jeroentjen13 |
28-9-2009 21:13 |
Posts: 850 |
een tsx heeft tog een cdi?!
dan moet een gewone begrenser met condesator en schakelaar toch gwn werken...
|
|
|
|
Pixl |
28-9-2009 21:13 |
Posts: 3125 |
cdi en bobine in 1, dat gaat niet zomaar werken
|
|
So fuckin' what!? |
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
28-9-2009 21:24 |
Posts: 9841 |
bij mij werkte een elco anders prima vroeger.
er gaat uiteindelijk toch een signaaldraad naar de bobine dus what's the problem... ?
je begrenzer zit toch niet tussen je cdi en bobine?
|
|
Too cool for school! |
|
ChielTZR |
28-9-2009 21:25 |
Posts: 6016 |
Zon DMP begrenzer werkt inderdaad niet zoals het zijn moet.
bij mij begrengst hij of helemaal (valt blok uit), of niet goed, of helemaal niet.
|
|
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing) |
|
Micha.L |
28-9-2009 21:47 |
Posts: 535 |
Hmmm.. dan ga ik denkelijk maar eens proberen zo'n elco begrenzer te maken. Heeft iemand een idee hoeveel uF ik rond moet zitten als hij nu 90 rijdt en ik hem ongeveer 50-55 wil laten rijden met begrenzing aan?
|
|
|
|
shirioko |
28-9-2009 23:15 |
Posts: 2273 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pixl
cdi en bobine in 1, dat gaat niet zomaar werken
cdi en bobine in 1 werkt prima, de begrenzer zit tussen je ontstekingsspoel en je cdi en niet tussen je cdi en je bobine
hoe sterk die condensator moet zijn moet je ff zelf proberen, dat is weer het voordeel van een variabele begrenzer die je in de winkel koopt staat volgens mij in de faq met hoeveel je moet beginnen en met hoeveel je af moet stellen.
Dit bericht is gewijzigd door shirioko op 29-9-2009 om 0:02 uur.
|
|
|
|
gust19 |
30-9-2009 21:49 |
Posts: 41 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jeroentjen13
een tsx heeft tog een cdi?!
dan moet een gewone begrenser met condesator en schakelaar toch gwn werken...
Een tsx heeft geen cdi,dus het zal nooit werken.
|
|
|
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
30-9-2009 21:50 |
Posts: 9841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: gust19
[...]
Een tsx heeft geen cdi,dus het zal nooit werken.
een tsx heeft zeker wel een cdi...alleen die zit geintegreerd bij de bobine.
edit: en het werkte gvd toch bij mij of niet dan?
Dit bericht is gewijzigd door Martijn II op 30-9-2009 om 21:50 uur.
|
|
Too cool for school! |
|
shirioko |
30-9-2009 22:02 |
|
Micha.L |
30-9-2009 22:54 |
Posts: 535 |
Ik ga van het weekend eens aan de slag met condensatortjes, kijken wat dat als resultaat geeft !
|
|
|
|
gust19 |
10-10-2009 15:29 |
Posts: 41 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Micha.L
Ik ga van het weekend eens aan de slag met condensatortjes, kijken wat dat als resultaat geeft !
Is het al gelukt,wij horen er weinig van.
|
|
|
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
10-10-2009 15:32 |
Posts: 9841 |
het zou sowieso moeten kunnen. Weet het niet zeker (weet het echt niet zeker!) maar ik dacht dat ik 45uF gebruikt had op de mijne.
Dat in combinatie met een gashendelbegrenzer liet em 55 rijden met binnenrotor. Daardoor leek het zelfs alsof er geen binnenrotor opzat dus het was behoorlijk geniaal
|
|
Too cool for school! |
|
Micha.L |
10-10-2009 15:42 |
Posts: 535 |
Ik ben er nog steeds mee bezig. Hij loopt nu met de begrenzer aan nog een dikke 70, dus moet hogere uF halen
Zal het resultaat wel posten ja !
|
|
|
|
Pixl |
10-10-2009 15:44 |
Posts: 3125 |
|
|
So fuckin' what!? |
|
gust19 |
24-10-2009 23:14 |
Posts: 41 |
Wij weten graag het resultaat,maar horen niets meer
|
|
|
|