coupequattro |
25-9-2009 16:35 |
Posts: 958 |
Uit schieuwnierigheid, hoe hard loopt dat nu?
|
|
|
|
koetjeboe91 |
25-9-2009 16:38 |
Posts: 2096 |
wat kun je doen aan een viertak.
1. stel de cab goed af of plaats een grotere(hoe meer benzine en lucht je kan verbranden hoe beter)
2. kijk of je uitlaat nog wel goed is hoe langer het duurt voordat de gassen weg zijn hoe slechter.
|
|
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard. |
|
ErikVerkade |
25-9-2009 17:14 |
Posts: 980 |
ik zou zeggen van alles wat nokas kop met grotere kleppen hogedruk zuiger en grotere carb dat moet het toch wel doen
en anderr kun je er altijd nog een turbo op bouwen
|
|
het zelfde als hoe egels sex hebben, heel voorzichtig |
|
Joop_Karel_Spank |
25-9-2009 17:21 |
Posts: 278 |
hoezo mag je eigenlijk wel opvoeren maar perce geen grotere cilinder?
|
|
|
|
Downside |
25-9-2009 17:37 |
Posts: 232 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joop_Karel_Spank
hoezo mag je eigenlijk wel opvoeren maar perce geen grotere cilinder?
nou mag ik van me ouwe heer absoluut geen grotere cilinder dan 50cc(word gecontroleerd )
daarom mischien?
|
|
Ride It Like Ya Stole It |
|
Micha.L |
25-9-2009 17:38 |
Posts: 535 |
Ik neem aan dat hij ook niet mag opvoeren, maar dat hij dan manieren zoekt om voor zijn ouders onzichtbaar op te voeren..
|
|
|
|
ABomToom |
25-9-2009 17:46 |
Posts: 20 |
nee, das juist de humor, van me vader mag ik tot 80km/uur gaan (gaat nu +/- 65) maar hij wil 50cc houden ivm verzekering endergelijk (cdi begrensen is zo gedaan eventueel als ik op de bank moet komen maar cc's kan je niet ff snel veranderen) verder, opzich een grotere carb kan wel maar wnr dees groter is als je klep schiet je daar ook niks mee op volgensmij...
en cha die cilinderkop zoek ik nu dus al een tijdje naar maar dat blijkt een stuk moeilijker te zijn (de enige kop die mischien gaat passen is van een orginelen honda cb50F zeg maar de snelle variant op de cb50 met een andere kop van 22mm geloof ik maar dits oud en kan ik nergens vinden)
|
|
|
|
unclero |
25-9-2009 17:58 |
Posts: 85 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tsx-Neerkant
nou mag ik van me ouwe heer absoluut geen grotere cilinder dan 50cc(word gecontroleerd )
daarom mischien?
Oh, en ik maar denken dat je dacht: iedere kneus kan een grotere cilinder monteren. Maar om meer vermogen uit dezelfde inhoud te krijgen, is veel meer moeite nodig.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ABomToom
nee, das juist de humor, van me vader mag ik tot 80km/uur gaan (gaat nu +/- 65) maar hij wil 50cc houden ivm verzekering endergelijk (cdi begrensen is zo gedaan eventueel als ik op de bank moet komen maar cc's kan je niet ff snel veranderen) verder, opzich een grotere carb kan wel maar wnr dees groter is als je klep schiet je daar ook niks mee op volgensmij...
Al aan de tandwielverhouding gedacht? Wellicht ook al gekeken naar een ander filter? Je brandstof onder de loep genomen? Als je daar al eens goed naar heb gekeken, zou ie de 80 wel halen.
Mocht je nog geld en tijd over hebben, en nog harder willen: google eens op "moped supercharger".
|
|
|
|
Gerard1793 |
25-9-2009 18:17 |
Posts: 4006 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: unclero
[...]
Oh, en ik maar denken dat je dacht: iedere kneus kan een grotere cilinder monteren. Maar om meer vermogen uit dezelfde inhoud te krijgen, is veel meer moeite nodig.
[...]
Bij een viertakt wel ja. Bij een tweetakt is het niet zo veel moeite hoor
|
|
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan! |
|
Freddy-fish |
25-9-2009 20:47 |
Posts: 2129 |
mooie ope pijp erop? dahs wel lache
ik weet dat het niet zo heel veel doet als bij 2 takt maar het doet tog wel wat, ook nice looks
Dit bericht is gewijzigd door Fedor-tzr op 25-9-2009 om 20:48 uur.
|
|
Brommerforum ingeruild voor motorforum :) |
|
ABomToom |
25-9-2009 21:55 |
Posts: 20 |
ow... ff vergete te zegge, ik heb al een tandje meer voor en de open pijp (ongedempt en kat uit de bocht) een power filter is denk ik wel een poging waard :p
|
|
|
|
Elber |
25-9-2009 22:03 |
Posts: 684 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ABomToom
nee, das juist de humor, van me vader mag ik tot 80km/uur gaan (gaat nu +/- 65) maar hij wil 50cc houden ivm verzekering endergelijk (cdi begrensen is zo gedaan eventueel als ik op de bank moet komen maar cc's kan je niet ff snel veranderen) verder, opzich een grotere carb kan wel maar wnr dees groter is als je klep schiet je daar ook niks mee op volgensmij...
en cha die cilinderkop zoek ik nu dus al een tijdje naar maar dat blijkt een stuk moeilijker te zijn (de enige kop die mischien gaat passen is van een orginelen honda cb50F zeg maar de snelle variant op de cb50 met een andere kop van 22mm geloof ik maar dits oud en kan ik nergens vinden)
fucking dom, als je 85 rijd ben je ook niet verzekerd.. maar maakt niet uit
succes ermee
|
|
Meisje en schakels zijn zolang ik niet achterop hoef best wel vet |
|
ABomToom |
25-9-2009 22:34 |
Posts: 20 |
ja maar dan trek je de begrenser der uit (indien nodig shaf ik die aan) en hij's weer legaal (cc's kan je moeilijker verbergen voor ome agent)
|
|
|
|
suzuki rm |
25-9-2009 23:28 |
Posts: 1114 |
ik zou je kop laten flowen en dan een ander nokkenasje samen met een grotere carb.
dan rijd moet je die 80 wel halen
|
|
|
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
26-9-2009 0:41 |
Posts: 9841 |
ding gewoon 2x zoveel toeren laten jenken dan een tweetakt. wedden dat je dan wel power hebt honda lukte het iig 30 jaar geleden prima.
|
|
Too cool for school! |
|