Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Puch beter laten optrekken?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 512 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #58899 - Puch beter laten optrekken?
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 7778 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Dommedik 1-10-2009 11:05 Print topicpost
Posts: 25
Hoe kan ik mijn puch maxi beter laten optrekken? 50cc standaard en een bullet uitlaat, standaard luchtfilter bewerkt. Iets met de koppeling? Heb geen idee hoe dat eigenlijk werkt
 

PraatPaal 1-10-2009 11:58 Print reply

Posts: 7977
puchmaxi.nl
puchforum.com
 
Paul de Salmiakbal 1-10-2009 11:59 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
puchmaxi.nl
puchforum.com

Op het kvt nog niet genoeg antwoorden gehad
 
chiel13 1-10-2009 12:05 Print reply
Posts: 9
Ik heb t zelfde probleem. Weet niet iemand een simpele oplossing?
Ik heb geen zin te klote met cilinders of zo kan het niet gewoon met tandwielen worden opgelost?
 
Paul de Salmiakbal 1-10-2009 12:10 Print reply

Posts: 5285
Lijkt erop dat iemand 2 accounts heeft, maar laten we daar maar niet vanuit gaan.
Grotere carb.
Andere uitlaat.
Twv

Succes.
 
gravedigger666 1-10-2009 12:30 Print reply
Posts: 73
kleiner tandwieltje voor en groter achter
wat is je twv nu?
 
chiel13 1-10-2009 12:45 Print reply
Posts: 9
Bedankt
Nee, we zijn niet dezelfde persoon gewoon 2 mensen met dezelfde
 
sathana 1-10-2009 15:10 Print reply

Posts: 1838
of 2speed deronder zetten
 
Nun das Warten hat ein Ende, leiht euer Ohr einer Legende.
Paul de Salmiakbal 1-10-2009 15:52 Print reply

Posts: 5285
Dat kan idd, dan heb je veel meer trekkracht. Alleen die blokken zijn beetje zeldzaam en de onderdelen nog zeldzamer
 
Micha.L 1-10-2009 16:37 Print reply

Posts: 535
Met een standaard puch ga je nooit blij zijn kwa snelheid/optrekken.
Andere cilinder, uitlaat, carb en koppeling verlichten
 
Dommedik 1-10-2009 16:38 Print reply
Posts: 25
Sorry dat ik hier en ergens anders de vraag heb gesteld, was nieuw hier en niet aant opletten. Maar ik zal mijn twv wel eens aanpassen kijken hoe het dan gaat. We zijn idd niet de zelfde persoon Soryr voor t ongemak.
 
puchmaxisuper 1-10-2009 16:56 Print reply

Posts: 172
als je snel wil optrekken en niet een andere cilinder wil en deze ook niet wil aanpassen zul je nooit heel hard gaan, maar je kan er een hoge drukkop op zetten.. in combinatie met een snelle uitlaat zul je zeker verschil merken! als je dan nog ff je tandwielverhouding aanpast word het wel wat
 
If everything seems under control, you're just not going fast enough!!!
oclaf 1-10-2009 17:40 Print reply
Posts: 195
vliegwiel af laten draaien, of zelf doen als je een draaibank hebt
 
Dommedik 7-10-2009 22:17 Print reply
Posts: 25
Dankje puchmaxisuper, maar welke kop moet ik hebben dan? En wat is een ideale twv? En @ oclaf, wat bedoel je met vliegwiel af laten draaien? Hem er gewoon afhalen? En dan? Sorry voor de late reactie, was druk met school

Dit bericht is gewijzigd door Dommedik op 7-10-2009 om 22:17 uur.
 
Paul de Salmiakbal 7-10-2009 22:24 Print reply

Posts: 5285
Vliegwiel afdraaien moet je niet aan beginnen, heeft ook geen nut met ori setup.
Groter tandwiel achter of kleiner voor is sneller optrekken.
En met kop afdraaien moet je met een machine een stuk van de binnenkant van je cilinderkop afdraaien. Moet eerst gemeten worden hoeveel eraf moet.
Kijk hier voor meer informatie: http://www.puchmaxi.nl/squishhoogte.php
 
Dommedik 7-10-2009 22:28 Print reply
Posts: 25
Dankje voor de snelle reactie, maar had puchmaxisuper het niet over een hoge drukkop? Deze kun je toch gewoon zo kopen, maar welke moet ik dan hebben, daar zit toch ook verschil in?
 

Dit topic is 7778 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved