Op de site van die 2e link staat regelbare lucht- en verfhoeveelheid.
Lijkt me dat die knoppen daarvoor zijn.
Knop achterop is voor de lucht, en die vooraan voor de verf, kan bijna niet anders.
Kan iemand mij uitleggen waar die knop achterop voor dient en de knop
vlakbij de spuitmond aan de zijkant? Die kun je indraaien zegmaar, maar ik zie zo niet 1 23 wat gebeuren
hier mee kan je instellen hoeveel je de knop in kan drukken zeg maar.
dan kan je makkelijker doseren.
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Quote:Oorspronkelijk gepost door: jojokeuh
De 2 de
Maar verschrik je niet wat je betaald dan voor 1 liter verf eh
dar kun je 3 van die spuitdingskes mee kopen :p
suc6
hij spuit landbouwspul.
als je daarvoor sparex verf koopt (je mechanisatiebedrijf kent het wss wel) dan kun je de delen minstens zo strak als nieuw in de verf krijgen.
en die verf kost tussen de 15 en 20 euro per liter
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
ipv van 60a70 euro de liter voor een 2K lak in een ral kleur.
Met de stelschroef achterop de spuit bepaal je hoever de naald wordt uitgetrokken,en dus hoeveel verf er uit de bovenbeker mag stromen.
Met de stelschroef aan de zijkant bepaal je de luchthoeveelheid.
en idd, kkoop gewoon verf bij formido ofzo, zo'n 20e p/pot ofzo
Ik handel wel 'ns wat in landbouwmachines, en spuit het dan ook ff weer netjes, dus daarvoor wordt het gebruikt
Dit bericht is gewijzigd door guido-honda op 1-11-2009 om 21:28 uur.