Forums
Afdelingen
Zoek
Personal
Je bent niet ingelogd.
Begin Forum - keuze cilinder
Log in
Registreer
Zondag 10 november 2024
Topics
MF
-
TF
-
EF
-
UF
MeF
-
PF
-
BeF
-
CF
Sales
Brommers
-
Blok
-
Cilinder
Overige Updates
FAQ
-
KB
-
Nieuws
-
Gallery
Links
-
Projecten
Online Users
Er zijn 990 users online.
Brommerforum.nl wordt gehost door:
Topic:
Print topic
Zoek topic
Terug naar BeF
Begin Forum - Topic #58940 - keuze cilinder
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina:
1
Dit topic is 643 keer bekeken.
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
tzr70
4-10-2009 14:30
Posts: 116
hai
wat is een betere keuze polini of gilardone cilinder voor tzr
gr
Dit bericht is gewijzigd door tzr70 op 4-10-2009 om 14:31 uur.
rens tzr
4-10-2009 14:54
Posts: 244
wat wil je
tzr70
4-10-2009 15:45
Posts: 116
waar het meest uit te halen valt natuurlijk en de een zegt polini en de andere gilardone........dus
Mt5_grolsch
4-10-2009 15:57
Posts: 2014
doe maar bidalot
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
tzr70
4-10-2009 16:11
Posts: 116
bidalot oke, motiveer je antwoord?
Royal Club
4-10-2009 16:12
Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
doe maar bidalot
onderbouw inderdaad maar :p
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Tobias Verhoef
4-10-2009 16:21
Posts: 1832
Als je de snelste cilinder met het meeste cc wilt hebben zal ik voor de parmakit gp1 gaan. (en natuurlijk als je te veel geld hebt)
Maar wat wil je?
Hard gaan/ super hard gaan
Koppel
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
tzr70
5-10-2009 14:19
Posts: 116
een max van 140 kmph en veel koppel..
Dit topic is 643 keer bekeken.
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina:
1
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved