Quote: 1.Die 80 zit een beetje roest in, en dat ik er niet uit kan poetsen+ zit vol met krassen even als het zuigertje (malossi met 1 zuigerveer) wat moet ik nu doen? honen verstandig? en hoeveel zou ik daar dan voor kwijt zijn?
kun je beter honen dan, dan is het gelijk goed, en als hij toch vol met krassen zit schiet je er niks mee op om er zo mee te rijden
Honen ligt er maar net aan waar je het laat doen, de een 15 euro, de ander 60 dacht ik
en een zuigertje is niet zo duur, 18 euro dacht ik?
Quote:
2.op dat 80blok zit geen onsteking, NSR50 onsteking is tog exzakt hetzelfde?
Ja, nsr50 ontsteking/vliegwiel is hetzelfde
(mtx sh ook)
Quote:
3.euhm hoeveel toeren draait zon cilinder? (het is een org honda he, org50 draait niet zoveel) en wat zal de snelheid zon beetje zijn? jonge van wie ik het gekocht heb had het over 110KM/u
Helemaal origineel schijnt het dat ze
maar een km of 90/95 rijden en niet zo super optrekken.
110 lijkt me vrij snel voor een orignele 80
maar zou best kunnen hoor
Quote:
4.zal een 16mm werken op een 80cc cilinder?
lijkt me beetje mager, er zit origineel al een 18 op.
Quote:
nou dat was ut wel zon beetje, maar wat is jullie mening nou ivm slijtage en juten?
ik was dus eerst van plan om die 6bak uit die 80 te halen en in een NSR50 te zetten en daar weer een 70malossi op te zetten, maar een malossi gaat denk even hard als 80org (tog?) en op mn eerste manier ben ik ook veel meer centjes kwijt, en hoe zit het met juten? veel problemen als je op de roller moet? of is het als je over de 2KW komt brommer terug en voorkomen? of gaat die dan mee voor technise onderzoek en ben ik mn blok en meuk kwijt, of zelfs mn hele NSR?
ik denk dat je met je 70 mal sneller bent dan met een originele 80.
en met die 70 mal ben je ook minder de lul,
ben je niet heel je blok kwijt.
Een originele 80 zal waarschijnlijk wel minder slijten als een 70 mal, is er voor gemaakt.
|