Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - honda nsr 80cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 918 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #58745 - honda nsr 80cc
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3203 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Johann 22-9-2009 9:47 Print reply

Posts: 1273
Mijn neef heeft ook een nsr die heeft een getunede 70cc merk weet ik niet, een proma onderlangs en een 24mm carb van mikuni, en een race 6bak

Ding trekt tot zijn 3 van de grond, heb hem geklokt met mijn auto met een snelheid van bijna 140km per uur echt absurt hard.
 
Custers 22-9-2009 11:32 Print reply

Posts: 4747
die snelheid haal je niet met een mbx 80 blok met een 20 mm carb, want dat had ik ook, ik reed er met geluk 85 mee...
 
Ride like the wind.
Tommyofzo 22-9-2009 11:38 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Custers
die snelheid haal je niet met een mbx 80 blok met een 20 mm carb, want dat had ik ook, ik reed er met geluk 85 mee...

Dan deed je toch echt iets verkeerd Mijn nsr ging ongeveer rond de 100Km/h met een originele 18mm Mikuni carb. En een veel te smalle 50 cc pijp.
 
NSR-kerol 22-9-2009 11:47 Print reply
Posts: 72
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Custers
die snelheid haal je niet met een mbx 80 blok met een 20 mm carb, want dat had ik ook, ik reed er met geluk 85 mee...


.....
 
I'll be back.
kenny77 22-9-2009 12:26 Print reply

Posts: 29286
Als er een filmpje is met navigatie erop , als bewijs dan geloof ik het pas.


Wil je nog harder, cilinder bewerken, cilinderkop bewerken, ander membraam, grotere carburateur, andere uitlaat, andere cdi.
 
honda-mbx 22-9-2009 15:37 Print reply

Posts: 1688
cilinder bewerken en een opmaat uitlaat laten maken.

wat voor toerentel draai je op top snelheid>?
 
ik vlam je..
NSR-kerol 22-9-2009 16:06 Print reply
Posts: 72
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Als er een filmpje is met navigatie erop , als bewijs dan geloof ik het pas.


Wil je nog harder, cilinder bewerken, cilinderkop bewerken, ander membraam, grotere carburateur, andere uitlaat, andere cdi.


Oftewel, 2-takt tuning/optimalisering
 
I'll be back.
Stutje1 22-9-2009 17:02 Print reply

Posts: 189
je moet een 80 blok helemaal niet vergelijken met een 50 blok.

Ten eerste is die 70cc van malossi hardstikke hoogtoerig
Ten 2e is die 80cc gewoon hardstikke laagtoerig, ding heeft gewoon een bult trekkracht. Meer niet.
Ik vind 120 met een 80cc orginele cilinder echt bijzonder hard.
Of je moet 60 kilo wegen.

Ik rijd zelf nu met een 110malossi(93cc).
En die is vrij krachtig hoor.
Sneller heb ik nog niet gehad.
is icm met een proma 80, 28dell en hpi.
 
honda mb 125cc
HondaNsrDriver 25-9-2009 1:00 Print reply
Posts: 71
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
cilinder bewerken en een opmaat uitlaat laten maken.

wat voor toerentel draai je op top snelheid>?



ik knal op top over me high beam lampje heen als ik op een lange weg zit... verder op normale stukken rij ik over de 13xxx toeren...
en wind tegen met me vriendin achterop rij ik tussen de 11 en de 12...



Dit bericht is gewijzigd door HondaNsrDriver op 25-9-2009 om 1:00 uur.

Dit bericht is gewijzigd door HondaNsrDriver op 25-9-2009 om 1:01 uur.
 

Dit topic is 3203 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved