Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - beste cillinder voor suzuki tsx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 866 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #58735 - beste cillinder voor suzuki tsx
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 847 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mestyle 20-9-2009 18:06 Print topicpost
Posts: 630
ik wil graag weten welke cillinder het beste voor een tsx is.
hij hoeft niet sneller te gaan maar moet wel slijtvast wezen
 

Niek de Wildt 20-9-2009 18:16 Print reply
Posts: 7168
std
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 20-9-2009 18:17 Print reply

Posts: 9841
helemaal mee eens

lekker simpele eisen die je stelt

 
Too cool for school!
mestyle 20-9-2009 18:49 Print reply
Posts: 630
waar kan je die kopen dan
en hij gaat daar niet sneller van >?
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 20-9-2009 18:51 Print reply

Posts: 7728
of hij sneller gaat ligt er natuurlijk aan wat je nu hebt (of hoe versleten die inmiddels is).
de std cilinder is iig het sloomste wat je kan krijgen.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
ChielTZR 20-9-2009 18:51 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mestyle
waar kan je die kopen dan
en hij gaat daar niet sneller van >?


std = standaard, te koop zijn ze overal wel, bij je brommerboer of marktplaats ofzo
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
mestyle 20-9-2009 18:54 Print reply
Posts: 630
ik heb standaard cillinder standaard ,carberateur, alleen geen orginele uitlaat
 
mestyle 20-9-2009 19:01 Print reply
Posts: 630
zoek ook nog een orginele uitlaat iemand een adres waar ik die nog nieuw kan kopen
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 20-9-2009 19:03 Print reply

Posts: 7728
de edit-knop is er niet voor niets

je zou eens even kunnen informeren bij een bromboer of suzuki dealer, neem eens een kijkje op cmsnl.com enz.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
mestyle 20-9-2009 19:11 Print reply
Posts: 630
bedankt voor die site maar de staat weet ik hoevaak dezelfde uitlaat op met verschillende prijzen
 
stevoo 20-9-2009 22:15 Print reply

Posts: 689
mischien omdat somige origneel zijn en somige imitatie?
 
MembraaNN beunhaas!!
kenny77 20-9-2009 22:17 Print reply

Posts: 29286
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/29776 ?

Originele cilinder is toch met een gietijzeren bus?
Zoja kan je die ook laten opboren en een overmaat zuiger'tje erin doen.
 
Christian-tsx 21-9-2009 11:41 Print reply
Posts: 856
de originele is sloom, zal je maximaal 55 km/h mee gaan. of je moet er veel aan gaan doen.
als je zon cilinder goed afgesteld hebt, loopt ie echt heel mooi. en je blok zal dan niet veel op zn donder krijgen. zeer betrouwbaar vind ik.

en idd zoals kenny zegt, die uitlaat is wel wat voor zon setup. ik rij ook met een originele met x1374x uitlaat. loopt precies 50.

een keer opboren kan ook, zal ie wat harder gaan, en poorten wat bijwerken heeft ook wel nut.

mag het hier denk ik niet zeggen, maar inbox maar als je zon cilinder wilt hebben. heb er nog wel een paar.
 

Dit topic is 847 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved