Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - compressor op puch bouwen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1354 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #58906 - compressor op puch bouwen
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6760 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Saknet 2-10-2009 6:59 Print reply

Posts: 10355
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Vets_Tom 2-10-2009 8:35 Print reply

Posts: 297
Als je een trubo bemachtigd en dan de hele uitlaat kant er afsloopt en een vsnaar schijf op het asje zet dan heb je een supercharger. Maar ik zou me eens gaan verdiepen in het ontwerp van een tweetakt uitlaat, want de kamer druk heeft best veel invloed. Het is te doen maar het zal niet meer optimaal lopen behalve in een zieke powerband
 
Wat zet jou brommer apart van de anderen?
colindevos1 2-10-2009 16:42 Print reply
Posts: 326
is er geen manier om op een makelijke manier een membraam aan de kant van de uitlaat te maken? wannt dan spuit de benzine niet bij de uitlaat er gelijk weer uit
 
weet maak typ fouten ik ben ook maar een mens
Joel_koningslust 2-10-2009 16:45 Print reply

Posts: 14514
de uitlaat dmv een klep als een viertakt
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
colindevos1 2-10-2009 16:52 Print reply
Posts: 326
oke dat ga ff ff zoeken want ik heb geen idee waar je het over hebt heb geen verstant van 4takt
 
weet maak typ fouten ik ben ook maar een mens
Joel_koningslust 2-10-2009 16:55 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: colindevos1
oke dat ga ff ff zoeken want ik heb geen idee waar je het over hebt heb geen verstant van 4takt



waarom ga je niet eerst ff je verstand zoeken voordat je hieraan begint? ik kan bij voorbaat zeggen dat dit je nooooooit gaat lukken
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
colindevos1 2-10-2009 16:56 Print reply
Posts: 326
ik denk ook dat het niet ga lukken maar ik ga ook niet beginnen voordat ik zeker weet dat ik alles goed bedacht heb
 
weet maak typ fouten ik ben ook maar een mens
Paul de Salmiakbal 2-10-2009 16:57 Print reply

Posts: 5285
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tweetaktmotor
2takt: Per neergaande beweging van de zuiger arbeid, werkt met poorten.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Viertaktmotor
4takt: Per 2 neergaande bewegingen van de zuiger arbeid, werkt met kleppen.
 
Joel_koningslust 2-10-2009 16:57 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: colindevos1
ik denk ook dat het niet ga lukken maar ik ga ook niet beginnen voordat ik zeker weet dat ik alles goed bedacht heb


als je toch al zoveel zelfkennis hebt dat je weet dat het je toch niet lukt, waarom verveel je ons dan met deze honderden vragen die je zo op internet kunt vinden?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
colindevos1 2-10-2009 17:00 Print reply
Posts: 326
ja mar van kleppen bij uitlaat had ik trouwens nog nooit gehoort en eigenlijk wou ik net stoppen met vragen en toen kwamen opeens alemaal reacties
 
weet maak typ fouten ik ben ook maar een mens
Royal Club 2-10-2009 17:02 Print reply

Posts: 60390
wees ns eerlijk, toen je dit topic opende, hoe groot schatte jij de kans dat je dit ging uitvoeren?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
colindevos1 2-10-2009 17:05 Print reply
Posts: 326
80 en nu 40 maar dat komt doordat ik eerst geen nieuwe brommer mocht kopen en men ouders nu opeens tweifelen of ik mag kopen
 
weet maak typ fouten ik ben ook maar een mens
knoffy 2-10-2009 17:16 Print reply
Posts: 610
miss beetje domme opmerking maar, wat als je nou de inlaat en uitlaat omdraait en dan wel 1 met roterende inlaat. zodat je de inlaat precies andersom doet (de schijf) waardoor je niks in je uitlaat laat verdwijnen? en wel een goede overdruk kan maken
 
colindevos1 2-10-2009 17:20 Print reply
Posts: 326
oke uhm dat snap ik niet heelemaal bedoel je de cilinder omdraaien zodat de inlaat bij de uitlaat zit en uitlaat bij carb zegmaar?
 
weet maak typ fouten ik ben ook maar een mens
Paul de Salmiakbal 2-10-2009 17:20 Print reply

Posts: 5285
Dan is de timing van de poorten verkeerd denk ik
 

Dit topic is 6760 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved