Quote: Oorspronkelijk gepost door: NSR-kerol
Even een update, de NSR is net vastgelopen -_-, merkte helemaal niks in prestatieverlies of iets dergelijks, gewoon pats vast. even af laten koelen en hij starte met 1 kickje weer, presteerde nog hetzelfde dus er is hopelijk amper of geen schade. Maar even over de ontsteking, die stond blijkbaar niet goed . want de carb. was wel fijn afgesteld. En wat Martijn II dus ook al zei, dacht ik gewoon spiegelen. En die vervroeging word toch gewoon door de CDI geregeld? Ik dacht dat de stator enkel ervoor was om het "signaal" op te pikken. Nu vraag ik me af, is er überhaupt een mogelijkheid waarop ik dit kan laten werken op een linksdraaiend blok? of kan ik dat ding wel weg gooien.... Want ik heb zo t idee dat t in princiepe wel mogelijk moet zijn, de brommer liep bij volgas als een trein...
Dit bericht is gewijzigd door NSR-kerol op 21-9-2009 om 21:45 uur.
Er is nu gebeurt wat ik al aan zag komen helaas
De ontsteking werkt wel linksdraaiend, maar er staat geen merkteken voor op en dit is geen 180 graden en er zijn geen gegevens hierover, want deze stator is uitsluitend gemaakt voor rechts draaiende motoren met een andere bobine + CDI voor scooters.
Verder werkt deze curve van jouw bobine niet voor een brommer.
Wat je nog kunt proberen om hem op -10 graden statisch af te stellen.
|