ik wil een compressor op men puch bouwen maar hoe moet ik dat gaan doen? aljeblieft niet gaan zggen gelijk van luktniet want ik wil het gewoon proberen.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: colindevos1
ik wil een compressor op men puch bouwen maar hoe moet ik dat gaan doen? aljeblieft niet gaan zggen gelijk van luktniet want ik wil het gewoon proberen.
Als je met compressor turbo bedoelt dan kan dat niet want dat is alleen mogelijk met een viertakt.
maar hoe werkt zo'n ding dan precies? want het gaat met druk maar waar zit die compressor dan aangesloten gewoon op het lucht filter tuutje? of ergens anders? want als je het daar op zet lijkt mij dat er amper nog benzine in komt omdat je de onder druk weghaalt.
als je ervan uitgaat dat door je uitlaatgassen luch in je inlaat wordt geperst gaat er volgensmij geen druk verloren..? de uitlaatgassen drijven zown ding aan zonder te worden tegen gehouden meende ik dus kun je die gewoon derop zetten toch? denk niet dat je er zomaar ff 1 op kan zetten.. moet je waarschijnlijk op maar maken ofzo.. en hoe wou je het gaan doen met smering van dat ding?
Dit bericht is gewijzigd door puchmaxisuper op 1-10-2009 om 16:39 uur.
If everything seems under control, you're just not going fast enough!!!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: colindevos1
maar hoe werkt zo'n ding dan precies? want het gaat met druk maar waar zit die compressor dan aangesloten gewoon op het lucht filter tuutje? of ergens anders? want als je het daar op zet lijkt mij dat er amper nog benzine in komt omdat je de onder druk weghaalt.
dat was 1 hele lange zin sorry
als je zoiets moet vragen kun je er beter niet aan beginnen
en luister niet naar paul_met_puch wat die heeft er ook totaal geen verstand van
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
weet je dat heel zekker dat het alleen met viertakt kan
volgens mij heb je dat
FOUT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je kunt dus geen turbo op je Puch bouwen, omdat je in en uitlaatpoort op het zelfde moment open staan. Je zou met een turbo in principe de brandstof direct van de inlaat de uitlaat in blazen
uhm het gaat met onderdruk hoor als het alebij te gelijk op zou gaan zou er niet genoeg in komen en zou de benzine er aan de andere kant weer uit lopen of loop ik nu te lullen?
Dit bericht is gewijzigd door colindevos1 op 1-10-2009 om 16:44 uur.
Je kunt dus geen turbo op je Puch bouwen, omdat je in en uitlaatpoort op het zelfde moment open staan. Je zou met een turbo in principe de brandstof direct van de inlaat de uitlaat in blazen
Quote:Oorspronkelijk gepost door: colindevos1
haha ja turbo lijkt me ook wel grappig maar zou niet weten hoe ik dat moet doen en word denkik ook erg duur
een compressor wordt minstens net zo duur. reken maar op een goede 1000euro wil je het lopend krijgen
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.