Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - org. snel

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1124 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #5886 - org. snel
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 653 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

marcel 21-10-02?22:04 Print topicpost

Posts: 1533
effe een vraagje over de cilinder die ze aanbieden op 50cc.nl. ik heb het nu over de:

50 org. eigenlijk de beste cilinder die er is.......... 145,95€
voor honda mb duzz..

is dit nu de beruchte cilinder waar ze dus ook mee racen? En wat voor een wand zit erin, en heeft er iemand ervaring met deze cilinder
 

SIWWN 21-10-02?22:42 Print reply
Posts: 7079
Dacht wel dat dat die 'beruchte' cilinder was.
In samenwerking met een 18 + mm en leuke pijp zal dat wel een gemiddelde 70 blazuuuhhh
 
Sneks 21-10-02?22:46 Print reply
Posts: 2499
vraag het ze gewoon bij dekkers => mail

ik betwijfel het, want ik heb er nooit iets over gehoord

als het een org. honda cil. is is het van keihard honda gietijzer. En moet er dus eigenlijk een originele mb/t zuiger in

[This message is edited by Hans F. on 21-10-02 22:49]
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
mt-driver 22-10-02?10:00 Print reply
Posts: 231
Zit die cilinder ook niet standaard op de duitse MT's/MB's?
 
The D 22-10-02?11:37 Print reply
Posts: 181
Wat is er idd zo speciaal aan ? dat ding is bijna even duur als een 125 eurocilindro !
 
Greetings Tha D !
SIWWN 22-10-02?11:45 Print reply
Posts: 7079
Orgineel Honda he..

En waarschijnlijk de snelste 50 voor MT/MB
 
Blorn 22-10-02?12:52 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Originally posted by: mt-driver

Zit die cilinder ook niet standaard op de duitse MT's/MB's?
die hebben lange slag
 
madoux 22-10-02?14:38 Print reply
Posts: 458
Ik hb nog een aantal van die cilinders ligggen Staat 16.7 onder de uitlaat poort en zouden 8pk moeen hebben. Hoorde iig laatst van iemand die ermee reed met 20mm dat hij ruim 1,8 kw haalde op de rollerebank. Zoooi werd dus in beslag genomen. Maar als iemand er eentje wil mail em maar madouxxx@hotmail.com
 
SIWWN 22-10-02?15:51 Print reply
Posts: 7079
Die dingen zitten standaard erop in Taiwan en dat soort landen dacht ik, 7 PK hebben die cilinders...


Maar hoeveel mot ie ervoor hebben dan?
Wat voor wand zit er in?
Met zuiger?
 
Erik_N 22-10-02?17:23 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Originally posted by: mt-driver

Zit die cilinder ook niet standaard op de duitse MT's/MB's?
--------------------------------------------------------------------------------

die hebben lange slag



En behalve dat zijn de duitse blokjes uit gerust met "80 cc origineel".
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
marcel 22-10-02?19:48 Print reply

Posts: 1533
Bij 50 cc kunnen ze er nog niet over terug mailen want ze zijn op vakantie. Ik ken wel een jongen die een originele snelle cilinder heeft maar ik weet alleen niet hoe ik hem kan herkennen, dus vroeg ik het hier maar.
maar over de prestaties kan ik wel wat zeggen:
In combinatie met een 18 keihin en een homoetje ofzo is hij net zo snel als een zetaatje ofzo, maar nu komt het, omdat dit een fabriekscilinder is is hij het veel meer waard om te tunen en houdt hij het dan ook wat langer uit. Als dit dan ook gebeurt en je pakt de juiste 6 bak zijn topsnelheden van over de 100 een eitje :n .
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 22-10-02?20:20 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Originally posted by: Voornaam Achternaam

Quote:
Originally posted by: mt-driver

Zit die cilinder ook niet standaard op de duitse MT's/MB's?
--------------------------------------------------------------------------------

die hebben lange slag



En behalve dat zijn de duitse blokjes uit gerust met "80 cc origineel".



de 80cc blokken zijn daarmee uitgerust ja maar de Duitse 50cc blokken zijn DUS 50cc lange slag
 
nobody fuck with us!!
Erik_N 22-10-02?20:27 Print reply

Posts: 5360
Serieus? Zijn de 50 blokken daar lange slag? Trouwens, in duitsland mag je toch 80cc op je brommer. Snap alleen niet waarom ze dan twee MB5 blokken ontwikkelen.
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
marcel 22-10-02?20:26 Print reply

Posts: 1533
50cc lange slag? erg vreemd, wat moet de diameter van die cilinder dan zijn volgens jou?
Volgens mij zijn duitse 50'ers gewoon normaal maar dan zonder alle begrenzingen. Een ietsje andere cilinder zou ook kunnen maar dan niet een ander slag denk ik.
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 22-10-02?20:31 Print reply

Posts: 7007
dat van die lange slag weet IK niet zeker dat zei "Blorn official Honda freak"

 
nobody fuck with us!!

Dit topic is 653 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved