bandje om je vliegwiel. het punt is gewoon dat je geen kracht kan zetten op deze manier. dus zoek iemand die je blok vasthoudt als jij aan die sleutel gaat hangen of hang je blok weer in je frame..
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
riccardot 10-10-2009 15:07 Print reply

Posts: 1096
Als het blok nog nooit open is geweest is het meestal wel best moeilijk omdat ding los te krijgen.
Ik ga altijd naar de bromboer, 2 min zijn ze los met luchtsleutel.
 
gust19 10-10-2009 15:09 Print reply
Posts: 41
Ge draait toch niet in de verkeerde richting (mischien linkse draad).
Ook wel geen steeksleutel gebruiken,bij grote drukspanning op de sleutel vervorm je de moer of draait ze rond in de sleutel,liefst een zeskant ring of potsleutel.
 
riccardot 10-10-2009 15:12 Print reply

Posts: 1096
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gust19
Ge draait toch niet in de verkeerde richting (mischien linkse draad).
Ook wel geen steeksleutel gebruiken,bij grote drukspanning op de sleutel vervorm je de moer of draait ze rond in de sleutel,liefst een zeskant ring of potsleutel.


Is rechtse draad. En volgens mij krijg je allebei die sleutels er niet op zonder de koppeling te demonteren. En dan kun je hem niet meer blokkeren..
 

Dit topic is 2220 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved