Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 40

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1068 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #58970 - "kleine vragen" topic - deel 40
Pagina 7 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 106343 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joel_koningslust 6-10-2009 22:40 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
past een AM6 blok zonder aanpassen (dus ook niet uitlijnen van ketting oid) in het frame van een RS50 OM?


ligt eraan of het een type is met origineel am6. een frame waar am5/rv4 in heeft gezeten past niet
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Joel_koningslust 6-10-2009 22:42 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: keez
[...]

niemand?



zover ik weet heeft enkel een krukas een slag
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
ikkejw 6-10-2009 22:48 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: keez
heej ik ben opzoek naar hoeveel de slag van een ktm 65 cc cilinder is

Dit bericht is gewijzigd door keez op 6-10-2009 om 20:12 uur.



40.8mm
 
Preserve nature - Always wear a helmet
WestlandMB 6-10-2009 23:07 Print reply

Posts: 1338
na stukkie gereden te hebben van 10km ging me brommer haperen op hoge toeren, heb geen idee wat het is. De afstelling is goed, bougie nagekeken was wel iets te rijk afgesteld, maar heeft voorheen ook goed gelopen, probleem was niet opgelost. Ik d8 dat hij niet genoeg vonkte. maar als ik me verlichting uit deed maakte het geen verschil dus stroom heeft die genoeg. wat zou het kunnen zijn? zelf denk ik aan het volgende

water bij de bekabeling door de regen wat de stroom niet goed geleid, lijkt me onlogisch omdat me bougiedop toch echt waterdicht is :s
grondplaat van me ontsteking zit was los en is misschien wat verschuift door het trillen waardoor hij nu iets te laat staat?

zou dit kunnen zijn? want hij trekt nog wel perfect op, en in me 1e 2 versnellingen merk ik weinig gestotter op toeren terwijl ik het op me 3 en 4 wel hebt. kracht heeft die zeker genoeg..
 
shirioko 6-10-2009 23:13 Print reply

Posts: 2273
ff vraagje, kwam zomaar opeens in mij op :
zijn carburateurs gemaakt om het beste te presteren bij een bepaalde maat sproeier of niet? Dus met andere woorden:
Kan je een carb met kleine luchtfilter en kleine sproeier even mooi afstellen (dus vanaf je stationair tot volgas) als dezelfde carb maar dan met een grote dikke vette powerfilter en een grotere spreoiertje?
misschien domme vraag met logische antwoord, maar ik vroeg het me gewoon even af
 
WestlandMB 6-10-2009 23:17 Print reply

Posts: 1338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: shirioko
ff vraagje, kwam zomaar opeens in mij op :
zijn carburateurs gemaakt om het beste te presteren bij een bepaalde maat sproeier of niet? Dus met andere woorden:
Kan je een carb met kleine luchtfilter en kleine sproeier even mooi afstellen (dus vanaf je stationair tot volgas) als dezelfde carb maar dan met een grote dikke vette powerfilter en een grotere spreoiertje?
misschien domme vraag met logische antwoord, maar ik vroeg het me gewoon even af


volgens mij presteeert aleen god als die is afgesteld op JOU setup zowel van stationair tot volgas, en mocht het dan toch nog tegenvallen zal je wel iets van valse lucht hebben of een slome cilinder
 
shirioko 6-10-2009 23:20 Print reply

Posts: 2273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kawasaki Ar50
[...]


volgens mij presteeert aleen god als die is afgesteld op JOU setup zowel van stationair tot volgas, en mocht het dan toch nog tegenvallen zal je wel iets van valse lucht hebben of een slome cilinder



je hoort het, als god je in de steek laat... wordt het tijd om een MHR Speed te halen

Dit bericht is gewijzigd door shirioko op 6-10-2009 om 23:50 uur.
 
kenny77 7-10-2009 0:26 Print reply

Posts: 29286
Iemand een idee of een derbi gpr50 achterbrug even lang is als een derbi senda (drd) achterbrug?

Edit± nieuwe type gpr 50.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 7-10-2009 om 0:27 uur.
 
Rs Dude. 7-10-2009 0:29 Print reply

Posts: 1426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
past een AM6 blok zonder aanpassen (dus ook niet uitlijnen van ketting oid) in het frame van een RS50 OM?


past maar staat je ketting scheef.
 
Noordeling 7-10-2009 10:05 Print reply

Posts: 603
twv 14-53 zal dit nog trekken? of gaat dit niet met wind? derbi senda drd 2008 geheel standaard behalve ontgrenst
 
ik praat niet te snel, jij luistert te langzaam.
koetjeboe91 7-10-2009 10:57 Print reply

Posts: 2096
hoe moet de balansas van een honda nsr zitten in tegenstelling tot de krukass. laatste keer stond ie namelijk verkeert en trilde als de ziekte.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
sjosz 7-10-2009 11:59 Print reply

Posts: 463
wat voor blokolie gaat er in een yamaha yz 250 van 1994. aangezien het 20 uur geleden is dat het vervangen is.
 
Fabio 7-10-2009 12:52 Print reply

Posts: 1737
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
hoe moet de balansas van een honda nsr zitten in tegenstelling tot de krukass. laatste keer stond ie namelijk verkeert en trilde als de ziekte.


streepjes uilijnen met het puntje op het krukastandwiel.
 
ikkejw 7-10-2009 12:57 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
hoe moet de balansas van een honda nsr zitten in tegenstelling tot de krukass. laatste keer stond ie namelijk verkeert en trilde als de ziekte.



koppeling loshalen, krukas en balansas gelijk zetten met de streepjes op het carter, en dan de koppeling er weer tussen drukken, zonder de tandwielen te verdraaien.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
RobinRS98 7-10-2009 13:48 Print reply

Posts: 879
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rs Dude.
[...]


past maar staat je ketting scheef.


niet als je een OM frame hebt waar standaard een AM6 blok inzat, zoals ik heb, als er eerst een AM5 blok inzat staat inderdaad je ketting niet in lijn
 
Stamp die air uit je nikes !

Dit topic is 106343 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 7 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved