Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - keuze cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 990 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #58940 - keuze cilinder
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 643 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tzr70 4-10-2009 14:30 Print topicpost
Posts: 116
hai

wat is een betere keuze polini of gilardone cilinder voor tzr

gr

Dit bericht is gewijzigd door tzr70 op 4-10-2009 om 14:31 uur.
 

rens tzr 4-10-2009 14:54 Print reply
Posts: 244
wat wil je
 
tzr70 4-10-2009 15:45 Print reply
Posts: 116
waar het meest uit te halen valt natuurlijk en de een zegt polini en de andere gilardone........dus
 
Mt5_grolsch 4-10-2009 15:57 Print reply

Posts: 2014
doe maar bidalot
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
tzr70 4-10-2009 16:11 Print reply
Posts: 116
bidalot oke, motiveer je antwoord?
 
Royal Club 4-10-2009 16:12 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
doe maar bidalot


onderbouw inderdaad maar :p
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Tobias Verhoef 4-10-2009 16:21 Print reply

Posts: 1832
Als je de snelste cilinder met het meeste cc wilt hebben zal ik voor de parmakit gp1 gaan. (en natuurlijk als je te veel geld hebt)

Maar wat wil je?
Hard gaan/ super hard gaan
Koppel
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
tzr70 5-10-2009 14:19 Print reply
Posts: 116
een max van 140 kmph en veel koppel..
 

Dit topic is 643 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved