Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - sneller

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 723 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #58772 - sneller
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1166 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Phyzz 23-9-2009 17:46 Print topicpost
Posts: 61
Ik heb nu een 70cc metrakit en een bidalot r2.
16 mm carb.
malossi membraan
Snelheid : 110 km /h
ik wil graag nog sneller gaan, kwa top hoeft niet.
wat kan ik hier aan doen?
ik wil geen 80cc of een grotere carb.
is er nog een oplossing?

mvg
 

RobinRS98 23-9-2009 17:48 Print reply

Posts: 879
cilinder bewerken, maar een grotere carb zal ook helpen,
 
Stamp die air uit je nikes !
sathana 23-9-2009 17:48 Print reply

Posts: 1838
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Phyzz
Ik heb nu een 70cc metrakit en een bidalot r2.
16 mm carb.
malossi membraan
Snelheid : 110 km /h
ik wil graag nog sneller gaan, kwa top hoeft niet.
wat kan ik hier aan doen?
ik wil geen 80cc of een grotere carb.
is er nog een oplossing?

mvg



een motor kopen...

wat is dit nou? je wil harder dan dit... maar andere carb en/of cilinder nee...

er is een grens
 
Nun das Warten hat ein Ende, leiht euer Ohr einer Legende.
Freddy-fish 23-9-2009 17:51 Print reply

Posts: 2129
andere twv, 21 mm zal wel iets schillen en cilinder late tune helemaal, kweet niet wat de prestaties zijn van dat uitlaatje, zulle wel snor zitte, maar ikg a met me dr 80 ook 110 met een vrij lichte vertanding, orginele uitlaat en 21 mm, laat staan dat ik er een yasuni hmr onder leg ofzo, dat schilt echt veel, en die dr 80 is in werkelijkheid ook maar 75 ofzo
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
limburger 23-9-2009 17:57 Print reply

Posts: 686
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sathana
[...]



een motor kopen...

wat is dit nou? je wil harder dan dit... maar andere carb en/of cilinder nee...

er is een grens


Wou net zegge man 110 man is niet normaal hard op zo'n ding ze zijn daar niet voor gemaakt man gekke sies
 
Beater un gaat inne handj den un handj in dien gaat!
Royal Club 23-9-2009 17:59 Print reply

Posts: 60390
he?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Sherwin 23-9-2009 18:02 Print reply

Posts: 561
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Phyzz
Ik heb nu een 70cc metrakit en een bidalot r2.
16 mm carb.
malossi membraan
Snelheid : 110 km /h
ik wil graag nog sneller gaan, kwa top hoeft niet.
wat kan ik hier aan doen?
ik wil geen 80cc of een grotere carb.
is er nog een oplossing?

mvg

ehh... wil niet heel lullig zijn, maar als je geen grotere carb erop doet, betekend dat dat je nauwelijks sneller, qua optrekken gaat, wnt dat is toch wt je wilt? als je top niet hoger hoeft, maar je wel sneller wilt, neem k aan optrekken, en wil je dat bereiken stop er minimaal een 19mm onder.. wnt anders wilt t niet echt sneller gaan... heb je wss ook niet echt veel aan een max getunedde cilinder, wnt hij moet gwn brandstof!

dus 19-21mm carb eronder, en blazen!
 
Phyzz 23-9-2009 20:36 Print reply
Posts: 61
hmm oke, maar een hpi dan??
 
kenny77 23-9-2009 20:38 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Phyzz
hmm oke, maar een hpi dan??


Geen grotere carburateur maar wel een HPI?

Carburateur heb je al voor 2 of 3 tientjes 2 de hands.
 
Phyzz 23-9-2009 20:49 Print reply
Posts: 61
ja maar dan zuipt ie zo
maja ik vrees dan maar dat dat er zowiezo bij hoort als je een brommer hebt die 110 gaat:P
 
kenny77 23-9-2009 20:53 Print reply

Posts: 29286
Ligt eraan hoe je rijd.

Mijn dt met 95cc en 20mm carburateur reed ik ongeveer 1 op25 mee met normaal rijden.

maakte ook bijna geen toeren maarja
 
johan0303 23-9-2009 21:11 Print reply
Posts: 22
koop een carburateur werner
 
sathana 23-9-2009 21:35 Print reply

Posts: 1838
zeur gewoon niet je gaat hard zat

hogere snelheid.. dus meer vermogen vraagd meer brandstof... zuipen dus

Dit bericht is gewijzigd door sathana op 23-9-2009 om 21:46 uur.
 
Nun das Warten hat ein Ende, leiht euer Ohr einer Legende.
NSR-kerol 23-9-2009 22:15 Print reply
Posts: 72
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sathana
zeur gewoon niet je gaat hard zat

hogere snelheid.. dus meer vermogen vraagd meer brandstof... zuipen dus

Dit bericht is gewijzigd door sathana op 23-9-2009 om 21:46 uur.


inderdaad zuinig en hard gaan in 2-takt meestal niet samen
 
I'll be back.
Tobias Verhoef 24-9-2009 7:12 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-kerol
[...]


inderdaad zuinig en hard gaan in 2-takt meestal niet samen


Na hoeft niet ik rij nu met de leenpuch rond en die haalt 1 op 30 maarja het is ook puch.

Maar mn MTX-sh met 80cc en std 18mm carb haalt ook 1 op 25 het ligt helemaal aan je zelf hoeveel gas je geeft.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????

Dit topic is 1166 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved