Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - waarom 4takt?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 703 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #58957 - waarom 4takt?
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 7009 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Martijn II - Forum en Sales Moderator 5-10-2009 19:07 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4takker
[...]


ik vind dat eigenlijk een beetje een brootje aap wat je daar zecht

dan zou je olie ook dunner zijn als koud is en dat is niet het geval want de olie word dan weer dikker niet het geval

als er benzinne langs de zuigerveeren komt zijn ze denk ik versleten
als de zuigerveren versleten zijn dan verbruikt hij olie
als hij olie verbruikt dan verbrand hij olie
als hij olie verbrand dan gaat hij roken

en daar bij als er vocht in je 4takt blok zit is het niet goed dan zou ik is een oorzaak zoeken hoe dat vocht daar komt




ja joh? voor mij was het wel duidelijk dat protuning een grapje maakte.... zodra jij benzine langs je zuigerveren hebt lopen is er al iets goed mis. Het kan wel, maar de benzine wast de oliefilm van je wand af waardoor je blok binnen notime open mag.

en hoe er vocht in je blok kan komen? Bij verbranding komt altijd vocht vrij en je zuigerveren laten genoeg lekgas door...

 
Too cool for school!

Dit topic is 7009 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved