Saknet |
2-10-2009 6:59 |
Posts: 10355 |
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Vets_Tom |
2-10-2009 8:35 |
Posts: 297 |
Als je een trubo bemachtigd en dan de hele uitlaat kant er afsloopt en een vsnaar schijf op het asje zet dan heb je een supercharger. Maar ik zou me eens gaan verdiepen in het ontwerp van een tweetakt uitlaat, want de kamer druk heeft best veel invloed. Het is te doen maar het zal niet meer optimaal lopen behalve in een zieke powerband
|
|
Wat zet jou brommer apart van de anderen? |
|
colindevos1 |
2-10-2009 16:42 |
Posts: 326 |
is er geen manier om op een makelijke manier een membraam aan de kant van de uitlaat te maken? wannt dan spuit de benzine niet bij de uitlaat er gelijk weer uit
|
|
weet maak typ fouten ik ben ook maar een mens |
|
Joel_koningslust |
2-10-2009 16:45 |
Posts: 14514 |
de uitlaat dmv een klep als een viertakt
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
colindevos1 |
2-10-2009 16:52 |
Posts: 326 |
oke dat ga ff ff zoeken want ik heb geen idee waar je het over hebt heb geen verstant van 4takt
|
|
weet maak typ fouten ik ben ook maar een mens |
|
Joel_koningslust |
2-10-2009 16:55 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: colindevos1
oke dat ga ff ff zoeken want ik heb geen idee waar je het over hebt heb geen verstant van 4takt
waarom ga je niet eerst ff je verstand zoeken voordat je hieraan begint? ik kan bij voorbaat zeggen dat dit je nooooooit gaat lukken
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
colindevos1 |
2-10-2009 16:56 |
Posts: 326 |
ik denk ook dat het niet ga lukken maar ik ga ook niet beginnen voordat ik zeker weet dat ik alles goed bedacht heb
|
|
weet maak typ fouten ik ben ook maar een mens |
|
Paul de Salmiakbal |
2-10-2009 16:57 |
Posts: 5285 |
|
|
|
|
Joel_koningslust |
2-10-2009 16:57 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: colindevos1
ik denk ook dat het niet ga lukken maar ik ga ook niet beginnen voordat ik zeker weet dat ik alles goed bedacht heb
als je toch al zoveel zelfkennis hebt dat je weet dat het je toch niet lukt, waarom verveel je ons dan met deze honderden vragen die je zo op internet kunt vinden?
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
colindevos1 |
2-10-2009 17:00 |
Posts: 326 |
ja mar van kleppen bij uitlaat had ik trouwens nog nooit gehoort en eigenlijk wou ik net stoppen met vragen en toen kwamen opeens alemaal reacties
|
|
weet maak typ fouten ik ben ook maar een mens |
|
Royal Club |
2-10-2009 17:02 |
Posts: 60390 |
wees ns eerlijk, toen je dit topic opende, hoe groot schatte jij de kans dat je dit ging uitvoeren?
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
colindevos1 |
2-10-2009 17:05 |
Posts: 326 |
80 en nu 40 maar dat komt doordat ik eerst geen nieuwe brommer mocht kopen en men ouders nu opeens tweifelen of ik mag kopen
|
|
weet maak typ fouten ik ben ook maar een mens |
|
knoffy |
2-10-2009 17:16 |
Posts: 610 |
miss beetje domme opmerking maar, wat als je nou de inlaat en uitlaat omdraait en dan wel 1 met roterende inlaat. zodat je de inlaat precies andersom doet (de schijf) waardoor je niks in je uitlaat laat verdwijnen? en wel een goede overdruk kan maken
|
|
|
|
colindevos1 |
2-10-2009 17:20 |
Posts: 326 |
oke uhm dat snap ik niet heelemaal bedoel je de cilinder omdraaien zodat de inlaat bij de uitlaat zit en uitlaat bij carb zegmaar?
|
|
weet maak typ fouten ik ben ook maar een mens |
|
Paul de Salmiakbal |
2-10-2009 17:20 |
Posts: 5285 |
Dan is de timing van de poorten verkeerd denk ik
|
|
|
|